


Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.
Пасата ми е 94-та декември моно с газ и имам проблем с паленето.Сутрин си пали нормално на бензин но като загрее и я изгася няма палене.Паля я принудително на газ.От каде може да е проблема.Благодаря.!!![/img][/b]
- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.
Веселин Дианов написа:... От каде може да е проблема..


иначе сериозно, понеже и аз имам някакъв подобен проблем, студена пали, като загрее- малко по- трудно (и то само когато е топло навън), първото нещо което ми хрумна бе синият датчик за температурата. Да ама го мерих и си показва що годе добре. Лятото в горещините ми направи впечатление, че когато колата е на слънце и студена (първи старт за деня), пак пали трудно.
Това ме наведе на мисълта, че е датчика във въздушният филтър за темп. на входящия въздух. Да ама и него го замервах- и той нормален.
И двата само ги мерих при различни температури (загряване- изстудяване), не съм ги сменявал!
Установих, че като дам и изключа контакта два три пъти (помпата да завърти няколко пъти), паленето е без проблеми, независимо от това дали е топла или студена. Расъжденията ми се насочиха в друга насока- налягането в горивната система.
Интересното е, че сега когато е хладно навън, няма топла няма студена, пали си от първият път. Какво ли общо има темп. на въздуха с налягането на горивната система...

Ще използвам темата, ако някой има идеии за подобни симптоми, да споделя.
Затова съм си извадил някои теми, които смятам че могат да ми бъдат от полза. Дано са полезни и за теб.
първа- с подобни симптоми като моите
втора, която задължително трябва да проверя какво е вършил radotom...
radotom написа:...Оказа се съпротивление в самия инжекционен блок и компаратора на термодатчика...



Между другото, ако си от Пловдив... и той е от там. Добро момче казват... и е така!
Чул съм, че за хора от форума... жена си в ресторанта зарязвал... и за мен е правил Жест... и все още съм му длъжник.
... и трета, като за начало толкова
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.
VW_forever написа:radotom написа:...Оказа се съпротивление в самия инжекционен блок и компаратора на термодатчика...![]()
... а това какво е и къде се намира?

Но при мен беше по-лесно установмо, защото за тази работа се грижи една допълнителна, пета дюза, чието сработване зависи от 2 неща: Темература на антифриза и време за задържане на стартера да върти.
Специално при вас за моноинжекциите имам чувството, че колите ви 'давят'
Пробвайте нещо: При позагрял вече двигател натиснете педала на газта докрай и тогава запалете. Идеята е да навлезе достатъчно количество въздух, така, че да се получи сравнително правилно отношение гориво/въздух.
VW_forever написа:Чул съм, че за хора от форума... жена си в ресторанта зарязвал...


Още не бяхме тръгнали, но имахме уговорка с други приятели и... аз просто я закарах до там


- VW_forever
- Мнения: 558
- Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.
radotom написа: Но при мен беше по-лесно установмо, защото за тази работа се грижи една допълнителна, пета дюза, чието сработване зависи от 2 неща: Темература на антифриза и време за задържане на стартера да върти.
Специално при вас за моноинжекциите...
... ама то и аз така де, с пета дюза, колегата е с моно

просто му дадох база за разсъждения, иначе и трите теми са предимно за 2Е...
това означава ли, че има шанс моят проблем да се окаже точно там:
у копИраторо на комПУууутаро му, майна


... само когато е топло на вън
radotom написа:Па за 'длъжничеството'... кво пак съм лъгал?!?
не си излъгал, аз излъгах за кафето.
Споко! Станаха вече две, с лихвите и колите!
п.п. а относно дефекта в компютъра- студена спойка ли беше?
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.
VW_forever написа:п.п. а относно дефекта в компютъра- студена спойка ли беше?
Да, студена спойка.
При теб можеш да си поиграеш и да разбереш със сигурност.
Развиваш 5-ата дюза от смукаелния колектор, запушваш отвора му с нещо (ако щеш- парцалче

На студен двигател- върти, а ти гледаш дюзата дали пръска и дали е правилен конус струйката гориво. Не бива да е струйка, всъщност, а мъгла. И пази очите!

Сега вече и за двамата- проби в ралични температурни режими можете да си правите, ако на мястото на датчика за температурата поставите потенциометър. С две кабелчета и бум! в куплунга на датчика

Ще ви трябва омметър и табличката с приблизителни стойности на съпротивлението на датчика. По този начин ще успеете да се ориентирате кога почват да не палят колите.
Но при наличие на отделна дюза това става и визуално и е доста по-лесно...

Само внимавайте да не завъртите потенциометърчето на 0 ома, че не знам входа на контролера дали няма някакъв начален потенциал.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта