Защо се скапват дюзите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Вто 30 сеп 2008 16:58


Rabbit_TDI написа:Е кат си такъв голям сервизен разбирач сменяй разпръскавчи през 1000-2000 км. и си свиркай :drive


Добър съвет - те на сервизните разбирачи им дават разпръсквачи без да плащат :)




Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 30 сеп 2008 18:41


Това което казах беше в рамките на добрия тон,кой какво си е помислил незнам :roll: ,а и между автосервиз и дизел сервиз разлика има смятам!Та едва ли не постоянно там валят разпръсквачи.....(важи за колегата bdemona)!Ако има някой който знае нещо повече по въпроса нека да пише а не понеже е седнал пред компота да си напише нещо щото нема кво да прай!За филтъра е гаранция че не е проблема в което съм сигурен на 100% освен ако не е дефектен и да са ми го дали от магазина с вода! :lol:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 01 окт 2008 13:03


[quote="dymbo"]Ако имаш вода в резервоара , тя стои на дъното и каквито дюзи да слагаш пак ше се запушат, смени си горивния филтър и виж дали вътре в стария филтър има вода /quote]
/идеята да видиш в горивния филтър е да разбереш дали в резервоара има/имало вода която в последствие е останала в филтъра.Никой не ти говори за качествата му :idea:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 01 окт 2008 16:17


:deal


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Сря 01 окт 2008 19:17


Днес източих целия филтър в една отрязана бутолка от вода и чесно казано въобще не видях вода вътре!Понеже имам проблем и с ниските обороти които постоянно се променят се опитвам да свържа двата проблема!Всичко се върти около помпата затова натам съм се насочил,а може и нещо друго да е......! :dontknow:


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 07 окт 2008 18:32


След няколко дни забавяне най-накрая реших да сваля тия дюзи и ги занесах на дизелджия!След стендването се оказа че и 4те отварят на 135 бара и работят перфектно(поне така каза човека),което пък ме озадъчи още повече!След като дюзите са наред защо работи толкова шумно незнам?Ако някой знае дизелджия във Варна който се занимава с по-стари дизели ще го помоля да ми даде някъкви координати!Благодаря предварително!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Mitkosz, Пешо2004 и 42 госта