Смяна съединител

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Смяна съединител

Мнениеот krastio » Нед 14 сеп 2008 20:23


Има ли проблем за огледалния диск когато колата е карана 2 месеца със заминал ( боксуващ като АВТОМАТИК съединител ) , ако се смени само притискателния диск ще има ли проблем




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 14 сеп 2008 20:26


Като разглобите (или когато майсторът разглоби) то ще си покаже :wink: .


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Нед 14 сеп 2008 20:28


принципно ако имаш 250 лв смени си целия комплект ще е най добре инъче само притискателния


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 14 сеп 2008 20:35


Remus написа:принципно ако имаш 250 лв смени си целия комплект ще е най добре инъче само притискателния

Ако смени само притискателя нищо няма да направи :wink: .


Потребителски аватар
krastio
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 250
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 16:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Мнениеот krastio » Нед 14 сеп 2008 20:36


Но иначе може ли само притискателния . Слушал съм , от доста хора , че огледалния диск неможе да се издраска толкова лесно понеже бил по навътре и имало нещо си което ги разделяло


Потребителски аватар
sportul
Мнения: 1218
Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
Двигател: RHR Delphi DCM
Местоположение: Варна

Мнениеот sportul » Нед 14 сеп 2008 20:49


винаги феродовия диск са оголва първо от към маховика и това може да спаси до някъде притискатела да го смениш на време , но диафрагмената пружина ме съмнява че ще е добре


Потребителски аватар
Remus
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 06 фев 2008 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Remus » Нед 14 сеп 2008 21:07


andro_ не съм съгласен с теб аз лично смених само притискателния ми / всичко друго беше в добро състояние / и има огромна разлика


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Нед 14 сеп 2008 21:24


Remus написа:andro_ не съм съгласен с теб аз лично смених само притискателния ми / всичко друго беше в добро състояние / и има огромна разлика

Ако феродовия ти диск е бил здрав, съм съгласен.
Но,в такъв случай си мисля,че някога през живота на колата й е бил сменен само феродовия диск,а впоследствие с времето се е предал притискателя (може и да не е така,само ти си знаеш,но и няма как да знаеш със сигурност,освен ако не караш този автомобил от чисто нов).
Не споря,всичко е възможно.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 14 сеп 2008 21:33


Днес смених на пасата съединителя още месец и щеше да тръгне по нитове :horror: Пълен комплект старият притискател му бяха износени диафрагмените пружини видимо изтрити от аксиалният лагер отделно и той беше износен. Сега съединителят е лек като перце и отделя долу а не крайно горе както вчера :D


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 14 сеп 2008 22:34


znainainai написа:Днес смених на пасата съединителя още месец и щеше да тръгне по нитове :horror: Пълен комплект старият притискател му бяха износени диафрагмените пружини видимо изтрити от аксиалният лагер отделно и той беше износен. Сега съединителят е лек като перце и отделя долу а не крайно горе както вчера :D

Мдам! Аз свърших тая работа миналите сряда и четвъртък! ;)
Ама при мен е на петна и огледалния диск, че даже има и едно местенце, дето е отдал :(
Шлайфа му щеше да ме остави поне седмица без кола, та си го затворих така.
При следващото подпалване (като си знам акъла- що ли си мисля, че ще е скоро?...) свалям всичко, шлайфам и... ако не олекотя маховика, та на! :twisted:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта