Колеги някой може ли да ми каже как мога да си натегна ръчната спирачка защото не държи вообще?Мерси предварително и поздрави
mod edit: °niksi°
Натягане на ръчна спирачка.
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
м.да
Ако са добре накладките ти -единствено ще ти помогне за полужението на ръкохватката....
- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ifidik написа:задните накладки се натягат сами ако ги има
несам съгласен с теб колега като сменяваш накладките се нагласят на ръка и след това с течение на времето при износване те си се прибират сами но някой път механизма блокира и неработи аз имах такъв проблем и от опит знам че преди да натягаш жилото на ръчната се натягат самите накладки и ако няма резултат тогава се натяга жилото защото при следващата смяна на накладки при натегнато жило накладките започват да задържат както беше при мен
- valkilmera
- Мнения: 800
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 22:58
- Автомобил: Golf3 4 Audi A3
- Двигател: ABS AZD 8P
- Местоположение: Русе.... Golf 3 1,8mi.ABS 1992g,Passat1,8 RP.1990g
!!!
Ако има Феродо значи - ЦИЛИНДЪРЧЕТА!!! 

-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: !!!
valkilmera написа:Ако има Феродо значи - ЦИЛИНДЪРЧЕТА!!!
Защо?
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ifidik написа:при други марки като опел е с винт на резба и блокира,при фв е само пружина която издърпва конусно лостче и няма как да блокира.
не е така колега до цилиндърчетата има едно палче дето се двежи на горе и на долу и от там се регулират правил сам го няколко пъти. При колите с 4-ри дискови спирачки не е така там се прибират буталата дето избутват накладките.
- svetoslav_sp
- Мнения: 108
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 14:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Колега хлабината на лоста на ръчната спирачка се регулира в зависимост от това дали спирачките са барабанни или дискови. В случая при барабанните - при напълно освободена ръчна спирачка се натискасилнопедала на основната спирачка и се опъва лоста на ръчната така, че да изщрака два пъти. Тогава се дозатяга регулиращата гайка така, че да се усеща съпротивлението на задното колело при въртене. Отпуска се докрай лоста на ръчната спирачка и се проверява дали се върти свободно колелото. Ако колелото се върти свободно, тогава се блокира регулиращата гайкас контрагайка. след това се опъва лоста на ръчната спирачка и се проверява блокирано ли е колелото. Същата операция се повтаря и за второто жило. Колега аз я направих процедурата по същия начин след смяна на двете жилана ръчната спирачка миналата година и досега е перфектна 

- komitov
- Мнения: 176
- Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Добре е да научиш колегата ifidik как се прави друг път да не се обажда неподготвенrosen79 написа:ifidik написа:при други марки като опел е с винт на резба и блокира,при фв е само пружина която издърпва конусно лостче и няма как да блокира.
не е така колега до цилиндърчетата има едно палче дето се двежи на горе и на долу и от там се регулират правил сам го няколко пъти. При колите с 4-ри дискови спирачки не е така там се прибират буталата дето избутват накладките.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rhoperese и 63 госта