Точно така на ТДИ трябва да бъде 20:1
На старите с предкамерно запалване. 22,5:1
Съвет-кой дизел препоръчвате?
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Последна промяна от L&R на Пет 20 яну 2006 20:02, променено общо 1 път.
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
L&R написа:Stivi написа:Направо бих пропуснал Бора-та
А защо ли са по скъпи от Г4, като втора употреба.
А защо при едни и същи критерий на търсене в "mobile.bg" от 37автомобила има само 1 Bora!? Не че е лоша колата ама според мен а може би и според автоджамбазите не е достатъчно атрактивна за нашенеца,това исках да кажа! Ако някой се е засегнал на модел извинявам се!

"......Совсем забыл, нормальная компрессия при покупке автомобиля составляет 36 атмосфер, ну на крайний случай 31-32. Разброс значений компрессии по цилиндрам должен быть не более 2 атмосфер..."
1.Выбор дизельного двигателя.
3.Эксплуатация дизельного двигателя. .
4.Основные неисправности дизельных двигателей и способы их устранения.
Абе май всичко е интересно
http://diesel.irkutsk.ru
1.Выбор дизельного двигателя.
3.Эксплуатация дизельного двигателя. .
4.Основные неисправности дизельных двигателей и способы их устранения.
Абе май всичко е интересно

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: дизел
GOLF@ написа:ACCELERATOR написа:vit_auto написа:Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ
Компресията на читав дизел е 30+![]()
На 20 би трябвало изобщо да не може да пали
Спредкамерно смесообразуване е към 30, а на директното впръскване е 20.
До тук добре


- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Съвет-кой дизел препоръчвате?
Колега, след доста дълго време ходене по мъките се разбра къде е проблема- Уейст Гейта на турбото прави чакмаци и турбото един път успява да вдигне надув, а друг път не може. Някой има ли идея какво да направя по въпроса?daskal написа: Passat_bs какво стана със старата ,,Колата е Пасат 1.9ТДИ 110кс. и веднъж бяга, веднъж не бяга " темата стои още отворена , интересно ми е разбра ли проблема какъв е .
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Може би wastegate ти се нуждае от почистване - доста често се получава смес от сажди и масло, която причинява "заяждане" на wastegate-a, и той просто си остава отворен понякога. А може би ще трябва и подмяна.
Друг вариант е MAF сензора да ти прави проблеми (Mass Airflow Sensor), но това обикновено записва грешки в ECU-то. Не е много евтин м/у другото. Може да е нещо съвсем безобидно - огледай електрическите кабели, дали пък няма прекъсване някъде?
Това е от мен - само насоки, останалото - в сервиза
Друг вариант е MAF сензора да ти прави проблеми (Mass Airflow Sensor), но това обикновено записва грешки в ECU-то. Не е много евтин м/у другото. Може да е нещо съвсем безобидно - огледай електрическите кабели, дали пък няма прекъсване някъде?
Това е от мен - само насоки, останалото - в сервиза

Re: Съвет-кой дизел препоръчвате?
Passat_bs написа:Колега, след доста дълго време ходене по мъките се разбра къде е проблема- Уейст Гейта на турбото прави чакмаци и турбото един път успява да вдигне надув, а друг път не може. Някой има ли идея какво да направя по въпроса?
Можеш да прескочиш до Варна . Виж тук www.UNITECHTURBO.COM
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ACCELERATOR написа:Друг вариант е MAF сензора да ти прави проблеми (Mass Airflow Sensor), но това обикновено записва грешки в ECU-то. Не е много евтин м/у другото.
Имам едно такова чудо май. Клапан N75 за регулиране на въздуха към турбото. Платих го 100лв в Юни но се оказа че си работи старото та сега си имам излишък. Ако искасш да го потърся и да ти дам да пробваш ако е същото
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Мерси много на всички, сега чакам майстора ми да почва да я прави. Купих и Boost Controller- той смята, че така ще можем да заблудим waste gate-a да не седи постоянно отворен. Проблема е, че като и дам газ(вече си сложих манометър за налягане на турбото) манометъра показва първо надналягане и след това моментално отваряне-затваряне на гейта, заради което колата започва леко да придърпва при ускорението. 

- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Днеска открих, че от интеркулера ми тече масло. Свалихме маркуча, дето свързва турбината с интеркулера и по него имаше масло.
Това до колкото се досещам е, че турбината има износени втулки и мята масло към интеркулера. Веднага ми намириса на тлъст ремонт. Някой знае ли колко взимат за рециклиране на турбо? Дочух цени от рода на 350-400 кинта и нагоре.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта