Как се сменя антифриза?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
RX30
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Как се сменя антифриза?

Мнениеот RX30 » Чет 02 окт 2008 9:54


До сега не съм го правил никога...
Ако може някой да даде съвет?
Колата е Г3 1.4 92г. АБД.




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 02 окт 2008 10:53


Ми колега много е просто сваляш гуменото съединение в най-ниската част на двигателя и източваш водата след това го закачаш обратно сипваш антифриз колкото е необходимо и доливаш вода оставяш капачката отворена и палиш колата оствяш я да работи докато загрее напално като наблюдаваш в казанчето да има винаги вода за да не направиш въздушна възглавница системата би трябвало сама да се обезвъздуши


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Чет 02 окт 2008 11:00


Не е ли хубаво след като се източи старата мизерия да вкараш маркуча малко за вода под налягане да почисти системата? :roll:


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 02 окт 2008 11:03


sa6i4 написа:Не е ли хубаво след като се източи старата мизерия да вкараш маркуча малко за вода под налягане да почисти системата? :roll:

ми при желание и нужда може и това да се направи :D


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Чет 02 окт 2008 11:09


И на мен ми предстой смяна(в моя случай сипване) на антифриз,че съм с вода а идат студовете..Каква мизерия изтече първия път като източих системата..Все едно съм свързан към Столична вода..


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 02 окт 2008 11:29


Ако си само с вода източия и сипи антифрииз по добре е разреждаш го едно към едно и си готов


Потребителски аватар
sa6i4
Мнения: 486
Регистриран на: Чет 11 сеп 2008 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6i4 » Чет 02 окт 2008 11:34


Да,така ще направя,само да ми остане малко свободно време тия дни..Събота е удобно,дават хубаво време. :D


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот icemenn » Чет 02 окт 2008 11:36


да но много интересно кой маркуч ще откачат колегите... най ниския е този дето излиза от радиатора долу.да ще изтече водата от радиатора но този в двигателя не мисля че ще изтече защото термостата ще е затворен...но може и само радиатора да източиш и да сипиш антифраз около 3 литра мисля че ще вземе(2 литра антифриз прърво слагаш после доливаш водичка


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 02 окт 2008 11:57


icemenn написа:да но много интересно кой маркуч ще откачат колегите... най ниския е този дето излиза от радиатора долу.да ще изтече водата от радиатора но този в двигателя не мисля че ще изтече защото термостата ще е затворен...но може и само радиатора да източиш и да сипиш антифраз около 3 литра мисля че ще вземе(2 литра антифриз прърво слагаш после доливаш водичка

Ми колега аз доколкото знам термостата е горе високо изклучение правят само дизелите май за това несам много сигурен но долния маркуч е изходен за радятора и входен за двигателя и термостата неоказва влияние на източването на водата няколко пати сам го правил на стария ми голф а сега ми предстои и на този да го правя


Потребителски аватар
RX30
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RX30 » Чет 02 окт 2008 12:55


На радиатора отдолу не може да няма нещо като кран точно за такива случаи....


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот anonimko » Чет 02 окт 2008 13:09


колега на радиатора няма пробка за източване а се източва от долния маркуч на радиатора откъм термостата но пак остава малко вода


Потребителски аватар
RX30
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RX30 » Чет 02 окт 2008 13:40


Чета тука мануала и пише:

DRAINING
Remove radiator cap and open heater control valve to maximum
heat position. Open drain cocks or remove plugs in bottom of radiator
and engine block. In-line engines usually have one plug or drain cock,
while "V" type engines will have 2, one in each bank of cylinders.


Остава за моя двигател да е различно ли? Или под plugs се има предвид някви маркучи?


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 02 окт 2008 13:58


По-скоро 'връзки' или 'свръзки'... ;)


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Чет 02 окт 2008 14:24


http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=67374&highlight=%EF%EE%F7%E8%F1%F2%E2%E0%ED%E5+++%EA%E0%E7%E0%ED%F7%E5%F2%EE

обяснено е,пропускаш само някои стъпки с термостата :wink:


Потребителски аватар
RX30
Мнения: 18
Регистриран на: Чет 18 сеп 2008 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RX30 » Чет 02 окт 2008 18:33


Добре-е-е-е.....
А има ли смисъл да си сменя термостата направо? Не знам кога/дали е сменян.

Как мога да разбера дали е в изправност??

едит:
а сега като чета в горния линк пише че да се смени термостата трябва да се махне ремъка? :? Ако е така кофти



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot], rado.g.p и 51 госта