Мени обороти

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gogobi
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мени обороти

Мнениеот gogobi » Чет 04 сеп 2008 10:29


Мени обороти когато е студена за около 40-50 сек. и слет това се оправя и при паленето прикадява.Някои ако може да помогне предварително благодаря.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 04 сеп 2008 11:11


Диагностика ще е най-вярната помощ. ВАГ- Ком.


Потребителски аватар
gogobi
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот gogobi » Чет 04 сеп 2008 11:55


Ходил съм на диагностика на компютър всичко е ок.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Чет 04 сеп 2008 16:29


Моята е със същия мотор. Правеше го това преди да я оправя, но зимата.
Сега е доста топло затова което си мисля. Кажи какъв цвят е пушека като прекадява и като е топъл старт пак ли го прави?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Чет 04 сеп 2008 22:38




Потребителски аватар
gogobi
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот gogobi » Нед 07 сеп 2008 7:27


веселин написа:http://www.liquimoly.ru/catalog2008/Systempflege_Diesel.html



Мерси ще опитам но сигурно няма да е от това.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 08 сеп 2008 11:12


Мисля че е най-удачно да започнеш с подгрев,компресия.Ако компота се сърди нещо може да минеш една диагностика.Иначе си мисля ,че щом пуши и прекъсва(мени обороти) значи някой цилиндър не пали чат-пат!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 08 сеп 2008 12:49


Какви причини може да има да не пали някой цилиндър чат-пат? Освен компресия и при минимални температури около 10 градуса свещите не се включват изобщо, така че отпадат като проблем в конкретния случай.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пон 08 сеп 2008 12:55


според мен са дюзите пробвай с добавка за почистване на дюзи и ако не стане прудухай ги и смени бензиностанцията аз зареждам от лукойл и нямам проблеми


Потребителски аватар
gogobi
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот gogobi » Пон 08 сеп 2008 14:30


Значи зареждам от Лукойл чат пат и от Петрол а колата си пали само дето при студено сутрин прекъсва за около 40 сек. Мисля да нее някой датчик случайно.


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Пон 08 сеп 2008 16:40


Какви причини може да има да не пали някой цилиндър чат-пат? Освен компресия и при минимални температури около 10 градуса свещите не се включват изобщо, така че отпадат като проблем в конкретния случай.




Мислиш ли го сериозно това дето го написа :wink: .Мисля си пообъркал градусите малко но както и да е.Провери си подгрева все пак и после може да говорим за дюзи и компресия.Възможно е и дюза да е но е по хубаво да си сигурен преди да се захващаш с подобни ремонти.ако наистина няма изгоряла свещ може да опиташ с някоя добавка за почистване на системата понеже горивата са ни "1во" качество!Успех!


Потребителски аватар
gogobi
Мнения: 49
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 9:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот gogobi » Пон 08 сеп 2008 17:21


Ще пробвам с добавка и ще пиша какво е станало.Но това го прави от доста време сигурно има 8-9 месеца.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 08 сеп 2008 18:41


vladitdrv написа:Какви причини може да има да не пали някой цилиндър чат-пат? Освен компресия и при минимални температури около 10 градуса свещите не се включват изобщо, така че отпадат като проблем в конкретния случай.




Мислиш ли го сериозно това дето го написа :wink: .Мисля си пообъркал градусите малко но както и да е.Провери си подгрева все пак и после може да говорим за дюзи и компресия.Възможно е и дюза да е но е по хубаво да си сигурен преди да се захващаш с подобни ремонти.ако наистина няма изгоряла свещ може да опиташ с някоя добавка за почистване на системата понеже горивата са ни "1во" качество!Успех!

Съвсем сериозен съм! Свещите на този мотор не се включват при температура на антифриза над 8 градуса. Аз съм със същия мотор и имах подобни проблеми. Добавката няма да помогне излишни пари на вятъра. Компресията също мисля, че си е наред особено ако не гори масло. Остава да се види температурния датчик вярно ли показва, центровката и дали има симтпоми на бедна смес както беше при мен.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 08 сеп 2008 18:43


gogobi написа:Ще пробвам с добавка и ще пиша какво е станало.Но това го прави от доста време сигурно има 8-9 месеца.

Дори и да не е Лики Моли , гледай на етикета да пише , че е подходяща за двигатели тип комън рейл / помпа дюза :roll: :idea3


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 08 сеп 2008 19:17


веселин написа:
gogobi написа:Ще пробвам с добавка и ще пиша какво е станало.Но това го прави от доста време сигурно има 8-9 месеца.

Дори и да не е Лики Моли , гледай на етикета да пише , че е подходяща за двигатели тип комън рейл / помпа дюза :roll: :idea3

Защо е важно, след като този двигател не е нито комън рейл нито помпа дюза? Пак казвам добавката няма да реши проблема. Ако датчици, центровка, или порция се оправяха с добавки .....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта