Проект VW Vento/Jetta Mk3.....1.8Т

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Съб 06 сеп 2008 17:05


aве не е лопшо с веждите ама не се връзва само веждите да са лъщарки.трябва и горната част на броните и лайсните щото изглеждат като подарени малко




Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Съб 06 сеп 2008 18:36


martineli написа:aве не е лопшо с веждите ама не се връзва само веждите да са лъщарки.трябва и горната част на броните и лайсните щото изглеждат като подарени малко

Да, така е и освен броните... и лайсните тряа да се пръснат според мен.

ПП. Тоя лаф с "подареното" се убиха да го употребяват. :lol:


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Съб 06 сеп 2008 19:26


Е то е ясно, че всичко вече ще е гланц, иначе не се връзва. Лайсни, огледала, брони всичките ще направя, ама ги правя по малко, че имам и други ангажименти. Малко бавно върви, ама върви :wink:


Потребителски аватар
naneK
Мнения: 770
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Провадия

Мнениеот naneK » Съб 06 сеп 2008 20:20


спам
mod edit: Vizor


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Съб 06 сеп 2008 21:25


Имам едно въпросче относно това, каква глава да сложа, като си запазя моното. Идеята ми е да взема една глава с която да експериментирам. Искам да е с по-големи клапани от тая на АБС-а, с малко по-нахъсан вал,а и отворите за колекторите да съвпадат. Знам че глава от PB мотор по принцип става - има по големи клапани, а и отворите май съвпадат но не съм на 100% сигурен. Колеги ми предлагат глави от G60 и 2Е, но дали ще станат? :roll: Ако някой се е сблъсквал с тези неща, познава главите и знае разликите или пък може да даде някаква полезна информация, нека пише, ще съм задължен :wink:


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Сря 10 сеп 2008 19:48


Айде малко ъп по темата.
Вчера успях да направя новото моно. Дроселовата клапа вече е 42.08мм :

Изображение

Сложил съм старата клапа в/у новата за да се види разликата.
Надявам се утре да имам достатъчно време да го монтирам, като преди това трябва да видя как да изолирам ограничителя за налягането на тунджата. Днес монтирах и бензинова помпа на 3 бара. Тъй като до сега бях с китайска на 1.2 бара(оригиналната е толкова), при смяната се осети доста добре разликата след 3х оборота, въпреки че има ограничител на 1.2 бара, което може да значи само, че..... абе ако ще сменяте помпа по добре си търсете оригинална BOSCH. Засега толкоз.
Поздрави на всички колеги :wink:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Чет 11 сеп 2008 6:49


Колега би ли пояснил, след като си извадил оста с клапата,не бягат ли настройките на позиционера, и какво изобщо стана след като сглоби моното. :)


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Чет 11 сеп 2008 11:30


Кви настройки, кви 5 лева бе човече? :D Не съм го слагал още моното, тепърва ще видим резултата :wink:


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Чет 11 сеп 2008 14:42


Следим те с интерес хехеххе, :Mr Green Fun


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Чет 11 сеп 2008 15:19


Symptom написа:Следим те с интерес хехеххе, :Mr Green Fun


:a boi de


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Чет 11 сеп 2008 15:59


Бааааси ще лудна вече :eyecrazy Къв е тоя регулатор, кво е тва чудо.....как да го изолирам пущинеца. Някаде бях чел че може новия външен регулатор да се сложи на маркуча за обратното гориво ама изобщо не мога да го проумея как пък по тоя начин ще увелича налягането на дюзата.... :roll:
Айде бе колеги помагайте, все ми се струва че само сеира ми гледате....


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Чет 11 сеп 2008 20:51


:) И на обратното гориво ко ще дирим,не му е там мястото,тъпото на моното е ,че е моноблок, all in one според мен требе да разкараш всичко от стария регулатор, и да се моднат нови пътища, аз малко го мислих ама не съм го измислил, виж блок схема кое как действа над и под мембраната да се ориентираш кое да отклониш,....


Symptom
Мнения: 682
Регистриран на: Сря 15 фев 2006 17:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот Symptom » Чет 11 сеп 2008 20:57


Сега се сетих,... я не се заигравай сега с регулатора, принципно правиш 2 фундаментални промени, пробвай моното с стандартния, и стандартна помпа,..ако е възможно,. инак как ще разбереш кое как влияе ? :roll: от 38 на 42 мм мисля ще го понесе горивото, Прави ги едно по едно ,. дори да си готов и с двете.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Съб 13 сеп 2008 19:04


Такааа...Симптоме, точно на линията за обратното гориво може да се сложи бате, пообмислих го и се сетих защо там. Закачих новото моно без да слагам регулатора, но преди това свалих всмукателния колектор и го полирах а и орязах малко от таралежа. Без повишено налягане на бензина има ефект, но е минимален и най-вече във високите обороти(явно на тоя двигател с оригинално моно верно си му е малко въздуха). Ефекта обаче може да идва и от полирането и рязането на бодлите. Сега ще търся накрайници за регулатора че оригиналните му са за доста по-тесен маркуч и намеря ли ще го монтирам, ще пусна повечко бензин и ще видим тогава как ще бъде. Иначе двигателя го очакват още промени, но наистина гледам да ги правя една по една за да се види ефекта от всяка една.


Потребителски аватар
baivan
Мнения: 273
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 13:49
Автомобил: Vento
Двигател: 1.8T
Местоположение: Разлог

Мнениеот baivan » Съб 13 сеп 2008 19:08


Ааааа сега се сетих, тааа за някакви настройки говореше? :D



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта