Голф 3 - задържа ми клапан - помощ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
manuil_85
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Голф 3 - задържа ми клапан - помощ

Мнениеот manuil_85 » Пет 03 окт 2008 14:02


Колеги проблемът ми е следният:
става въпрос за 1.8 ABS 1993г.
Когато въртя нещо чука много кофти от към двигателя.
Предната сутрин колата не поиска да запали и това беше така до днес. Има гориво, има ток.
До сега ми се е случвало наколко пъти да запали и работи около 1 мин сякаш прекъсва и след това се оправя и всичко е наред.
Днес успях да я запаля с 300 мъки, чукането го нямаше и като и набих педала на газта до край колата запали. Не искаше да държи ниски обороти. подържах я известно време на газ и тя се оправи сама, но продължи да се бъзика с ниските обороти. От време на време падаха сами. Тези всички симптоми ги прави както на бензин, така и на газ без промяна в състоянието.
Някой има ли идея на какво може да се дължи?
Ще съм много благодарен да ми помогнете.

В момента отново не иска да запали и при въртене на стартер чука доста кофти.

Последна промяна от manuil_85 на Съб 04 окт 2008 11:17, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
RossenVlad
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот RossenVlad » Пет 03 окт 2008 14:25


Държи само високи ли?


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот vladovelin » Пет 03 окт 2008 14:56


Колега дай някакви подробности за типа на мотора , вида на Газовата и т.н. Иначе трябва да гадаят колегите.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 03 окт 2008 15:12


температурен датчик :lol: (радо,а на бас mhihi ) предполагам си с 1.8 АБС мотор :roll:


Потребителски аватар
manuil_85
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот manuil_85 » Пет 03 окт 2008 15:22


Да, с 1.8 ABS 1993г.

Не държи високи обороти. Работи си нормално докато се движи дори и по инерция. Както спра на светофар си работи и изведнъж оборотите падат със 150- 200, но не винаги, рядко го прави което ме озадъчава. Като подам малко газ и се оправят. Газовата е Ловато.


Потребителски аватар
designer1
Мнения: 526
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
Двигател: CJZC 2015
Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY

Мнениеот designer1 » Пет 03 окт 2008 16:23


Не ги знам наизуст двигателите :) ако е моно инжекция си виж тампона данеби да е скъсан и лапа въздух!!! Иначе може да лапа въздух отвсиакъде. И ако е електрическо ловато те така си правят, менкат обороти ако го изключиш от скорост и натиснеш педала на спирачката едновременно като мен :) Другото което може да е дросела да е за чистене и като го изчистиш си погледни зацепването на жилото на газта. Когато дросела е напълно затворен, жилото трябва да стои много леко хлабаво.


Потребителски аватар
manuil_85
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот manuil_85 » Пет 03 окт 2008 16:28


Колеги забравих да спомена, че като подам газта рязко до край колата губи мощност за части от секундата. Иначе си върви на пушка.

Колеги вече не иска и да запали. Чува се едно чукане от двигателя когато и подам на стартер. Върти всички ремъци, но не пали. :(


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пет 03 окт 2008 23:49


LILO&STICH написа:температурен датчик :lol: (радо,а на бас mhihi ) предполагам си с 1.8 АБС мотор :roll:

А чукането?
Или просто датчика чука по капака и вика: 'Смени ме, веее!...' :lol:

Колега, това чукане не ми харесва! :( Не, че на теб ти харсва, де!)
Нека я види някой, който има достъчно опит... Замислям се за повдигач, клапан или... бутален болт.
Като препрочитам написаното, може да минеш и леко ;) Кабели, свещи делко и палец... Ама така, без да се види от специалист... много зор рал'тата!
Още един ЕДИТ:
Я свали капачката на делкото и барни палеца... Не трябва да можеш да го въртиш или луфта да е супер минимален в завъртане.
Ако шава много- погледни от къде шава. Палец- сменяш!
Ос... мииии... пак сменяш, ама си иска познания ;)


Потребителски аватар
manuil_85
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот manuil_85 » Съб 04 окт 2008 11:16


Колеги, разбрах от къде е проблемът.
Всичко е от най-левия целедър до ремъците. На него задържа десният клапан, не този който е до ремъците, а другият.
Как да си реша проблема.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 04 окт 2008 11:36


:shock Това беше първото ми предположение, ама.... как си го разбрал?!?
За да си сигурен в това, което казваш- трябва да си отворил и свалил поне разпределителния вал...
Иначе оправията е лесна: Главата долу, нови водачи, ако трябва- и нови клапани. Преглед на пружините вътре и смяна каквото си трябва.
Тъй и тъй ще смъкваш тиквата- един шлайф (нищо, че ще те убеждават, че не е нужно) си направи! Притриване на леглата на клапаните, хубава нова гарнтурка (комплект с всукателни, испускателни колектори и т.н.) и си пич от всякъде! 8)
Не вярвам всичко да ти излезе повече от 200 лева, но си решаваш проблемите за дълго!


Потребителски аватар
manuil_85
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот manuil_85 » Съб 04 окт 2008 13:18


Установих го, като свалих капака на клапаните и врътнах на стартер. Единият клапан на 1 цилиндър не избутва хидравличния регулатор.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 04 окт 2008 14:22


Мии... пружинки ;)
Ама той ти е и удрял! Подготви се с нов испускателен клапан.
Възможно е да задържа от криво стебло. Това пък ще е сигурен белег, че някога този мотор е късал ангренаж... :(

п.п. Лилоо.. какво печеля? :lol:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 05 окт 2008 14:59


Кара ли се понякога на бензин колата, да не е много стар бензина.
Принципно когато отлежи бензина при изгарянето му се получават едни налепи подобни на карамел. Имал съм случай клапан да дръпне надолу водача и съответно да не затваря добре след това.


Потребителски аватар
manuil_85
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот manuil_85 » Сря 08 окт 2008 21:04


Проблемът е решен.
Цялата ситуация се получи, след като си оправих бензиновата помпа и покарах на бензин. Мислих си, че помпата е изгоряла и за това не качва бензин. Оказа се, че едно от оригиналните уплътнения се е разложило и е полепнало по цедката на помпата. Почистих я и всичко си беше наред вечерта, а на сутринта вече не палеше. Мисля си, че е имало разложена гума в бензина и тя е направила проблема. Успях да запаля колата и пътувах с нея до Шумен, като я карах на отиване на газ, а на връщане на бензин и всичко сега си е наред.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Сря 08 окт 2008 22:12


Е нищо не разбрах колега - на газ на бензин едно и също пък после си оправил помпата - няма логика.....И какво е чукало сега.....?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта