До сега не съм го правил никога...
Ако може някой да даде съвет?
Колата е Г3 1.4 92г. АБД.
Как се сменя антифриза?
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ми колега много е просто сваляш гуменото съединение в най-ниската част на двигателя и източваш водата след това го закачаш обратно сипваш антифриз колкото е необходимо и доливаш вода оставяш капачката отворена и палиш колата оствяш я да работи докато загрее напално като наблюдаваш в казанчето да има винаги вода за да не направиш въздушна възглавница системата би трябвало сама да се обезвъздуши
- icemenn
- Мнения: 504
- Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
да но много интересно кой маркуч ще откачат колегите... най ниския е този дето излиза от радиатора долу.да ще изтече водата от радиатора но този в двигателя не мисля че ще изтече защото термостата ще е затворен...но може и само радиатора да източиш и да сипиш антифраз около 3 литра мисля че ще вземе(2 литра антифриз прърво слагаш после доливаш водичка
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
icemenn написа:да но много интересно кой маркуч ще откачат колегите... най ниския е този дето излиза от радиатора долу.да ще изтече водата от радиатора но този в двигателя не мисля че ще изтече защото термостата ще е затворен...но може и само радиатора да източиш и да сипиш антифраз около 3 литра мисля че ще вземе(2 литра антифриз прърво слагаш после доливаш водичка
Ми колега аз доколкото знам термостата е горе високо изклучение правят само дизелите май за това несам много сигурен но долния маркуч е изходен за радятора и входен за двигателя и термостата неоказва влияние на източването на водата няколко пати сам го правил на стария ми голф а сега ми предстои и на този да го правя
Чета тука мануала и пише:
DRAINING
Remove radiator cap and open heater control valve to maximum
heat position. Open drain cocks or remove plugs in bottom of radiator
and engine block. In-line engines usually have one plug or drain cock,
while "V" type engines will have 2, one in each bank of cylinders.
Остава за моя двигател да е различно ли? Или под plugs се има предвид някви маркучи?
DRAINING
Remove radiator cap and open heater control valve to maximum
heat position. Open drain cocks or remove plugs in bottom of radiator
and engine block. In-line engines usually have one plug or drain cock,
while "V" type engines will have 2, one in each bank of cylinders.
Остава за моя двигател да е различно ли? Или под plugs се има предвид някви маркучи?
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=67374&highlight=%EF%EE%F7%E8%F1%F2%E2%E0%ED%E5+++%EA%E0%E7%E0%ED%F7%E5%F2%EE
обяснено е,пропускаш само някои стъпки с термостата
обяснено е,пропускаш само някои стъпки с термостата

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 87 госта