външната температура се повреди г4 РЕшЕНО
външната температура се повреди г4 РЕшЕНО
скоро видях че няма никакви показания за външна темп. на таблото . става дума за голф 4 ... на климатроника ми показва външната темп. но на таблото вече не. някой знае ли дали нещо се е бъгнало и трябва грешка да се чисти или датчик се е скапал. а да и къде може да се намира този датчик.... тук има тема че на голф 3 в предната броня но на голф 4?
Последна промяна от angell на Сря 19 ное 2008 15:18, променено общо 1 път.
- Petkovski
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
angell написа:гледах го тоя датчик но не мога да разбера дали нещо не се е намокрил или е изгорял ... има ли как да го пробвам дали е в ред ???
И при мен го има същия проблем, мисля че е от грешка в климатроника, все не остава време да отида да го погледнат... при мен дачика си показва реални стойности на дисплея на климатароника а на таблото имам --.-
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: външната температура се повреди г4
пак е там на лявата малка решетка--и бягай на ваг ком да ти махнат грешкатаangell написа:скоро видях че няма никакви показания за външна темп. на таблото . става дума за голф 4 ... на климатроника ми показва външната темп. но на таблото вече не. някой знае ли дали нещо се е бъгнало и трябва грешка да се чисти или датчик се е скапал. а да и къде може да се намира този датчик.... тук има тема че на голф 3 в предната броня но на голф 4?


- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Можеш да направиш две неща -
1.Да отидеш на компютърна диагностика ,да ти изтрият грешките от климатроника.
2. Да смениш температурния датчик с нов-м/у 20 -40 лв , зависи от модела.
За да не косиш ,че го сменяш напразно,може да му замериш съпротивлението( датчика е термосъпротивление),изваждаш го , закачаш го на клемите на волтметър-амперметър, т.нар мултисет и го топваш в чаша с гореща вода-трябва до показва 600-800 ома, след това го топиш в чаша с ледена вода ,в която плуват бучки лед(може и в уиски)- трябва изведнъж да скочи на 1500-1600 ома, ако не стане , значи е за смяна,също е от значение дали е монтиран правилно.
1.Да отидеш на компютърна диагностика ,да ти изтрият грешките от климатроника.
2. Да смениш температурния датчик с нов-м/у 20 -40 лв , зависи от модела.
За да не косиш ,че го сменяш напразно,може да му замериш съпротивлението( датчика е термосъпротивление),изваждаш го , закачаш го на клемите на волтметър-амперметър, т.нар мултисет и го топваш в чаша с гореща вода-трябва до показва 600-800 ома, след това го топиш в чаша с ледена вода ,в която плуват бучки лед(може и в уиски)- трябва изведнъж да скочи на 1500-1600 ома, ако не стане , значи е за смяна,също е от значение дали е монтиран правилно.
- Petkovski
- Мнения: 120
- Регистриран на: Нед 17 юни 2007 19:28
- Автомобил: Vw Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
dokros написа:Можеш да направиш две неща -
1.Да отидеш на компютърна диагностика ,да ти изтрият грешките от климатроника.
2. Да смениш температурния датчик с нов-м/у 20 -40 лв , зависи от модела.
За да не косиш ,че го сменяш напразно,може да му замериш съпротивлението( датчика е термосъпротивление),изваждаш го , закачаш го на клемите на волтметър-амперметър, т.нар мултисет и го топваш в чаша с гореща вода-трябва до показва 600-800 ома, след това го топиш в чаша с ледена вода ,в която плуват бучки лед(може и в уиски)- трябва изведнъж да скочи на 1500-1600 ома, ако не стане , значи е за смяна,също е от значение дали е монтиран правилно.
Колега сигурен ли си че само със смяна на дачика ще се оправи проблема ако е така още утре ще си купя нов.......Според мен поне моя дачик си работи коректно винаги показва точно никога показваната температура не се е изменяла бързо...., но няма какво да го гадем утре имам малко свобоно време ще мина да видя за какво става въпрос..
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Petkovski написа:Според мен поне моя дачик си работи коректно винаги показва точно никога показваната температура не се е изменяла бързо...., но няма какво да го гадем утре имам малко свобоно време ще мина да видя за какво става въпрос..
Какво значи " според мен" , замери го с уред , той ще покаже,няма смисъл да гадаем.
Трябва да напомня , че освен споменатия датчик за външна температура ,има други датчици ,които мерят температура на входящия въздух в купето ,както и датчик за температура вътре в купето.
- badjo-vw
- Мнения: 583
- Регистриран на: Сря 28 ное 2007 8:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
не винаги това помага но е добре да се пробва--при мен проблема си беше в датчикаangell написа:Проблема се реши много малоумно... откачих си клемата на акумулатора за да си вържа новата музика и като го стегнах пак температурата си отчиташе.... имаше бая хора с този проблем та май това му е лекарството
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bai Tisho, Google [Bot] и 70 госта