Изтощаване на акумулатора-питанка

Техническа и сервизна информация за Passat
Serg71
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Изтощаване на акумулатора-питанка

Мнениеот Serg71 » Пет 26 сеп 2008 14:09


Здравей те как да разбера от какво ми изтощава акумулатора пасатко. Като си изключа клемата на акумулатора държи до 5-6 дена (не съм пробвал повече)Замериха го зарежда нормално 14.2 на празен ход но за 2-3 дена изчерпва акумулатора . Мериха при изключена аларма консумацията е 0.120 ампера която била много трябвало да бъде към 0.30-0.40.А . На комп ако отида може ли да се разбере откъде е тази консумация. Мерси предварително.Ка




Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 26 сеп 2008 14:12


0.03-0.05А

Може да е доста неща по-нета няма да стане, има подобни теми разгледай как се процедира.


GVG
Мнения: 475
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:53
Автомобил: PASSAT B6 2.0 TDI
Двигател: CBDC 2010
Местоположение: София,

Мнениеот GVG » Пет 26 сеп 2008 14:37


Един приятел откри проблема с висока консумация по следния начин: върза мултицета да мери тока от акумулатора и започна да вади предпазителите един по един. Оказа се висока консумация от радиото.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Пет 26 сеп 2008 17:05


виж лампичката на жабката дали свети когато е затворена ,също така и багажника...ако светят/и отстрани проблема от ключетата.


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Пет 26 сеп 2008 18:00


Може да е от доста неща но мисля,че има окъсена клетка в него и акумулаторът е "заминал"........Щом го разкачаш и пак не ти държи.......при мен го мерих и на мултицета показваше нормални стойности.Но отидох при човек,който само с това се занимава /акумулатори/и веднага го разкри........Но след 6 години служба е нормално :D .От колко време ти е акумулаторът???И си провери лампата в багажника ако имаш такава дали не остава да свети love.vw


Serg71
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Serg71 » Съб 27 сеп 2008 12:29


Като разкача акумулатора държи до седмица не съм пробвал повече , и си пали от първият път дори и на газ


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Нед 28 сеп 2008 6:06


GVG написа:Един приятел откри проблема с висока консумация по следния начин: върза мултицета да мери тока от акумулатора и започна да вади предпазителите един по един. Оказа се висока консумация от радиото.

На това мнение, обърна ли внимание?
Защото има логика, за това да разбереш от къде ти идва консумацията, а тя при теб е завишена.

п.п. и аз залагам на радиото, особено, ако си сменявал музиката наскоро.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Нед 28 сеп 2008 7:39


Тези евтините MP3-ки дето ги продават на кило правят такива мизерии, жабката свети само на контакт (при В3) лампата в багажника (ако е седан на комбито се вижда). Това са най вероятните причинители :idea:


Serg71
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 21 май 2006 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград
Контакти:

Мнениеот Serg71 » Чет 02 окт 2008 11:25


Проблема е решен . Оказа се че е от МР3 . Сложих едно ключе и спирам от там захранването вечер но оставих + на паметта да не губи станциите радиото и да се налага да ги търся всеки път.


Потребителски аватар
VW_forever
Мнения: 558
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 3:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот VW_forever » Чет 02 окт 2008 19:34


По принцип се обръщат местата на двата плюсови кабели (стандартно жълт и червен) и работата заспива.
... но и ключе върши работа :wink:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 02 окт 2008 20:12


Би трябвало ако си махаш панела да няма завишена консумация.Ти си мерил при измъкнат панел нали? (ако е с панел де).Понеже ако си е на място може да харчи повече и щом го свалиш да харчи нормално (моето предишното беше така независимо дали е включено или изключено от неговото си бутонче).
Успех!



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта