Падна ми педала на съединителя....отново! Решено....отново!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Падна ми педала на съединителя....отново! Решено....отново!

Мнениеот tih » Пон 29 сеп 2008 0:32


Пробвах с търсачката, но не открих задоволяващи отговори

Колеги имам проблем с тъпия съединител, значи какво ми направи впечатление, тая седмица нали застудя малко (незнам дали това има нещо общо де) и последните 2 дни като запаля колата да я изкарвам ми прави впечатление, че педала на съединителя ми е доста твърд и дори като го припомпих няколко пъти, вместо да подкачи и да се вдигне, той си остана долу и се наложи да побутвам отдолу, след това го натиснах за включа на задна и съответно изхърка при вкарването, оставих я да поработи малко, тръгнах леко и след като загря колата и хоп - педала се нормализира, не както трябва да бъде по принцип - плътно вдигнат горе и мек при натискане, а просто се вдигна горе и сравнително твърд при натиск, но поне не хъркаше на задна, друго което ми направи впечатление е че в това положение съединителя ми отделяше много отдолу...как мислите на какво може да се дължи всичко това..и преди да сте предположили че е от помпата в самия педал, ще спомена че преди 5000км съм сменял както въпросната помпа с чисто нова(поради същия проблем тогава) така и комплект съединител и то с оригинални части, след смяната всичко си беше 6 точки, но ето че сега пак имам същия проблем и направо откачам, някакви предположения? Ако не се лъжа помпата работи с маслото от спирачната система, в случая то трябва да е DOT4, но аз съм с DOT3, възможно ли е поради по-ниските температури напоследък това да е оказало влияние? А другата помпа която е на скоростната кутия? Дайте някакви насоки, че направо ми бактиса с тоя педал. За колата от гаража става дума.


ПС: извинявам се за разточителния пост ама нямаше как, трябваше да си излея мъката :)

Последна промяна от tih на Вто 15 сеп 2009 16:53, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 29 сеп 2008 0:48


Имам някакъв спомен, че хидравличните помпи на съединителя са две, или се лъжа?! :roll: Но по всички симптоми прилича точно на помпа ...


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Пон 29 сеп 2008 0:58


dobrinb написа:Имам някакъв спомен, че хидравличните помпи на съединителя са две, или се лъжа?! :roll: Но по всички симптоми прилича точно на помпа ...


Да, помпите са две, главната е във самия педал, а другата е при скоростната кутия...но при положение че съвсем скоро смених тая в педала с чисто нова, някакси не съм склонен да си мисля, че пак е от нея, ако е така, все трябва да има някаква причина да се скапе толкова бързо, другия вариянт е да е другата помпа...тя май беше по евтина :cry:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 29 сеп 2008 1:02


Навремето имах една Лагуна. При нея имах същия проблем. И тогава Ваското1 ми каза, че просто няма как да се разбере със сигурност от коя помпа е проблема. Така че напълно е възможно да е от втората ...


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Пон 29 сеп 2008 5:28


Аз смених 3 помпи тая пролет! Два пъти долната и един път горната и то с чисто нови от магазина :? . Наистина след като ми ги смениха в ХЕЕД с техни помпи вече нямам ядове!


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Пон 29 сеп 2008 15:48


Така, разглобих долната помпа и тя се оказа абсолютно суха, дори под маншончето, но др проблем се получи, след като пак я зглобих, опитах да обезвъздуша системата, запалих колата, натиснах педала и той тотално падна долу, почнах да припомпвам на ръка, в това време брат ми стои отпред при отдушника и чака да излезе въздуха и да потече масло за да го затегне, но от там излизаше само въздух, масло не, все едно няма никакво масло в системата, в крайна сметка - падала е долу и немога да изкарам маслото и да обезвъздуша.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Вто 30 сеп 2008 3:05


Колеги, имате ли представа тоя щуцер на главната помпа, дали служи на помпата за да поема въздух или от него циркулира маслото? Оградил съм ги заедно със с един пръстен и маркуч който се нанизва в щуцера, номер 16 и 27.

Изображение


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 30 сеп 2008 8:59


оттам влиза спира4ната те4ност от казан4ето


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Сря 01 окт 2008 16:55


Най-накрая си реших проблема, ето как: вчера си купих ремонтен комплект за долната помпа и след "отремонтирането", снощи до 2 часа пробвах какви ли не варианти - помпане, надуване с компресор, вкарване на масло със спринцовка и какво ли още не, резултата беше никакъв, стигнах до заключението, че или съм изъвнредно схванат в ръцете или просто има и др проблем, т.е. горната помпа, днес взех една помпа от моргата, за проба и познайте, на 2рата минута педала се вдигна като по учебник, последва малко обезвъздушаване от щуцера на долната помпа и готово, проблема е решен....остават обаче фактите - за 2 години - 3 помпи :evil: конкретно в случая - "нова" помпа от моргата - 30лв., спирачно масло и ремонтен к-кт 15лв.=45лв., труда, той ми е най-скъп - 3 дни гърч :roll:

Благодаря на всички колеги които се отзоваха със съвети :wink:


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Сря 01 окт 2008 17:47


трябаше да питаш търсачката :)
и аз имах такива проблеми и се мъчих много, спирчна течност сменях, сума боклук изкарах от системата
сто пъти обезвъздушаване...все не ми се искаше да повярвам на niks76 като ми каза, че имам помпа за смяна... :)
загуба на течност или теч нямах
е смених горната-тази при педала -и се оправиха нещата
а самата помпа...хубавците в Юнитрейд я бяха "правили" гаранционно,без да е имало проблем...сменена с такава с шлайфано бутало и едни връзвани маркучи...красота


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Сря 01 окт 2008 18:30


В случая, парадокса за мен беше в това, че месец май тази година, смених въпросната помпа с чисто нова и тогава смятах, че съм си решил проблема едвали не завинаги, всичко си беше перфектно до преди около месец, когато баавно и едвам забележимо педала започна да става все по твърд и бавно и сигурно да потъва, до понеделник когато тотално пропадна, надявам се че се досещаш, не е като да не съм патил, за 2 години - 3 помпи, от които 1 чисто нова и 2 от моргата, а последната сам съм си я сменял в гаража, скапана работа е това, на никой не я пожелавам.


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Чет 02 окт 2008 8:46


знам, и аз се завирах с глава под волана и крака някъде по облегалките
супер тъп монтаж
освен тва се скъса и един винт, и резбите, където се закрепва помпата, са правени за еднократна употреба...мъка
за голямо нещастие има много части менте


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Падна ми педала на съединителя....отново! РЕШЕНО!!!

Мнениеот tih » Пон 01 юни 2009 23:16


Да се похваля, отново имам същия проблем :D и тоя път без да се замислям знам какво да направя, но и преди съм се канил да питам, на педала на съединителя има една машинка, същата като стоп-машинката на спирачката, но каква е идеята на тая при съединителя, какво прави тя?


Потребителски аватар
galyaradeva
Мнения: 645
Регистриран на: Чет 10 апр 2008 20:42
Автомобил: Vw Caravelle 1998
Двигател: VR6-140hp
Местоположение: Ямбол-Норвегия
Контакти:

Re: Падна ми педала на съединителя....отново! РЕШЕНО!!!

Мнениеот galyaradeva » Вто 02 юни 2009 0:11


Тих,почвам да си мисля че не си черпил за тази кола :wink: Поне си и хванал цаката

П.С. Пожелавам ти само това да ти е проблема сас количката :beer


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Re: Падна ми педала на съединителя....отново! РЕШЕНО!!!

Мнениеот tih » Вто 02 юни 2009 15:20


като я купих преди 3г., не остана много за черпане, пък сега вече е късно :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта