
проблем с алармата????
проблем с алармата????
здравейте, имам проблем с централното заключване което е на вакум и алармата на голф 3 97г. Интересува ме кьм кой кабел на буксата на централното да свьржа алармата ,така че да не ми гори модула на алармата като вдигам или свалям стьклата с ключа????Ако някой може да ми помогне ще сьм много благодарен 

- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: проблем с алармата????
malkiiq написа:здравейте, имам проблем с централното заключване което е на вакум и алармата на голф 3 97г. Интересува ме кьм кой кабел на буксата на централното да свьржа алармата ,така че да не ми гори модула на алармата като вдигам или свалям стьклата с ключа????Ако някой може да ми помогне ще сьм много благодарен
Не знам как си гориш алармата като това, което управлява е през релета.
Има аларми които след като си на контакт не работят. При тях се закачаш на кабела който е за закл и другия - на откл.
А при тези които след това работят се прекъсва един кабел само за да можеш да си я заключваш като е запалена - остваш я да работи на място и само с дистанционното си я закл. Но може и по първия начин - въпрос на желание.
Ако нямаш опит по добре иди при Владко или Ваското (гледам си от София) и ще ти направят това което искаш.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
колега имаш функцията комфорт оригинално на колата, ако я нямаш трябва да си купиш модул за вдигане на стаклата който се варзва за алармата на колата.А ако имаш комфорт просто трябва да "пуснеш" далаг сигнал на заклучване.
П.П. а ако стаклта са ти слагани допълнително просто не се мачи без мъдъла за стаклата.
П.П. а ако стаклта са ти слагани допълнително просто не се мачи без мъдъла за стаклата.
- kaica_niko
- Мнения: 95
- Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
х
Колеги аз останах с друго впечатление от въпроса на колегата.
Понеже малко неястно се е изразил аз си го обеснавам така,
човека си е купил аларма и тя има възможност за управление на стъклата (вдигане при заключване). Колегата просте се интересува как да свърже тази опция за да му управлява стъклата Поне аз така го разбрах , Съжелявам ако съм в грешка
Понеже малко неястно се е изразил аз си го обеснавам така,
човека си е купил аларма и тя има възможност за управление на стъклата (вдигане при заключване). Колегата просте се интересува как да свърже тази опция за да му управлява стъклата Поне аз така го разбрах , Съжелявам ако съм в грешка
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
колега с вярно впечатление си останал, функцията комфорт дейста по следния начин: когато заклъчваш и задаржиш клуча в положение заклучване на врата има модул който подава сигнал "+" към релетата да се вдигнат стаклта.
Алармата на колегата действа по следния начин: алармата подава точно този дълъг сигнал на заклучване ( все едно си задаржал клуча в положение заклучване) , та ако колегата няма този модул комфорт на колата няма кои да вдигне стъклата следователно трябва да си купи този модул в стара загора са между 30-40 лв за 4-рите стъкла.
Алармата на колегата действа по следния начин: алармата подава точно този дълъг сигнал на заклучване ( все едно си задаржал клуча в положение заклучване) , та ако колегата няма този модул комфорт на колата няма кои да вдигне стъклата следователно трябва да си купи този модул в стара загора са между 30-40 лв за 4-рите стъкла.
- radko tarikata
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: х
kaica_niko написа:Колеги аз останах с друго впечатление от въпроса на колегата.
Понеже малко неястно се е изразил аз си го обеснавам така,
човека си е купил аларма и тя има възможност за управление на стъклата (вдигане при заключване). Колегата просте се интересува как да свърже тази опция за да му управлява стъклата Поне аз така го разбрах , Съжелявам ако съм в грешка
ако искате , мога да ви дам тел на един майстор който ми сложи моята аларла , и аз съм с комфорт , но немога да ви кажа каде се връзва не съм много по жиците
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
ами свързването е абсолутно същото както на всички останали аларами просто алармата с функция вдигане на стъклта подава по дълъг сигнал на заклучва-демек удалйава времето за подажане на + следователно флучва комфорт модула и се вдигата стъклата и за информация повечето аларми имат допълнителен канал които може да ползваш за свалянето на въпросните стукла.
И аз се занимавам с поставянето на аларми искам да помогна на колегата само да каже дали има този модул.
И аз се занимавам с поставянето на аларми искам да помогна на колегата само да каже дали има този модул.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
krasimir_nik написа:ами свързването е абсолутно същото както на всички останали аларами просто алармата с функция вдигане на стъклта подава по дълъг сигнал на заклучва-демек удалйава времето за подажане на + следователно флучва комфорт модула и се вдигата стъклата и за информация повечето аларми имат допълнителен канал които може да ползваш за свалянето на въпросните стукла.
И аз се занимавам с поставянето на аларми искам да помогна на колегата само да каже дали има този модул.
Не е така колега.
Тези алрами имат допълнителен кабел, който се свързва към кабела за заключване, а този за отклчването си е същия.
- radko tarikata
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
колега заблудил си се
кабела за заклучването и вдигането на стъклата е един и сащ, посто когато когато свързваш заклучването прексваш ел. клучето в клучалката и свазваш алармата последователно по сащия начин е и отклучването така се прави за да може да ти деиства и клуча да си заклучиш без да пъскаш алармата. и така си се обаркал че кабелата са 2 различни. ще се повторя заклучващия сигнал с вдигане на стаклта просто подава в рамките на 15-20 сек + за да мойе да се вдигната стъклата
ако задържиш клуча положение отклучване 6те ти се свалят стуклата. ако имеш допълнителен канала на алармата СЕ СВЪЗВА един ДОПЪНИТЕЛЕН кабел да ти сваля стъклата при твое желание .


- radko tarikata
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
krasimir_nik написа:колега заблудил си секабела за заклучването и вдигането на стъклата е един и сащ, посто когато когато свързваш заклучването прексваш ел. клучето в клучалката и свазваш алармата последователно по сащия начин е и отклучването така се прави за да може да ти деиства и клуча да си заклучиш без да пъскаш алармата. и така си се обаркал че кабелата са 2 различни. ще се повторя заклучващия сигнал с вдигане на стаклта просто подава в рамките на 15-20 сек + за да мойе да се вдигната стъклата
ако задържиш клуча положение отклучване 6те ти се свалят стуклата. ако имеш допълнителен канала на алармата СЕ СВЪЗВА един ДОПЪНИТЕЛЕН кабел да ти сваля стъклата при твое желание .
добре колега , саглясявам се с теб , може и да си прав , не съм много по жиците , пък са няма да споря
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Пон 28 апр 2008 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- radko tarikata
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колеги маи не се изразих както трябва. Така значи имам аларма с опцията комфорт ,доколкото знам вместо заключващия кабел трябва да вьржа кабела от алармата за комфорта който пуска по дьльг сигнал + кьм модула за заключване и от там той вдига всичките стькла, ако сьм разбрал правилно. но моя проблем е друг... алармата трябва да се нагласи на вакумно заключване и да се вьрже кьм един кабел кьм модула за закл. да ама не можах да разбера на кой кабел е това. нагласих алармата на ел. центр.закл. при което алармата изкарва на два кабела сигнал(един за закл. и един за откл.)вьрзах я успоредно за модула на колата, но когато задьржа ключа в някое положение за да сваля или дигна стьклата(защото още не сьм свьрзал комфора)се получава конфликт м/у двете и врьща ток кьм алармата при което и гори модула за заключване(на алармата)
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
уникални сте, 200 човека ще изпишете и никой нищо не разбра.
Първо към човека дето иска да си монтира алармата, наясно ли си как изобщо работи централното, модула и самата алама?
какви са тея модули за вдигане на стъкла за по 30-40 лв, при положение, че в най- лошия случай може да се наложи да се вземе едно реле за 4,50-5 лв.
Още нещо какви кабели режете какво правите, нищо не се реже, свързват се към кабелите за заключване и отключване, САМО ПРИ УСЛОВИЕ ЧЕ КЪМ РЕЛЕТАТА НА АЛАРМАТА НЯМА ПОДАДЕН - (МИНУС), централното се управлява само с плюс.
п.п да бяхте пуснали да потърсите малко има доста теми и то доста подробно обяснени
Първо към човека дето иска да си монтира алармата, наясно ли си как изобщо работи централното, модула и самата алама?
какви са тея модули за вдигане на стъкла за по 30-40 лв, при положение, че в най- лошия случай може да се наложи да се вземе едно реле за 4,50-5 лв.
Още нещо какви кабели режете какво правите, нищо не се реже, свързват се към кабелите за заключване и отключване, САМО ПРИ УСЛОВИЕ ЧЕ КЪМ РЕЛЕТАТА НА АЛАРМАТА НЯМА ПОДАДЕН - (МИНУС), централното се управлява само с плюс.
п.п да бяхте пуснали да потърсите малко има доста теми и то доста подробно обяснени

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта