турско ловато настроики

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
aaaaakt
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 юли 2008 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

турско ловато настроики

Мнениеот aaaaakt » Вто 09 сеп 2008 22:02


здравеите извиниавам се за грозниа правопис но имам скапан комп. :oops: :oops: преди около седмица си монтирах изпарител ловато по думите на познат оргинален но се оказа турско.Минах 600км. за слягане на мембраните при което ми даде 20 л. на 100 гратско разход направиха му центровка с газ анализатор-комп. слет което я засякох и ми даде 16 разхот в града при нормално каране.Автомобила ми е пасат 2 АБС,1.8мІ.каде магат да се направят 4итава центровка за да може да се намали разхода,изпаритела ми е електри4ески.приятел ми каза 4е ако се сменят 4астите на изпарителя с тези на оргинален ловато ще се подобри работата му,както при истинския ловато.мом4ета ако имате някакви идеи благодаря предварително за помоща.
Не стига вси4ко това а и температурата на водата след около 3км.се повишава на 100градоса и не се понижава дори да пусна парното.Перката се вклу4ва на около 95-97 градоса,и 2-та марку4а са топли,нямам те4ове,капа4ката на казан4ето е сменена с оргинална,как да лекувам и този проблем.Благодаря ви още един пат за помоща.




ivo123
Мнения: 1008
Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот ivo123 » Сря 10 сеп 2008 7:35


за диагностика не мога да ти кажа понеже съм от Бургас, но свържи се с колегата The_Machine да я прегледа.
А колкото до загряването - може датчик да ти е причината а може и въздушна възглавница да се е получила някъде - провери всички маркучи ли са топли при загрял двигател /включително и тези до изпарителя, както и самия изпарител/.

възможно е за греене и да е запушен радиатора на охладителната система - 3км е прекалено малко време за да вдигне 100 градуса по принцип.


aaaaakt
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 14 юли 2008 10:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aaaaakt » Сря 10 сеп 2008 10:32


ivo123 написа:за диагностика не мога да ти кажа понеже съм от Бургас, но свържи се с колегата The_Machine да я прегледа.
А колкото до загряването - може датчик да ти е причината а може и въздушна възглавница да се е получила някъде - провери всички маркучи ли са топли при загрял двигател /включително и тези до изпарителя, както и самия изпарител/.

възможно е за греене и да е запушен радиатора на охладителната система - 3км е прекалено малко време за да вдигне 100 градуса по принцип.


благодариа ти желаиа ти успешен ден.маркучите са топли провериавах ги дано някои знае нешто за проблема


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пет 12 сеп 2008 12:58


Аз имах подобен проблем, при мен нещата се оказаха комплексни:

1. Газаджиите бяха объркали цялата система на водата, а както предполагам знаеш VW са много капризни - преправях при друг майстор цялата охладителна система, само че при мене беше обратно - водата не загряваше, смених дузина термостати, докато изясним проблема. Причината обаче е една и съща.
2. Малко вероятно е големия разход да ти идва от изпарителя /не че не е възможно/ - за да върви колата на газ, първо трябва да я направиш да работи на бензин добре и тогава следва газта. При мен проблема беше в стъпковото моторче и потенциометъра. Най-вероятно потенциометърът не е настроен и за това ти дава голям разход.
3. Задължително закарай колата на компютърна диагностика, да закачат компютъра и да се види дали имаш вещо за смяна, следва настройката на бензин и едва след това на газ.

Тук някъде е заровено кучето, остава да го откриеш, че да не смърди
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта