Здравейте,
Колата е от гаража, напоследък забелязвам от време на време на светофар като подам по-рязко газ и в началото не дърпа, след 3-4 секунди се освестя и забързва, освен това на 2-ра като карам и вдигна крака от газта много рязко забавя. Незнам дали това е нормално, но ми се струва, че преди не беше така.
Смених въздушен филтър, горивен филтър, свещи, термодатчик за охладителната течност, почистих дроселната клапа, но проблема си остава.
Наскоро прочетох, че регулатора на налягането има някакво допълнително вакуум мъркуче свързано със смукателния колетор, което спомага за обогатяване на горивната смес при рязко отваряне на дрослената клапа. При мен това мъркуче е леко оръфано и е възможно е заминало. Незнам дали това има нещо общо, но ще съм балгодарен ако дадете някакви идей по проблема.
Поздрави,
Детелин
Замисля се при рязко подаване на газ
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
sportul написа:това има връзка с датчика за оборотите (хол)
Защо?Как?
Често срещано явление и при двата мотора AEK/AFT е да прекъсват,особено на незагрял мотор.На какво се дължи - не зная точно,аз си го обеснявам с амортизираността на доста датчици в системата - ламбда сонда,TPS (най-вече той) и останалите датчици.
Напълно възможно е също така горивната помпа да не е в състояние да осигури необходимия дебит с нужното налягане в момента на натискане на газта.
Ако маркучето,за което пишеш наистина е напукано - смени го,ако имаш възможност.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
sportul написа:ами дроселовата клапа си предава движението на потенциометъра поне при моно , предполагам че е едно от двете "хол" "потенциометър"
Хмммммммм.ОК.
Датчикът на Хол не отчита обороти.
Относно дроселовата клапа - щом на един мотор смесообразуването му се командва от някакъв компютър, то обикновено има TPS.Като се поизносят пътечките на Throttle Position Sensor-а може да се появи подобно прекъсване.
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: Чет 20 мар 2008 10:01
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AEK 1995
- Местоположение: София
Здравейте, днес намерих малка цепнатина в гумата след въздушния филтър. Беше отдолу и затова не съм я забелязъл, залепих я с изолирбанд и сега сякаш изчезна проблема. А дросела го замервах с омметър и съпротивлението му расте плавно (доколкото ел. омметър може да го покаже) от 1,2 до някъде 2,8 кОм. Неможах да измеря напрежение при включено запалване директно на клемата понеже е капсулована.
Засега мисля, че е читав и ще карам с него.
Благодаря все пак на отзовалите се.
Засега мисля, че е читав и ще карам с него.
Благодаря все пак на отзовалите се.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Опитай да почистиш дюзите/дюзата/ с ултразвук,почисти и цедката на бензиновата помпа ако е потопяема в резервоара и би трябвало да се реши проблема.Аз го имам същия дерт ама на бензин и само когато е студена колата.Загрее ли проблема изчезва и само при първо палене за деня падат рязко обороти почти до изгасване.Не знам дали датчика дето дава инфо на компира при мене е син отгоре на тройника и той не влияе. 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта