Съвет-кой дизел препоръчвате?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 20 яну 2006 14:52


Точно така на ТДИ трябва да бъде 20:1

На старите с предкамерно запалване. 22,5:1

Последна промяна от L&R на Пет 20 яну 2006 20:02, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 20 яну 2006 17:41


L&R написа:
Stivi написа:Направо бих пропуснал Бора-та

А защо ли са по скъпи от Г4 :roll:, като втора употреба.


А защо при едни и същи критерий на търсене в "mobile.bg" от 37автомобила има само 1 Bora!? Не че е лоша колата ама според мен а може би и според автоджамбазите не е достатъчно атрактивна за нашенеца,това исках да кажа! Ако някой се е засегнал на модел извинявам се! :wink:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 20 яну 2006 17:53


Същото е и навън малко бройки са и са си доста ценни 100%
Джамбазина не може и да се снима с тях за без пари.

А търсене за Бора има вервай ми :)
А иначе аз съм си фен на голфа въпреки всичко - малък... и си има всичко необходимо какво повече му трябва на човек. :twisted:


Потребителски аватар
Lisho
Мнения: 495
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Lisho » Пет 20 яну 2006 18:40


"......Совсем забыл, нормальная компрессия при покупке автомобиля составляет 36 атмосфер, ну на крайний случай 31-32. Разброс значений компрессии по цилиндрам должен быть не более 2 атмосфер..."

1.Выбор дизельного двигателя.
3.Эксплуатация дизельного двигателя. .
4.Основные неисправности дизельных двигателей и способы их устранения.

Абе май всичко е интересно :D http://diesel.irkutsk.ru


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 20 яну 2006 20:00


Сега погледнах в дебелите книги аз говоря за степен на сгъстяване
TD 22,5:1
TDI 19,5:1
Tdi работи с по малка степен на сгъстяване и теоритично трябва да има по дълъг живот, а и впръскването/изгарянето е на 2 фази.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: дизел

Мнениеот vit_autosofia » Съб 21 яну 2006 7:36


GOLF@ написа:
ACCELERATOR написа:
vit_auto написа:Ако питате мен дизел от тук не бих си купил.Един колега си купи дизел миналата зима.Супер,на 20 компресия но дойде лятото почна да загрява и да включва вентилатора.4-5 пъти го настъпи на Тракия със 160км/ч.и беше до тук.ВНИМАВАЙТЕ

Компресията на читав дизел е 30+ :shock
На 20 би трябвало изобщо да не може да пали

Спредкамерно смесообразуване е към 30, а на директното впръскване е 20. :)

До тук добре :D А от къде се помпат гумите :D walkman wavecry


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Съвет-кой дизел препоръчвате?

Мнениеот Passat_bs » Нед 22 яну 2006 1:02


daskal написа: Passat_bs какво стана със старата ,,Колата е Пасат 1.9ТДИ 110кс. и веднъж бяга, веднъж не бяга " темата стои още отворена , интересно ми е разбра ли проблема какъв е .
Колега, след доста дълго време ходене по мъките се разбра къде е проблема- Уейст Гейта на турбото прави чакмаци и турбото един път успява да вдигне надув, а друг път не може. Някой има ли идея какво да направя по въпроса?


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 23 яну 2006 22:42


Градски я прати лично на Accelerator и го питай дали може да се оправи или турбо втора ръка-макар,че и там си е хазарт,за ново :shock не си и помисляй "пари нема,действайте....."А на Lisho благодаря за готиния сайт! Beer handshake


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 23 яну 2006 23:08


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 5%F7%EA%E8 :wink:






Нео турбо е 600 евро ако се стигне дотам.


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 23 яну 2006 23:37


Може би wastegate ти се нуждае от почистване - доста често се получава смес от сажди и масло, която причинява "заяждане" на wastegate-a, и той просто си остава отворен понякога. А може би ще трябва и подмяна.
Друг вариант е MAF сензора да ти прави проблеми (Mass Airflow Sensor), но това обикновено записва грешки в ECU-то. Не е много евтин м/у другото. Може да е нещо съвсем безобидно - огледай електрическите кабели, дали пък няма прекъсване някъде?
Това е от мен - само насоки, останалото - в сервиза :wink:


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвет-кой дизел препоръчвате?

Мнениеот Toledo » Вто 24 яну 2006 8:55


Passat_bs написа:Колега, след доста дълго време ходене по мъките се разбра къде е проблема- Уейст Гейта на турбото прави чакмаци и турбото един път успява да вдигне надув, а друг път не може. Някой има ли идея какво да направя по въпроса?

Можеш да прескочиш до Варна . Виж тук www.UNITECHTURBO.COM


Потребителски аватар
imedarov
Мнения: 1722
Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
Автомобил: Passat B8
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот imedarov » Вто 24 яну 2006 12:43


ACCELERATOR написа:Друг вариант е MAF сензора да ти прави проблеми (Mass Airflow Sensor), но това обикновено записва грешки в ECU-то. Не е много евтин м/у другото.

Имам едно такова чудо май. Клапан N75 за регулиране на въздуха към турбото. Платих го 100лв в Юни но се оказа че си работи старото та сега си имам излишък. Ако искасш да го потърся и да ти дам да пробваш ако е същото


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 25 яну 2006 1:08


Мерси много на всички, сега чакам майстора ми да почва да я прави. Купих и Boost Controller- той смята, че така ще можем да заблудим waste gate-a да не седи постоянно отворен. Проблема е, че като и дам газ(вече си сложих манометър за налягане на турбото) манометъра показва първо надналягане и след това моментално отваряне-затваряне на гейта, заради което колата започва леко да придърпва при ускорението. :roll:


Потребителски аватар
hoodlum
Мнения: 76
Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Североизточна България
Контакти:

Мнениеот hoodlum » Чет 26 яну 2006 12:28


110 к.с. изпитан и доказал се двигател ,не е много "лаком" 7-8 градско . . , е малко по-муден може би ,но и не е придирчив към качеството на нафтата


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Съб 28 яну 2006 17:21


Днеска открих, че от интеркулера ми тече масло. Свалихме маркуча, дето свързва турбината с интеркулера и по него имаше масло. :( Това до колкото се досещам е, че турбината има износени втулки и мята масло към интеркулера. Веднага ми намириса на тлъст ремонт. Някой знае ли колко взимат за рециклиране на турбо? Дочух цени от рода на 350-400 кинта и нагоре.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта