Изчезва охладителната течност от какво може да е
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
за гарнитура на главата евентуално може да свалиш свещите една по една и да ги прегледаш.Ако има някоя измита/да лъщи/ , а не покрита с кафеникав отенък/керимиден/ или къф да е нагар, то гарнитурата е пробила към цилиндъра и го плакне като буркан от лютеница.Макар че требе и да пропушва евентуално от аспуха.Това важи и за буталото в ГМТ,цък с прожекторче през дупката на свеща
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Danny boy написа:Я земи да си смениш капачката на разширителното казанче за вода преди да улезнеш в някой филм,току виж водата бягала от там под формата на пара щот клапана не държи..
Подкрепям напълно ,имал съм подобен проблем с една джета,смених за 6 лв капачка на разширителното казанче и се оправи.
Въпреки всичко , след време смених и радиаторче на парното ,че и от там сълзеше , но само при загрят до 90 градуса антифриз,като пуснеш парното да обдухва предното стъкло ,то се замазва ,като полято с олио.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
billy_bg написа:ок е са ще сменя капачката.а свещите на топъл или на студен двигател да ги сваля.кога ще си личи най-много дали влиза вода.
Ако свещите са затегнати яко ,на студен двигател трудно се развиват ,ако двигателят е загрят до 90 градуса ,пак не е добре да развиваш/после като стегнеш,няма развиване/ , най-добре от загрят двигател ,изчакай 30-40 мин. леко да изстине и тогава развивай.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rhoperese и 64 госта