Имам няколко проблема с колата, която е голф 2 GTI 8Vмеханична инжекция EV.
1. Колата работи 2 минути нормално и след това почва да придърпва и да тресе яко. Попрочетох тук във форума бая рабори, и стигнах до извода, че може би е бензиновата помпа. Нови са палец, дистрибутурна капачка, свещите, филтрите, кабелите за свещите. От няколко дена го прави тоя номер, а и усещам бая яко да мирише на безнзин отдолу, където е помпата. Интересното е, че като я загася и изчакам 5-10 секунди, и я запаля, проблема изчезва за малко и пак се появява след 200-300 метра каране на 4-та примерно.
2. Ако проблема е в нея, възможно ли е да се отстрани, или трябва да търся нова(втора ръка), и има ли някакъв бушон за нея (ако е да, кой номер е)?
3. Поразрових се за помпи, и се оказа, че имало 2 вида. Малка и голяма. Моята се оказа голяма. Имате ли идея колко парички би струвала 2-ра ръка и нова, и има ли някой, който да продава такава ?
Тресе и гасне след 2 мин работа.
- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Тресе и гасне след 2 мин работа.
Последна промяна от Tatrata на Нед 28 сеп 2008 17:17, променено общо 3 пъти.
- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
radotom написа:Татра, първо залегни отдолу или още по-добре - качи я на канал колата и виж да не ти испуска от някъде гориво.
Ако вони на бензин и чак губи налягане- значи ще цвърчи сериозно!
Преди няколко часа я гледах на канал. Не цвърчи, но има капчици бензинец, които не капят. Може би има някаде дупка, но не е толко фрапантна, че чак да губи нялягане. Забравих да спомена, че почна да ми ги прави тези мизерии, когато заваля. До сега несъм го имал този проблем.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Аммм... то K-Jetronik-а си иска доста налягане на горивото!
Впрочем, готов съм да се закълна, че си с 2 помпи, нищо, че никога не съм поглеждал подобна кола
1 подкачваща в резервоара и една нагнетателна под колата. А по средата имаш 'акумулатор на налягането на горивото'.
Струва ми се, че подкачващата в резервоара ще е тази, дето ти прави сакатлъка...
Ама пък защо да мирише на бензин...
Впрочем, готов съм да се закълна, че си с 2 помпи, нищо, че никога не съм поглеждал подобна кола

1 подкачваща в резервоара и една нагнетателна под колата. А по средата имаш 'акумулатор на налягането на горивото'.
Струва ми се, че подкачващата в резервоара ще е тази, дето ти прави сакатлъка...
Ама пък защо да мирише на бензин...
- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
radotom написа:Аммм... то K-Jetronik-а си иска доста налягане на горивото!
Впрочем, готов съм да се закълна, че си с 2 помпи, нищо, че никога не съм поглеждал подобна кола
1 подкачваща в резервоара и една нагнетателна под колата. А по средата имаш 'акумулатор на налягането на горивото'.
Струва ми се, че подкачващата в резервоара ще е тази, дето ти прави сакатлъка...
Ама пък защо да мирише на бензин...
Точно нея днес я смених, защото си мислeх и аз, че е от нея, но проблема остана

- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Колеги, оказа се, че не е от бензиновата помпа. Смених я, но проблема си остана. Дайте някакви идеи от какво може да бъде, че вече изперках тотално. Може ли да я запаля, да работи 2 минути нормално, и после да почне да тресе и да гасне. Като я запаля пак няма ядове 1-2 минути, и после пак старата песен на нов глас. 

- vankataa73
- Мнения: 44
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здравеи колега не знам доколко мога да ти помогна,но аз имах много голям проблем<при мокро време> с дат4ик за обороти на колянов вал придарпа и изгасне после запали и пак изгасне и не го от4ита на комп.успехTatrata написа:radotom написа:Татра, първо залегни отдолу или още по-добре - качи я на канал колата и виж да не ти испуска от някъде гориво.
Ако вони на бензин и чак губи налягане- значи ще цвърчи сериозно!
Преди няколко часа я гледах на канал. Не цвърчи, но има капчици бензинец, които не капят. Може би има някаде дупка, но не е толко фрапантна, че чак да губи нялягане. Забравих да спомена, че почна да ми ги прави тези мизерии, когато заваля. До сега несъм го имал този проблем.
- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
vankataa73 написа:здравеи колега не знам доколко мога да ти помогна,но аз имах много голям проблем<при мокро време> с дат4ик за обороти на колянов вал придарпа и изгасне после запали и пак изгасне и не го от4ита на комп.успехTatrata написа:radotom написа:Татра, първо залегни отдолу или още по-добре - качи я на канал колата и виж да не ти испуска от някъде гориво.
Ако вони на бензин и чак губи налягане- значи ще цвърчи сериозно!
Преди няколко часа я гледах на канал. Не цвърчи, но има капчици бензинец, които не капят. Може би има някаде дупка, но не е толко фрапантна, че чак да губи нялягане. Забравих да спомена, че почна да ми ги прави тези мизерии, когато заваля. До сега несъм го имал този проблем.
Да, ама ти имаш компютър, а аз не

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Мамата!....
Татра, как можах да забравя!
Утре, брат, първата ти работа е да запалиш и да идеш да видиш излиза ли нещо през ауспуха!!!
Случай преди 6 месеца с мои приятели- монтьори: Поло с 1.05 моторетка... Точно като теб- пали, работи 1 минута, почва да тресе, губи обороти и гасне! Ако тръгнеш да форсираш- гасне и по-рано!
Бензин да те удави, ток да те утрепе- няма!
2 пъти цепили мотор, нам си колко пъти центровки правили, докато накрая външен човек забелязал (колата качена на повдигача и запалена да се гледа отдолу), че от снадката преди последното гърне излиза лек пушек!
Проблема се оказал 3 вестника и една скъсана тениска ЯКО набутани в ауспуха!!!
Още като откачили задното гърне и колата литнала!
Ако имаш катализатор- пробвай да откачиш още на изхода на испускателния колектор.

Татра, как можах да забравя!
Утре, брат, първата ти работа е да запалиш и да идеш да видиш излиза ли нещо през ауспуха!!!
Случай преди 6 месеца с мои приятели- монтьори: Поло с 1.05 моторетка... Точно като теб- пали, работи 1 минута, почва да тресе, губи обороти и гасне! Ако тръгнеш да форсираш- гасне и по-рано!
Бензин да те удави, ток да те утрепе- няма!
2 пъти цепили мотор, нам си колко пъти центровки правили, докато накрая външен човек забелязал (колата качена на повдигача и запалена да се гледа отдолу), че от снадката преди последното гърне излиза лек пушек!
Проблема се оказал 3 вестника и една скъсана тениска ЯКО набутани в ауспуха!!!
Още като откачили задното гърне и колата литнала!
Ако имаш катализатор- пробвай да откачиш още на изхода на испускателния колектор.
- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
radotom написа:Мамата!....![]()
Татра, как можах да забравя!
Утре, брат, първата ти работа е да запалиш и да идеш да видиш излиза ли нещо през ауспуха!!!
Случай преди 6 месеца с мои приятели- монтьори: Поло с 1.05 моторетка... Точно като теб- пали, работи 1 минута, почва да тресе, губи обороти и гасне! Ако тръгнеш да форсираш- гасне и по-рано!
Бензин да те удави, ток да те утрепе- няма!
2 пъти цепили мотор, нам си колко пъти центровки правили, докато накрая външен човек забелязал (колата качена на повдигача и запалена да се гледа отдолу), че от снадката преди последното гърне излиза лек пушек!
Проблема се оказал 3 вестника и една скъсана тениска ЯКО набутани в ауспуха!!!
Още като откачили задното гърне и колата литнала!
Ако имаш катализатор- пробвай да откачиш още на изхода на испускателния колектор.
Катализатор нямам, с резонатор съм, а че излиза пушек си излиза, и то яко. Не е в това проблема

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
подпушен инжектор може да е.
май не си писал кога го прави...студена или топла...или и в 2та случая.
може релето на помпите да ти прави проблем.може да го изпробваш с крушка която закачаш към буксата на голямата помпа под мокета в багажника....като почне да го прави гледай дали не прекъсва.
ако имаш някъде пробив след голямата помпа дори много малък пак става сакатлък....помпата ти в кутията прави голямо налягане.изчезне ли то някъде в космоса изчезва ти и вървежа.
свали си инжекторите и виж дали не пикат...има тема в техническия потърси..пишеш "ИНЖЕКТОРИ"
може и този регулатор на бензина да ти прави беля...ако е при студен мотор.мериш му съпротивлението на полюсите трябва да е в диапазон 22-26 Ома....макар че имам един в нас на който му дава 13 а реално погледнато съпротивленията са 2 ...едно по 20 и едно 30 ома...сумарно сметнато трябва да си дава 13.....
тъй като ще сваляш инжектори вземи им нови О-пръстени...60 ст парчето са може старите да са се смачкали напукали и т.н.
смени бензинов филтър.
огледай отпред по главата на инжекцията медните О-пръстени дали няма някой за смяна....от там също може да ти пропуска налягане.
може да е крива клапа на дебитомера.или зле центрована и да запъва....не ми се е случвало но просто предполагам.
май не си писал кога го прави...студена или топла...или и в 2та случая.
може релето на помпите да ти прави проблем.може да го изпробваш с крушка която закачаш към буксата на голямата помпа под мокета в багажника....като почне да го прави гледай дали не прекъсва.
ако имаш някъде пробив след голямата помпа дори много малък пак става сакатлък....помпата ти в кутията прави голямо налягане.изчезне ли то някъде в космоса изчезва ти и вървежа.
свали си инжекторите и виж дали не пикат...има тема в техническия потърси..пишеш "ИНЖЕКТОРИ"
може и този регулатор на бензина да ти прави беля...ако е при студен мотор.мериш му съпротивлението на полюсите трябва да е в диапазон 22-26 Ома....макар че имам един в нас на който му дава 13 а реално погледнато съпротивленията са 2 ...едно по 20 и едно 30 ома...сумарно сметнато трябва да си дава 13.....
тъй като ще сваляш инжектори вземи им нови О-пръстени...60 ст парчето са може старите да са се смачкали напукали и т.н.
смени бензинов филтър.
огледай отпред по главата на инжекцията медните О-пръстени дали няма някой за смяна....от там също може да ти пропуска налягане.
може да е крива клапа на дебитомера.или зле центрована и да запъва....не ми се е случвало но просто предполагам.
- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
Smoke написа:подпушен инжектор може да е.
май не си писал кога го прави...студена или топла...или и в 2та случая.
може релето на помпите да ти прави проблем.може да го изпробваш с крушка която закачаш към буксата на голямата помпа под мокета в багажника....като почне да го прави гледай дали не прекъсва.
ако имаш някъде пробив след голямата помпа дори много малък пак става сакатлък....помпата ти в кутията прави голямо налягане.изчезне ли то някъде в космоса изчезва ти и вървежа.
свали си инжекторите и виж дали не пикат...има тема в техническия потърси..пишеш "ИНЖЕКТОРИ"
може и този регулатор на бензина да ти прави беля...ако е при студен мотор.мериш му съпротивлението на полюсите трябва да е в диапазон 22-26 Ома....макар че имам един в нас на който му дава 13 а реално погледнато съпротивленията са 2 ...едно по 20 и едно 30 ома...сумарно сметнато трябва да си дава 13.....
тъй като ще сваляш инжектори вземи им нови О-пръстени...60 ст парчето са може старите да са се смачкали напукали и т.н.
смени бензинов филтър.
огледай отпред по главата на инжекцията медните О-пръстени дали няма някой за смяна....от там също може да ти пропуска налягане.
може да е крива клапа на дебитомера.или зле центрована и да запъва....не ми се е случвало но просто предполагам.
Оправих колата днес. Проблема се оказа в инжекцията. Незнам точното наименование на джиджавката, ама е там кадето влиза бензина в инжекциона (кадето мерят налягането на помпата), е те то се беше запушило, а и отделно бензиновият филтър не ми беше сменян в предишния сервиз (няма да назовавам кой е) а аз изрично бях казал да се смени. От него изпаднаха.......абе какво ли не


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта