Проект VW Vento/Jetta Mk3.....1.8Т
- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Имам едно въпросче относно това, каква глава да сложа, като си запазя моното. Идеята ми е да взема една глава с която да експериментирам. Искам да е с по-големи клапани от тая на АБС-а, с малко по-нахъсан вал,а и отворите за колекторите да съвпадат. Знам че глава от PB мотор по принцип става - има по големи клапани, а и отворите май съвпадат но не съм на 100% сигурен. Колеги ми предлагат глави от G60 и 2Е, но дали ще станат?
Ако някой се е сблъсквал с тези неща, познава главите и знае разликите или пък може да даде някаква полезна информация, нека пише, ще съм задължен 


- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Айде малко ъп по темата.
Вчера успях да направя новото моно. Дроселовата клапа вече е 42.08мм :
Сложил съм старата клапа в/у новата за да се види разликата.
Надявам се утре да имам достатъчно време да го монтирам, като преди това трябва да видя как да изолирам ограничителя за налягането на тунджата. Днес монтирах и бензинова помпа на 3 бара. Тъй като до сега бях с китайска на 1.2 бара(оригиналната е толкова), при смяната се осети доста добре разликата след 3х оборота, въпреки че има ограничител на 1.2 бара, което може да значи само, че..... абе ако ще сменяте помпа по добре си търсете оригинална BOSCH. Засега толкоз.
Поздрави на всички колеги
Вчера успях да направя новото моно. Дроселовата клапа вече е 42.08мм :
Сложил съм старата клапа в/у новата за да се види разликата.
Надявам се утре да имам достатъчно време да го монтирам, като преди това трябва да видя как да изолирам ограничителя за налягането на тунджата. Днес монтирах и бензинова помпа на 3 бара. Тъй като до сега бях с китайска на 1.2 бара(оригиналната е толкова), при смяната се осети доста добре разликата след 3х оборота, въпреки че има ограничител на 1.2 бара, което може да значи само, че..... абе ако ще сменяте помпа по добре си търсете оригинална BOSCH. Засега толкоз.
Поздрави на всички колеги

- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Бааааси ще лудна вече
Къв е тоя регулатор, кво е тва чудо.....как да го изолирам пущинеца. Някаде бях чел че може новия външен регулатор да се сложи на маркуча за обратното гориво ама изобщо не мога да го проумея как пък по тоя начин ще увелича налягането на дюзата....
Айде бе колеги помагайте, все ми се струва че само сеира ми гледате....


Айде бе колеги помагайте, все ми се струва че само сеира ми гледате....
-
- Мнения: 682
- Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца

- baivan
- Мнения: 273
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
- Автомобил: Vento
- Двигател: 1.8T
- Местоположение: Разлог
Такааа...Симптоме, точно на линията за обратното гориво може да се сложи бате, пообмислих го и се сетих защо там. Закачих новото моно без да слагам регулатора, но преди това свалих всмукателния колектор и го полирах а и орязах малко от таралежа. Без повишено налягане на бензина има ефект, но е минимален и най-вече във високите обороти(явно на тоя двигател с оригинално моно верно си му е малко въздуха). Ефекта обаче може да идва и от полирането и рязането на бодлите. Сега ще търся накрайници за регулатора че оригиналните му са за доста по-тесен маркуч и намеря ли ще го монтирам, ще пусна повечко бензин и ще видим тогава как ще бъде. Иначе двигателя го очакват още промени, но наистина гледам да ги правя една по една за да се види ефекта от всяка една.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта