Като по-малък се занимавах с мотори соц производство и прекалено износените сегменти по същият начин се чупеха минаваха в горивната камера и наковаваха буталата и камерите на главите с такива резки.
Буталата удрят в главата Голф 3 1.8 ABS
- auubau
- Мнения: 162
- Регистриран на: Вто 05 юни 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Тука на мене ми се вижда, че са се удряли парчета сегменти. Тея дълбоки резки оградени в червено е малко трудно да се получат от плоски повърхнини, каквито са челата на буталата и главата. Да не говорим, че резките в кръгчето посочено със стрелката, както и това под него се падат в камерата на буталото, чиято повърхност е доста по надолу от челото на буталото и няма начин да се докосне до главата. Клапаните както се вижда на снимките на колегата не са се удряли в буталата!
Като по-малък се занимавах с мотори соц производство и прекалено износените сегменти по същият начин се чупеха минаваха в горивната камера и наковаваха буталата и камерите на главите с такива резки.
Като по-малък се занимавах с мотори соц производство и прекалено износените сегменти по същият начин се чупеха минаваха в горивната камера и наковаваха буталата и камерите на главите с такива резки.
ей,ей !колко са отваряли този мотор? я хубаво погледнете ! тая плоска равнина е по висока от общата площ на челото на буталото!това увелечава степента на сгъстяване в някои мотори , и те за това имат различни обозначения!това /издатъка /никога не удря в главата!леле! как може да си го помислите?!дебелината на уплътнителя пък се определя ат ремонтните работи/шлайф на глава - по дебела гарнитура и т.н./
- marianchev
- Мнения: 2296
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 14:03
- Автомобил: Passat B5 + B6
- Двигател: AFN + BKP
- Местоположение: Вкъщи
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
искате ли да ви кажа какво е станало изобщо не е удряло буталото в главата такова нещо неможе да стане , тези резки са от влезли по някъкъв начин пре отворените клапани стружки от катализатор или както каза по горе колегата от смъкателния колектор , влезли са поблъскали са няколко пъти и са излезли ,хубавото е че не са задрали цилиндъра късмет ,понеже съм имал такива случаи съм сигурен че това е проблема , но бутало да удря глава АБСУРД
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
sportul написа:...... , но бутало да удря глава АБСУРД
Колега много неподготвен се изказваш.
Преди 10-ина дни отворих един ВР6 мотор който имаше същия проблем. /нещо чукаше зверски/
На 5-и цилиндър биелния лагер така и не се намери /само 2 тънки намачкани и прегорели ламаринки имаше в картера/ буталото беше подбито и точно над него главата също беше подбита. Мога да го снимам ако е толкова зор /за доказателство/
- Bobcho_82
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 17 юли 2007 20:04
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: GU+
- Местоположение: София
Колеги двигателя е почти сглобен оказаха се биелни лагери(поне така излиза)всичко друго е наред . На главата е направена пълна профилактика остава само да се качи и да го припалим.
Колега когато го отворихме вътре нямаше нищо! А какво е направило тези "дупки" по буталата и главата остава загадка!
този който е отварял двигателя може да кажа какво е имало в цилиндрите счупени парченца сегменти или някакви боклуци което е малко вероятно.
Колега когато го отворихме вътре нямаше нищо! А какво е направило тези "дупки" по буталата и главата остава загадка!
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: Вто 09 авг 2011 8:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Буталата удрят в главата Голф 3 1.8 ABS
малко късно мернах темата хах но отговора е в твоя пост биелните лагери са накарали буталото да удря главата ето ви няколко снимки от 1 подобен случай и разгадайте какво е станало





Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Cuntroll и 78 госта