Може ли газов инжекцион на 2.0 130 к.с. ?

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Може ли газов инжекцион на 2.0 130 к.с. ?

Мнениеот OvivO » Нед 20 юли 2008 14:41


Здравейте, оглеждам се за нова каручка на старо и искам да знам кои бензинови мотори стават "безпроблемно" на газ. За този мотор нищо не срещнах. Нямам представа от коя година започват точно да го слагат, но е по-новия на 2.0 115 к.с. ( поне така мисля )

П.П. Някой знае ли мотор 2.0 115 к.с. в автомобил от 94 година примерно и в автомобил от 2000 дали е един и същ или има подобрения/модификации ?!




Потребителски аватар
Mamaligar
Мнения: 370
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 19:23
Автомобил: VW Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Русе

Мнениеот Mamaligar » Нед 20 юли 2008 15:28


има разлика аз съм с такъв 2.0 ГТ 115 к.с AGG който се слага от 95-97 година.има и 2.0 гти пак 115 к.с. който се слага преди 95. но принципно ако е пълна инжекция със дебитомер е препорачително да се сложи газов инжекцион. а ако е без дебитомер може и обикновенна газова с плочка.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 20 юли 2008 23:05


Тоз мотор 130 коня ми е малко странен... да не е 125 к.с. 20 клапана?
Ако е той - има едни пластмаси вътре в самите колектори (които иначе са алуминиеви), които при евентуални детонации стават на пихтия и влизат на гости при клапаните...


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Мнениеот OvivO » Нед 20 юли 2008 23:12


ЦЪК

Става дума за този мотор. Тук го дават 131 к.с. , но на други места съм го срещал 130. Мисля си , че е по новия на 2.0 - 115 к.с.
За този 131 к.с. не срещнах никъде дали може да се прави на газ. Тов ами е въпросът. Благодаря !


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Пон 21 юли 2008 8:55


OvivO написа:ЦЪК

Става дума за този мотор. Тук го дават 131 к.с. , но на други места съм го срещал 130. Мисля си , че е по новия на 2.0 - 115 к.с.
За този 131 к.с. не срещнах никъде дали може да се прави на газ. Тов ами е въпросът. Благодаря !


Мда колега схванахме идеята веднага...това е по новия мотор, единственото което знам че похапвал масло, но това си остават форумни приказки. Смятам че е добър двг и аз обаче се присъединявам към питането дали може да се газифицира. проблема е че има хора когато търсят Б5.5, 1.8 без турбо няма а 1.6 е много малък , единствения добър вариант остава 2.0 131 к.с


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 21 юли 2008 9:34


Е поне една снимка на двигателя да имаше... така нищо не мога да ви кажа... най-вероятно 115 коньовите двигатели нямат нищо общо с този...


Masurev
Мнения: 5
Регистриран на: Съб 10 май 2008 9:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Masurev » Пет 05 сеп 2008 11:11


Здравейте!
Извинявай колега, че ти пълня темата ама аз се интересувам пък от точно 2.0 115кс колко е годен за газ и кой е най-удачния вариант. Та ако имате инфо ще съм безкрайно благодарен.
Предварително благодаря!


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пет 05 сеп 2008 11:58


2,0 115 става и с обикновена газ , и с ГИ... кое е по-добрия и удачен вариант за теб трябва да прецениш сам!


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Съб 06 сеп 2008 13:05


The_Machine написа:Е поне една снимка на двигателя да имаше... така нищо не мога да ви кажа... най-вероятно 115 коньовите двигатели нямат нищо общо с този...

Ето една снимка. Само, че е на B5,5 96kW,130HP, 2.0 5V 20 клапана.Махнал съм едната "кора" на двигателя за да се видят повече детайли на снимката.Колекторите са пластмасови (или поне така изглеждат). Нямам идея колко ще се храни на градско и междуградско на газ.А също така и кой е най-добрият ГИ към момента за този двигател.Един казва BRC друг Tartarini, друг EMMEgas общо взето колкото марки толкова и мнения.Според мен има къде да се посместят газовите истории, но къде ще е най-удачно аз не мога да преценя.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 07 сеп 2008 15:51


Tва на снимката не е V5 мотор определено, а си е редови 4-цилиндров с алуминиеви колектори с гумени пръстени в края им...


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Нед 07 сеп 2008 20:04


The_Machine написа:Tва на снимката не е V5 мотор определено, а си е редови 4-цилиндров с алуминиеви колектори с гумени пръстени в края им...

50/50 :D
Това беше по оферта на търговеца VW Passat 2.0 5V Family.А дали е точно 5V не се наемам да споря.Може би това е търговско наименование, трик или нещо подобно нямам идея.Това за мен вече е без значение :wink: Пито платено.
100% обаче съм сигурен, че точно това бубу е с двигателя ALT 2.0 L/96 kW 20V, а колекторите са от всичко друго но, не и от алуминии.
:beer


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Нед 07 сеп 2008 21:38


Може и пластмаса да е и да ме е излъгала светлината :)
5V го асоциирам със 5-цилиндров двигател, в-образен... тук може би просто става въпрос за 5 клапана на цилиндър, което си е технология на ФВ/Ауди от 1994-та и 5-та някъде :D


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Пон 08 сеп 2008 16:20


The_Machine написа:Може и пластмаса да е и да ме е излъгала светлината :)
5V го асоциирам със 5-цилиндров двигател, в-образен... тук може би просто става въпрос за 5 клапана на цилиндър, което си е технология на ФВ/Ауди от 1994-та и 5-та някъде :D

Нямам идея какво са имали в предвид с това обозначение 5V :roll: По ми е интересно твоето мнение на този мАтор какво газово ще му подхожда (главоболията ще са по малко).Става въпрос дали компа му ще позволява да се намесва и друг комп (газовият).Или не важно каква е уредбата, а дали кадърно е монтирана.


Потребителски аватар
The_Machine
Мнения: 3558
Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The_Machine » Пон 08 сеп 2008 23:04


Днес преправях газов инжекцион на такъв мотор на едно Ауди - тва си е стандартния 2,0 125 коня :D ... колекторите са си алуминиеви, но препоръчвам само ГИ, с обикновена уредба надали някой би се заел...

Означението 5в наистина идва то 5-те клапана на цилиндър...



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта