1,9 TDI - тресе след палене и работи странно

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
grafa
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

1,9 TDI - тресе след палене и работи странно

Мнениеот grafa » Пон 22 сеп 2008 14:06


Колата е 90 коня. След като запали тресе много, в първия момент все едно работи на три цилиндъра. После се успокоява но пак вибрациите са повече от необходимото. Освен това излиза огромно количество бял пушък при запалване. Дори и да загрее пак не работи по същия начин както преди. Някакси вибрира малко по-странно, на пластмаса. Даже турбото свисти по-различно. Държи се по-различно като цяло. Ходих на диагностика, закачи я на лаптопа, каза че всичко било наред. Оказа се, че е спукан един от маркучите за налягането на турбото, смених го, същата работа. Тоя пробелм до скоро се оправяше като откача акумолатора за малко, но сега нестава. Не мога да преценя дали върви нормално, като ускорение. Някакви идие?




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 22 сеп 2008 16:25


Щом на диагностиката показва, че е ок си мисля за бедна смес от износването на помпата. Да не е прекарвала лоша нафта или примесена с вода?


grafa
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот grafa » Пон 22 сеп 2008 16:29


нямам представа, не би трябвало. уж е зареждано само на хубави бензиностанции, ама знае ли се... предишният собственик имаше съмнения за дебитомера, но това на диагностиката май трябва в движение да се види, а онзи млдеж не го направи. не знам как са филтрите и кога е сменян горивния за последно, може ли от него да е?


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Пон 22 сеп 2008 16:44


Смени филтъра и го източи в някакъв прозрачен съд за да видиш дали ще има и вода освен нафта.


Потребителски аватар
iGolf
Мнения: 1073
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 22:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русe/London
Контакти:

Мнениеот iGolf » Пон 22 сеп 2008 18:34


започни с горивен филтър- най ефтиният вариант и дано е от него!доста лайняна нафта има в България!и не слагай присадки!!!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 22 сеп 2008 20:20


Случайно да си проверявал скоро подгряващи свещи? Ама питам не да се проверяват с даване на директна връзка към акумулатор...


Потребителски аватар
dimitar75
Мнения: 96
Регистриран на: Вто 12 фев 2008 14:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пампорово

Мнениеот dimitar75 » Нед 28 сеп 2008 10:07


Центровката на двигателя ти е мръднала. Аз бях със същия проблем. То май зъбчатката на коляновия вал се оказва слабо място на голф3. Някой ден ще спре да ти пали. Сменяш зъбчатка с болта... презацепване на двигателя от МАЙСТОР и всичко ще е ок за около 100-150 лв. Успех!


grafa
Мнения: 55
Регистриран на: Пон 31 дек 2007 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот grafa » Пон 29 сеп 2008 19:47


беше изпуснал единия тампон и двитгателия се движеше целия, даже стържеше някаде. смених го тоя тампон, но мойе и от това да е. ще ида на майстор и да вим. мерси.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kalin09 и 44 госта