Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.

Техническа и сервизна информация за Passat
Веселин Дианов
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.

Мнениеот Веселин Дианов » Нед 28 сеп 2008 11:19


Пасата ми е 94-та декември моно с газ и имам проблем с паленето.Сутрин си пали нормално на бензин но като загрее и я изгася няма палене.Паля я принудително на газ.От каде може да е проблема.Благодаря.!!![/img][/b]




Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.

Мнениеот VW_forever » Нед 28 сеп 2008 22:48


Веселин Дианов написа:... От каде може да е проблема..

:idea: от газта, понеже съм скептичен към газовите уредби :wink:

иначе сериозно, понеже и аз имам някакъв подобен проблем, студена пали, като загрее- малко по- трудно (и то само когато е топло навън), първото нещо което ми хрумна бе синият датчик за температурата. Да ама го мерих и си показва що годе добре. Лятото в горещините ми направи впечатление, че когато колата е на слънце и студена (първи старт за деня), пак пали трудно.
Това ме наведе на мисълта, че е датчика във въздушният филтър за темп. на входящия въздух. Да ама и него го замервах- и той нормален.
И двата само ги мерих при различни температури (загряване- изстудяване), не съм ги сменявал!
Установих, че като дам и изключа контакта два три пъти (помпата да завърти няколко пъти), паленето е без проблеми, независимо от това дали е топла или студена. Расъжденията ми се насочиха в друга насока- налягането в горивната система.
Интересното е, че сега когато е хладно навън, няма топла няма студена, пали си от първият път. Какво ли общо има темп. на въздуха с налягането на горивната система... :dontknow:
Ще използвам темата, ако някой има идеии за подобни симптоми, да споделя.

Затова съм си извадил някои теми, които смятам че могат да ми бъдат от полза. Дано са полезни и за теб.

първа- с подобни симптоми като моите

втора, която задължително трябва да проверя какво е вършил radotom...
radotom написа:...Оказа се съпротивление в самия инжекционен блок и компаратора на термодатчика...
:036: :036: ... а това какво е и къде се намира? :oops:
Между другото, ако си от Пловдив... и той е от там. Добро момче казват... и е така!
Чул съм, че за хора от форума... жена си в ресторанта зарязвал... и за мен е правил Жест... и все още съм му длъжник.

... и трета, като за начало толкова


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.

Мнениеот radotom » Пон 29 сеп 2008 0:31


VW_forever написа:
radotom написа:...Оказа се съпротивление в самия инжекционен блок и компаратора на термодатчика...
:036: :036: ... а това какво е и къде се намира? :oops:

:lol: Ами в компютъра, де!
Но при мен беше по-лесно установмо, защото за тази работа се грижи една допълнителна, пета дюза, чието сработване зависи от 2 неща: Темература на антифриза и време за задържане на стартера да върти.
Специално при вас за моноинжекциите имам чувството, че колите ви 'давят'
Пробвайте нещо: При позагрял вече двигател натиснете педала на газта докрай и тогава запалете. Идеята е да навлезе достатъчно количество въздух, така, че да се получи сравнително правилно отношение гориво/въздух.

VW_forever написа:Чул съм, че за хора от форума... жена си в ресторанта зарязвал...

mhihi Не беше във, а пред ресторанта! :lol:
Още не бяхме тръгнали, но имахме уговорка с други приятели и... аз просто я закарах до там ;)
:gruebel Па за 'длъжничеството'... кво пак съм лъгал?!?


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.

Мнениеот VW_forever » Пон 29 сеп 2008 0:55


radotom написа: Но при мен беше по-лесно установмо, защото за тази работа се грижи една допълнителна, пета дюза, чието сработване зависи от 2 неща: Темература на антифриза и време за задържане на стартера да върти.
Специално при вас за моноинжекциите...

... ама то и аз така де, с пета дюза, колегата е с моно :) ,
просто му дадох база за разсъждения, иначе и трите теми са предимно за 2Е...
това означава ли, че има шанс моят проблем да се окаже точно там:
у копИраторо на комПУууутаро му, майна :?: :roll:

... само когато е топло на вън

radotom написа: :gruebel Па за 'длъжничеството'... кво пак съм лъгал?!?

не си излъгал, аз излъгах за кафето.
Споко! Станаха вече две, с лихвите и колите!


п.п. а относно дефекта в компютъра- студена спойка ли беше?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 29 сеп 2008 7:22


А свещите в какво състояние са?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с паленето на бензин на загрял двигател.

Мнениеот radotom » Пон 29 сеп 2008 8:28


VW_forever написа:п.п. а относно дефекта в компютъра- студена спойка ли беше?

Да, студена спойка.
При теб можеш да си поиграеш и да разбереш със сигурност.
Развиваш 5-ата дюза от смукаелния колектор, запушваш отвора му с нещо (ако щеш- парцалче :lol: ) и някой сяда в колата.
На студен двигател- върти, а ти гледаш дюзата дали пръска и дали е правилен конус струйката гориво. Не бива да е струйка, всъщност, а мъгла. И пази очите! :lol:
Сега вече и за двамата- проби в ралични температурни режими можете да си правите, ако на мястото на датчика за температурата поставите потенциометър. С две кабелчета и бум! в куплунга на датчика ;)
Ще ви трябва омметър и табличката с приблизителни стойности на съпротивлението на датчика. По този начин ще успеете да се ориентирате кога почват да не палят колите.
Но при наличие на отделна дюза това става и визуално и е доста по-лесно... :(
Само внимавайте да не завъртите потенциометърчето на 0 ома, че не знам входа на контролера дали няма някакъв начален потенциал.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта