Колеги проблемът ми е следният:
става въпрос за 1.8 ABS 1993г.
Когато въртя нещо чука много кофти от към двигателя.
Предната сутрин колата не поиска да запали и това беше така до днес. Има гориво, има ток.
До сега ми се е случвало наколко пъти да запали и работи около 1 мин сякаш прекъсва и след това се оправя и всичко е наред.
Днес успях да я запаля с 300 мъки, чукането го нямаше и като и набих педала на газта до край колата запали. Не искаше да държи ниски обороти. подържах я известно време на газ и тя се оправи сама, но продължи да се бъзика с ниските обороти. От време на време падаха сами. Тези всички симптоми ги прави както на бензин, така и на газ без промяна в състоянието.
Някой има ли идея на какво може да се дължи?
Ще съм много благодарен да ми помогнете.
В момента отново не иска да запали и при въртене на стартер чука доста кофти.
Голф 3 - задържа ми клапан - помощ
- manuil_85
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Голф 3 - задържа ми клапан - помощ
Последна промяна от manuil_85 на Съб 04 окт 2008 11:17, променено общо 2 пъти.
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- designer1
- Мнения: 526
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 14:37
- Автомобил: Skoda Rapid 1i2 TSI
- Двигател: CJZC 2015
- Местоположение: София/ GTI 2L 8v ADY
Не ги знам наизуст двигателите
ако е моно инжекция си виж тампона данеби да е скъсан и лапа въздух!!! Иначе може да лапа въздух отвсиакъде. И ако е електрическо ловато те така си правят, менкат обороти ако го изключиш от скорост и натиснеш педала на спирачката едновременно като мен
Другото което може да е дросела да е за чистене и като го изчистиш си погледни зацепването на жилото на газта. Когато дросела е напълно затворен, жилото трябва да стои много леко хлабаво.


- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
LILO&STICH написа:температурен датчик(радо,а на бас
) предполагам си с 1.8 АБС мотор
А чукането?
Или просто датчика чука по капака и вика: 'Смени ме, веее!...'

Колега, това чукане не ми харесва!

Нека я види някой, който има достъчно опит... Замислям се за повдигач, клапан или... бутален болт.
Като препрочитам написаното, може да минеш и леко

Още един ЕДИТ:
Я свали капачката на делкото и барни палеца... Не трябва да можеш да го въртиш или луфта да е супер минимален в завъртане.
Ако шава много- погледни от къде шава. Палец- сменяш!
Ос... мииии... пак сменяш, ама си иска познания

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив

За да си сигурен в това, което казваш- трябва да си отворил и свалил поне разпределителния вал...
Иначе оправията е лесна: Главата долу, нови водачи, ако трябва- и нови клапани. Преглед на пружините вътре и смяна каквото си трябва.
Тъй и тъй ще смъкваш тиквата- един шлайф (нищо, че ще те убеждават, че не е нужно) си направи! Притриване на леглата на клапаните, хубава нова гарнтурка (комплект с всукателни, испускателни колектори и т.н.) и си пич от всякъде!

Не вярвам всичко да ти излезе повече от 200 лева, но си решаваш проблемите за дълго!
- manuil_85
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 21:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблемът е решен.
Цялата ситуация се получи, след като си оправих бензиновата помпа и покарах на бензин. Мислих си, че помпата е изгоряла и за това не качва бензин. Оказа се, че едно от оригиналните уплътнения се е разложило и е полепнало по цедката на помпата. Почистих я и всичко си беше наред вечерта, а на сутринта вече не палеше. Мисля си, че е имало разложена гума в бензина и тя е направила проблема. Успях да запаля колата и пътувах с нея до Шумен, като я карах на отиване на газ, а на връщане на бензин и всичко сега си е наред.
Цялата ситуация се получи, след като си оправих бензиновата помпа и покарах на бензин. Мислих си, че помпата е изгоряла и за това не качва бензин. Оказа се, че едно от оригиналните уплътнения се е разложило и е полепнало по цедката на помпата. Почистих я и всичко си беше наред вечерта, а на сутринта вече не палеше. Мисля си, че е имало разложена гума в бензина и тя е направила проблема. Успях да запаля колата и пътувах с нея до Шумен, като я карах на отиване на газ, а на връщане на бензин и всичко сега си е наред.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 81 госта