Здравейте, оглеждам се за нова каручка на старо и искам да знам кои бензинови мотори стават "безпроблемно" на газ. За този мотор нищо не срещнах. Нямам представа от коя година започват точно да го слагат, но е по-новия на 2.0 115 к.с. ( поне така мисля )
П.П. Някой знае ли мотор 2.0 115 к.с. в автомобил от 94 година примерно и в автомобил от 2000 дали е един и същ или има подобрения/модификации ?!
Може ли газов инжекцион на 2.0 130 к.с. ?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- OvivO
- Мнения: 422
- Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
- Автомобил: какъвто си искам
- Двигател: с който си искам
- Местоположение: София
ЦЪК
Става дума за този мотор. Тук го дават 131 к.с. , но на други места съм го срещал 130. Мисля си , че е по новия на 2.0 - 115 к.с.
За този 131 к.с. не срещнах никъде дали може да се прави на газ. Тов ами е въпросът. Благодаря !
Става дума за този мотор. Тук го дават 131 к.с. , но на други места съм го срещал 130. Мисля си , че е по новия на 2.0 - 115 к.с.
За този 131 к.с. не срещнах никъде дали може да се прави на газ. Тов ами е въпросът. Благодаря !
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
OvivO написа:ЦЪК
Става дума за този мотор. Тук го дават 131 к.с. , но на други места съм го срещал 130. Мисля си , че е по новия на 2.0 - 115 к.с.
За този 131 к.с. не срещнах никъде дали може да се прави на газ. Тов ами е въпросът. Благодаря !
Мда колега схванахме идеята веднага...това е по новия мотор, единственото което знам че похапвал масло, но това си остават форумни приказки. Смятам че е добър двг и аз обаче се присъединявам към питането дали може да се газифицира. проблема е че има хора когато търсят Б5.5, 1.8 без турбо няма а 1.6 е много малък , единствения добър вариант остава 2.0 131 к.с
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:Е поне една снимка на двигателя да имаше... така нищо не мога да ви кажа... най-вероятно 115 коньовите двигатели нямат нищо общо с този...
Ето една снимка. Само, че е на B5,5 96kW,130HP, 2.0 5V 20 клапана.Махнал съм едната "кора" на двигателя за да се видят повече детайли на снимката.Колекторите са пластмасови (или поне така изглеждат). Нямам идея колко ще се храни на градско и междуградско на газ.А също така и кой е най-добрият ГИ към момента за този двигател.Един казва BRC друг Tartarini, друг EMMEgas общо взето колкото марки толкова и мнения.Според мен има къде да се посместят газовите истории, но къде ще е най-удачно аз не мога да преценя.
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:Tва на снимката не е V5 мотор определено, а си е редови 4-цилиндров с алуминиеви колектори с гумени пръстени в края им...
50/50

Това беше по оферта на търговеца VW Passat 2.0 5V Family.А дали е точно 5V не се наемам да споря.Може би това е търговско наименование, трик или нещо подобно нямам идея.Това за мен вече е без значение

100% обаче съм сигурен, че точно това бубу е с двигателя ALT 2.0 L/96 kW 20V, а колекторите са от всичко друго но, не и от алуминии.

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
The_Machine написа:Може и пластмаса да е и да ме е излъгала светлината
5V го асоциирам със 5-цилиндров двигател, в-образен... тук може би просто става въпрос за 5 клапана на цилиндър, което си е технология на ФВ/Ауди от 1994-та и 5-та някъде
Нямам идея какво са имали в предвид с това обозначение 5V

- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта