Загрява ми колата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
shikerov
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 125
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shikerov » Пон 18 авг 2008 21:17


каква му е цената колега и лесно ли се сменя?




Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 18 авг 2008 21:25


Цена - зависи от магазина но е не повече от 10-15 лева . Смяната е елементарна - откачаш буксата , дърпаш скобата която го държи към фланеца и слагаш новия . Задължително го прави на студен двигател - аз се окъпах с вряла вода понеже съм тарикат :lol: и не е много приятно защото водата пръска точно на нивото под кръста :lol: (отплеснах се)
След смяната доливаш вода в казанчето ако е нужно и палиш колата за да се обезвъздуши .
Трябва да си вземеш същият цвят като стария датчик (пръстенчето около него) .Това е :)


shikerov
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 125
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shikerov » Пон 18 авг 2008 21:34


а каде се намира,защото аз не знам каде да го тарся


Потребителски аватар
Бързият
Вечен БАН
Мнения: 1778
Регистриран на: Пет 12 яну 2007 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Радомир

Мнениеот Бързият » Пон 18 авг 2008 21:41


Търсиш една пласмаса (фланец) закачена на главата на двигателя ( при теб мисля че е от дясната страна) .В нея влизат много маркучи .Датчика е се намира отгоре на този фланец и за него се закача една букса с 4 кабелчета .Стискаш скобата на буксата и я дърпаш нагоре .След това с права отверка дърпаш настрани скобата която държи самият датчик и го вадиш нагоре .Слагаш новия и повтаряш процедурите в обратен ред :wink:


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Пон 18 авг 2008 21:55


Ако е датчик-ще даде грешка на ВАГ-КОМ,че е дефектирал.

Ако е термостат-На самия термостат /говоря за BEHR/ пише на колко градуса трябва да отваря -има на 87 ,има на 92 гр.,ако искаш лятос да охлажда по-добре - вземаш 87, ако искаш зиме да топли парното яко -взимаш 92.


Потребителски аватар
hristo stankov
Мнения: 100
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 19:35
Автомобил: VW GOLF II
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот hristo stankov » Сря 20 авг 2008 11:12


Здрасти колега. Има и друг момент. След като си източил системата
и след това като си я напълнил да е останало въздух, образувала се е въздушна възглавница, от там не може да отвори термостата, следователно колата работи на малкия кръг и не може да се охлади. Провери капачката на разширителния съд дали отваря, ако не отваря въздуха няма откъде да излезне. Провери системата дали има въздух като отвориш капачката запали колата и гледай от малкия маркуч, който влиза в казанчето дели излиза охлаждането с мехурчета или без. Ако излизат мехурчета имаш въздух.


shikerov
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 125
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shikerov » Съб 30 авг 2008 17:41


колега и как да го махна този въздух защото сичко се оказа че ми е наред и остана само да има въздух?


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Съб 30 авг 2008 17:57


най напред от капачката се тръгва, виж първо нея, не е много пари, може с лесно да се разминеш :wink:


shikerov
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 125
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот shikerov » Съб 30 авг 2008 18:32


как да разбера дали и има нещо?


Потребителски аватар
hristo stankov
Мнения: 100
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 19:35
Автомобил: VW GOLF II
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Мнениеот hristo stankov » Пон 01 сеп 2008 11:08


Здрасти колега. Отиваш в автоморгата купуваш една капачка изкормяш я
от вътрешната страна, завиваш я и загряваш колата (мажеш да я покараш малко) носи си и антифриз в колата. Като загрее много спираш гасиш колата и я оставяш малко така, след което поглеждаш разширителния съд дали иска доливане. Ако иска доливай между двете чертички. Слагай си старата капачка и нямай грижи.


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 09 сеп 2008 0:15


Малко извън темата но преди месец си напръсках радиатора с меглио...изчаках 10 мин...и измих с водоструйка...изкривих ламелите.....1 час ги изправях...после пак с меглио...после пак водоструйка тоя път с по малко налягане....резултата е че радиатора изглежда като нов никелиран и температурата ми падна с 10 гр...надолу от 90 гр...на 75-80 гр.....ще почакам да дойде есента и ще сменям термостат че зимата идва......


ventovratsa
Мнения: 1
Регистриран на: Вто 09 сеп 2008 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот ventovratsa » Вто 09 сеп 2008 14:12


zdraveite kolegi
pomagaite molia vi - kak se smenia datchika za temperaturata na vento 93 1.9 tdi?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта