Изчезва охладителната течност от какво може да е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Сря 24 сеп 2008 20:48


е за студен мотор утре ще погледна дали има останало налягане.но инече като е топъл маркучите не се надуват.но като я угася топла и трагна да одвивам капачката си излиза налягане.




Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 24 сеп 2008 21:20


Я земи да си смениш капачката на разширителното казанче за вода преди да улезнеш в някой филм,току виж водата бягала от там под формата на пара щот клапана не държи.. :roll:


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Сря 24 сеп 2008 21:24


за гарнитура на главата евентуално може да свалиш свещите една по една и да ги прегледаш.Ако има някоя измита/да лъщи/ , а не покрита с кафеникав отенък/керимиден/ или къф да е нагар, то гарнитурата е пробила към цилиндъра и го плакне като буркан от лютеница.Макар че требе и да пропушва евентуално от аспуха.Това важи и за буталото в ГМТ,цък с прожекторче през дупката на свеща


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Сря 24 сеп 2008 21:36


Danny boy написа:Я земи да си смениш капачката на разширителното казанче за вода преди да улезнеш в някой филм,току виж водата бягала от там под формата на пара щот клапана не държи.. :roll:


Подкрепям напълно ,имал съм подобен проблем с една джета,смених за 6 лв капачка на разширителното казанче и се оправи.

Въпреки всичко , след време смених и радиаторче на парното ,че и от там сълзеше , но само при загрят до 90 градуса антифриз,като пуснеш парното да обдухва предното стъкло ,то се замазва ,като полято с олио.


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Чет 25 сеп 2008 8:01


ок е са ще сменя капачката.а свещите на топъл или на студен двигател да ги сваля.кога ще си личи най-много дали влиза вода.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 25 сеп 2008 9:47


Грнитура на главата.


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Чет 25 сеп 2008 11:01


смених капачкат като отварях старата нямаше останало налягане.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 25 сеп 2008 12:27


Огледай хубаво всички аварийни тапи по ДВГ и по колекторите...гният правят пробив и течността изчезва без да разбереш откъде тече....


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Чет 25 сеп 2008 19:39


billy_bg написа:ок е са ще сменя капачката.а свещите на топъл или на студен двигател да ги сваля.кога ще си личи най-много дали влиза вода.


Ако свещите са затегнати яко ,на студен двигател трудно се развиват ,ако двигателят е загрят до 90 градуса ,пак не е добре да развиваш/после като стегнеш,няма развиване/ , най-добре от загрят двигател ,изчакай 30-40 мин. леко да изстине и тогава развивай.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Чет 25 сеп 2008 19:44


billy_bg написа:смених капачкат като отварях старата нямаше останало налягане.


на студен двигател ли я разви или на топъл-има голямо значение.


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Чет 25 сеп 2008 20:13


на студен я развих.а за свещите кога ще се разбере наи-добре дали има вода в цилиндрите не да ми е по лесно да ги развия


lyuboo
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 22:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот lyuboo » Съб 27 сеп 2008 7:19


провери около фланците и аз имах такъв проблем но смених фланците и засега антифриза си е намястото.За 30-тина лева ми ги смениха в оторизиран сервиз на VW.Успех


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Съб 27 сеп 2008 9:31


какви са тия фланци?тапите на блока ли?


lyuboo
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 22:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот lyuboo » Съб 27 сеп 2008 18:39


не в тях влизат маркучи.Прикрепени са за двигателя.Ако искаш ще ги снимам и ще ти пратя снимки


Потребителски аватар
billy_bg
Мнения: 142
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот billy_bg » Съб 27 сеп 2008 18:43


разбрах ок .мерси



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: rhoperese и 62 госта