Вчера се врущаме вечерта от патиланци и в дъжда на едно кръстовище преди ЕНА, усетих дим и като погледнах надолу около бушоните един кабел гореше с пламък, спрях и веднага с пожарогасителя ги угасих. В двигателния отсег няма поражения. Гореше някъде до ръчката за отваряне на предния капак, утре на светло ще гледам за пораженията. Бях включил задната чистачка - забелязах че не продължи да се движи и само един път мина на стъклото(иначе работи на нтервали). След като загасих огъня пак пробвах задната чистачка но не работеше. Един път така лятоо след морето ми беше изгорял бушона на задната чистачка и така и не разбрах защо. Другото от което подозирам че може да е е отоплението на задното стъкло и него бях включил. Всичко друго си работи нормално! Имате ли идеи от какво се е получило запалването за да се насоча утре по правилно ?
Ето и снимки от запалването:
http://web.orbitel.bg/mil70/p/pojar1.jpg
http://web.orbitel.bg/mil70/p/pojar2.jpg



Запалих се в движение -снимки от запалването !!!
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Запалих се в движение -снимки от запалването !!!
Последна промяна от kossel на Нед 14 сеп 2008 20:35, променено общо 1 път.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12132
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Мммдам! Там търси проблема - около кабела на задната чистачка. Открехни маншона на задната врата. Трябва да е видимо протъркването на изолацията на кабела, а вероятно и там е разтопена вече. Не оставяй нещата така, че ако пламне отзад- докато отидеш да исключиш акумулатора и доста поразии може да нанесе!
Свали и корите около волана и виж и там за протрит от пръта кабел, при все, че по- не ми се вярва.
Свали и корите около волана и виж и там за протрит от пръта кабел, при все, че по- не ми се вярва.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13547
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
На Голчо след дълго неползване на задна чистачка се случи полу същото , но без пушеци.
Остарява гуменото уплътнение на задната чистачка и по остта таи вода.Алуминия накипва и остта блокира. Разпробиване, разглобяване , почистване , шлайфане на оста , смазване и сглобяване. Добре, че пластмасовото зъбно колело не беше с натрошени зъби. Проблема с уплътнението го реших с няколко плътни по остта шайби от тефлон с дебелина 0,5мм
Остарява гуменото уплътнение на задната чистачка и по остта таи вода.Алуминия накипва и остта блокира. Разпробиване, разглобяване , почистване , шлайфане на оста , смазване и сглобяване. Добре, че пластмасовото зъбно колело не беше с натрошени зъби. Проблема с уплътнението го реших с няколко плътни по остта шайби от тефлон с дебелина 0,5мм
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
kris11 написа:На Голчо след дълго неползване на задна чистачка се случи полу същото , но без пушеци.
Остарява гуменото уплътнение на задната чистачка и по остта таи вода.Алуминия накипва и остта блокира. Разпробиване, разглобяване , почистване , шлайфане на оста , смазване и сглобяване. Добре, че пластмасовото зъбно колело не беше с натрошени зъби. Проблема с уплътнението го реших с няколко плътни по остта шайби от тефлон с дебелина 0,5мм
Оправих пораженията след запалването, лошото е следното че дори и след слагане на бушон 7.5А пак се нагрява и стопява, а задната чистачка въобще не тръгва, утре ще ходя по Симеон да купувам ново моторче и да го сменя ! махнах дунапрена под таблото с бшоните който беш наполовина изгорял.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Ами като за начало фалшиви бушони преди време бях пуснал тема по въпроса. Ако е блокирало моторчето може да прави бели. Затова ти писах да му откачиш буксата за да си сигурен дали то товари инсталацията (ако е то след като го откачиш бушонът ще спре да грее) а ако имаш проблем по инсталацията ще продължи да грее бушонът
Колега хвърли едно око на тая тема
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 8%F2%E5%2A

Колега хвърли едно око на тая тема

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 8%F2%E5%2A
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
znainainai написа:Ами като за начало фалшиви бушони преди време бях пуснал тема по въпроса. Ако е блокирало моторчето може да прави бели. Затова ти писах да му откачиш буксата за да си сигурен дали то товари инсталацията (ако е то след като го откачиш бушонът ще спре да грее) а ако имаш проблем по инсталацията ще продължи да грее бушонът
Колега хвърли едно око на тая тема![]()
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 8%F2%E5%2A
Прочетох темата и линка към тема за менте бушони ... разбрах ... аз съм с менте бушони ..ужас ... не знаех че има ментета и на бушоните утре ще си купя хубави и ментетата ще изхвърля
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
То новото табло е сигурно че ще трябва да го купува, като гледам снимките аз не бих ползвал втори път. Или от моргата или от магазина изборът си е твой, но в това състояние не би трябвало да го ползваш. Както казаха и колегите по напред търси стопени кабели (няма начин да ги нямаш), иначе ще имаш отново същата картинка. Хващаш снопа от отсека и отиващ към задницата и ги разделяш един по един. Играчка е (стелки, седалки, задни кори, навеждания и т.н.), но нямаш друг избор. 
