Запалих се в движение -снимки от запалването !!!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Запалих се в движение -снимки от запалването !!!

Мнениеот kossel » Нед 14 сеп 2008 2:00


Вчера се врущаме вечерта от патиланци и в дъжда на едно кръстовище преди ЕНА, усетих дим и като погледнах надолу около бушоните един кабел гореше с пламък, спрях и веднага с пожарогасителя ги угасих. В двигателния отсег няма поражения. Гореше някъде до ръчката за отваряне на предния капак, утре на светло ще гледам за пораженията. Бях включил задната чистачка - забелязах че не продължи да се движи и само един път мина на стъклото(иначе работи на нтервали). След като загасих огъня пак пробвах задната чистачка но не работеше. Един път така лятоо след морето ми беше изгорял бушона на задната чистачка и така и не разбрах защо. Другото от което подозирам че може да е е отоплението на задното стъкло и него бях включил. Всичко друго си работи нормално! Имате ли идеи от какво се е получило запалването за да се насоча утре по правилно ?

Ето и снимки от запалването:

http://web.orbitel.bg/mil70/p/pojar1.jpg

http://web.orbitel.bg/mil70/p/pojar2.jpg

Последна промяна от kossel на Нед 14 сеп 2008 20:35, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Нед 14 сеп 2008 7:05


Ако наистина е имало проблем с задната чистачка и ти си сложил по-силен бушон например...


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12132
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
Двигател: B207L
Местоположение: София / Берковица

Мнениеот К.Одаджийски » Нед 14 сеп 2008 7:15


Ако поради някаква причина моторчето на чистачката върти тегаво и се тормози и бушона който си сменил е от хубавите комплекти 10 бушона за левче също може да се запали.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 14 сеп 2008 9:58


Мммдам! Там търси проблема - около кабела на задната чистачка. Открехни маншона на задната врата. Трябва да е видимо протъркването на изолацията на кабела, а вероятно и там е разтопена вече. Не оставяй нещата така, че ако пламне отзад- докато отидеш да исключиш акумулатора и доста поразии може да нанесе!
Свали и корите около волана и виж и там за протрит от пръта кабел, при все, че по- не ми се вярва.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Нед 14 сеп 2008 11:10


сутринта на светло огледах пораженията, бушона на задната чистачка явно е изгорял трудно и е запалил дунапрена под таблото с бушоните, ясно се вижда на снимките които ще сложа п късно че сега ме чака жената за обяд :roll:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Нед 14 сеп 2008 18:41


На Голчо след дълго неползване на задна чистачка се случи полу същото , но без пушеци.
Остарява гуменото уплътнение на задната чистачка и по остта таи вода.Алуминия накипва и остта блокира. Разпробиване, разглобяване , почистване , шлайфане на оста , смазване и сглобяване. Добре, че пластмасовото зъбно колело не беше с натрошени зъби. Проблема с уплътнението го реших с няколко плътни по остта шайби от тефлон с дебелина 0,5мм


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Нед 14 сеп 2008 19:23


kris11 написа:На Голчо след дълго неползване на задна чистачка се случи полу същото , но без пушеци.
Остарява гуменото уплътнение на задната чистачка и по остта таи вода.Алуминия накипва и остта блокира. Разпробиване, разглобяване , почистване , шлайфане на оста , смазване и сглобяване. Добре, че пластмасовото зъбно колело не беше с натрошени зъби. Проблема с уплътнението го реших с няколко плътни по остта шайби от тефлон с дебелина 0,5мм


Оправих пораженията след запалването, лошото е следното че дори и след слагане на бушон 7.5А пак се нагрява и стопява, а задната чистачка въобще не тръгва, утре ще ходя по Симеон да купувам ново моторче и да го сменя ! махнах дунапрена под таблото с бшоните който беш наполовина изгорял.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 14 сеп 2008 19:57


Виж кабелите във маншона на 5-тата врата да няма скъсани и да правят късо съединение. Откачи буксата на моторчето и виж дали пак грее бушонът ако грее имаш проблем по инсталацията.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Нед 14 сеп 2008 20:18


znainainai написа:Виж кабелите във маншона на 5-тата врата да няма скъсани и да правят късо съединение. Откачи буксата на моторчето и виж дали пак грее бушонът ако грее имаш проблем по инсталацията.


За мен по важен е въпроса защо не изгаря бушона а се нагрява и стопява ?


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 14 сеп 2008 20:55


За мен по важен е въпроса защо не изгаря бушона а се нагрява и стопява ?

ами едната версия е , че имаш лош контакт ( връзка) в тази част ...и мястото се прави на нагревател :)


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Нед 14 сеп 2008 21:46


juve написа:
За мен по важен е въпроса защо не изгаря бушона а се нагрява и стопява ?

ами едната версия е , че имаш лош контакт ( връзка) в тази част ...и мястото се прави на нагревател :)

А моторчето на чистачката защо не работи, според мен е блокирало.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 14 сеп 2008 22:07


Ами като за начало фалшиви бушони преди време бях пуснал тема по въпроса. Ако е блокирало моторчето може да прави бели. Затова ти писах да му откачиш буксата за да си сигурен дали то товари инсталацията (ако е то след като го откачиш бушонът ще спре да грее) а ако имаш проблем по инсталацията ще продължи да грее бушонът :idea:
Колега хвърли едно око на тая тема :wink:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 8%F2%E5%2A


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Нед 14 сеп 2008 22:42


znainainai написа:Ами като за начало фалшиви бушони преди време бях пуснал тема по въпроса. Ако е блокирало моторчето може да прави бели. Затова ти писах да му откачиш буксата за да си сигурен дали то товари инсталацията (ако е то след като го откачиш бушонът ще спре да грее) а ако имаш проблем по инсталацията ще продължи да грее бушонът :idea:
Колега хвърли едно око на тая тема :wink:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 8%F2%E5%2A


Прочетох темата и линка към тема за менте бушони ... разбрах ... аз съм с менте бушони ..ужас ... не знаех че има ментета и на бушоните утре ще си купя хубави и ментетата ще изхвърля


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Нед 14 сеп 2008 22:59


Хммм... проблема е, че вече държача за бушончето в това гнездо е доста нагряло и вероятно омекнало. При това положение спира да прави хубав контакт, нагрява още повече- омеква още повече... порочен кръг!
Дано имаш късмет и не си влезнал в него, че алтернативата е ново табло.


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пон 15 сеп 2008 9:28


То новото табло е сигурно че ще трябва да го купува, като гледам снимките аз не бих ползвал втори път. Или от моргата или от магазина изборът си е твой, но в това състояние не би трябвало да го ползваш. Както казаха и колегите по напред търси стопени кабели (няма начин да ги нямаш), иначе ще имаш отново същата картинка. Хващаш снопа от отсека и отиващ към задницата и ги разделяш един по един. Играчка е (стелки, седалки, задни кори, навеждания и т.н.), но нямаш друг избор. :oops:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: milenski_77 и 26 госта