
Трябват ти два шенкела + 2 диска 280мм ..... незнам какво се чудиш

musura написа:....
Иначе относно ефективността на спирачките в зависимост от диаметъра на диска, не е толкова важна площта на самия диск, от колкото самият му диаметър. В случая ефекта от по-големите дискове идва от това, че спирачната сила, която прилагаме чрез спирачната система върху колелата на автомобила е право пропорционална на радиуса на диска при равни други условия. При положение редиуса на 280 мм. диск е с цели 9 и кусур % по-голям от радиуса на 256 мм. диск ни дава основание да смятаме, че съответно спирачното усилие върху колелата ще бъде с 9% по-голямо....
alpine написа:слагай 280мм ама от г60слагаш шенкели с делящ се супорт (от мк2 гти,мк3 тди,гт (не става от гти) ) апаратите и супортите си остават същите които имаш .
Трябват ти два шенкела + 2 диска 280мм ..... незнам какво се чудиш
Sachko написа:alpine написа:слагай 280мм ама от г60слагаш шенкели с делящ се супорт (от мк2 гти,мк3 тди,гт (не става от гти) ) апаратите и супортите си остават същите които имаш .
Трябват ти два шенкела + 2 диска 280мм ..... незнам какво се чудиш
от коя 3-ка ГТИ не става , 4е мисля да си зимам супорти от АБФ за да си ка4а 280 дискове...
В момента съм с Корадови шенкели и спира4ки на 256и си мисля 4е супорти от АБФ за 280 ще ми сваршат работа
може и да греша де
neon написа:Sachko написа:alpine написа:слагай 280мм ама от г60слагаш шенкели с делящ се супорт (от мк2 гти,мк3 тди,гт (не става от гти) ) апаратите и супортите си остават същите които имаш .
Трябват ти два шенкела + 2 диска 280мм ..... незнам какво се чудиш
от коя 3-ка ГТИ не става , 4е мисля да си зимам супорти от АБФ за да си ка4а 280 дискове...
В момента съм с Корадови шенкели и спира4ки на 256и си мисля 4е супорти от АБФ за 280 ще ми сваршат работа
може и да греша де
Апаратите от АБФ стават без проблем на 280мм. диск от Г60, но от Г3 АБФ и т.н. дисковете не стават. Просто са с различно ЕТ (Изнасяне спрямо главината)!
alpine написа:аз имах впредвид че шенкелите от гти няма да му станат първо заради шлиците второ заради носачите на двойката .
Не съм намирал никаква разлика между супортите от г60 280мм и мк3 гти 280мм така че вземай смело . Апаратите и те са си еднакви .
niki7878 написа:Аз на единицата сложих следната комбинация :
шенкели от Г3 ГТ за 256мм дискове
апарати със супорти от Г3 ГТИ АБФ за 280мм дискове
Дискове 280мм на четири отвора за Г2 Г60
спирачна помпа 22мм от Г2 Г60
задни дискове от Г3 ГТИ Юби със супорти, шенкели и апарати
колата си спира перфектно...
Cordoba16vt написа:Sachko написа:
Еми тогава Супорт от АБФ става за Г60 диск (и двете 280мм) което отговаря на въпроса ми ... Благодаря !!!
то с 280mm ти точно нема да може много да спираш![]()
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта