Да си резна ли катализатора?
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Да си резна ли катализатора?
Казват ми (хора, които са ходили на майстори разни), че е добре да си резна катализатора. Вярно ли е, че след около 100 000 км. е желателно да се смени или премахне?
- Tatrata
- Мнения: 588
- Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: ABF
- Местоположение: София
tisho_tch написа:А какви са плюсовете и минусите от тази операция ?
Плюсовете са, че колата не се замисля толко при рязко подаване на газ, по бързо достига максимални обороти..... абе общо взето разтоварваш малко мотора.
Минусите са за пред техническия преглед. Може да не са в позволените норми данните, които отчита компютъра на проверяващия !!!! Поне за други незнам.
- ZEDYCUS
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
ре
а как да разбера дали е махан катализатора? защото гърнетата са ми здрави а много бръмчи от ауспуха
нямам ремуси и други такива глупости
дайте снимка да го видя тоя катализатор как изглежда Shocked
И при мен много бръмчеше колега ,а беше външно здрав ауспуха(без дупки),оказа се че на резонатора вътрешностите му бяка изгнили направо издухани от 2 годишното каране на газ
- Geleto
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
- Автомобил: Passat B4
- Двигател: 1.8 MI 1994
- Местоположение: София
- Контакти:
sa6o46 написа:а как да разбера дали е махан катализатора? защото гърнетата са ми здрави а много бръмчи от ауспуха
нямам ремуси и други такива глупости
дайте снимка да го видя тоя катализатор как изглежда
http://www.negudit.ru/katalizatory/
На руски е!
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Значи е желателно да го махна. Колега ми каза, че го режат и просто слагат парче тръба. Повишава се малко мощността. Предполагам обаче и разхода леко ще се вдигне в градски условия. Иначе офертата следната. Режат ми катализатора и дори ми дават пари, защото явно ги изкупуват. Мисля да направя процедурата тази седмица.
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
ostavime написа:Значи е желателно да го махна. Колега ми каза, че го режат и просто слагат парче тръба. Повишава се малко мощността. Предполагам обаче и разхода леко ще се вдигне в градски условия. Иначе офертата следната. Режат ми катализатора и дори ми дават пари, защото явно ги изкупуват. Мисля да направя процедурата тази седмица.
Колега, ако го резнеш няма да сбъркаш - мотора ще диша по-добре и навървява повечко. За разхода-няма да се вдигне-даже може и да намали малко, защото като се запуши филтъра на катализатора, мотора се тормози-повече газовете излизат по-бавно и трябва повече да я натискаш да върви, па и парички ще вземеш за тая шукария Успех!
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
пълни глупости пишете! !
Ако катализатора ти е здрав и не е запушен единственото, което ще постигнеш е по-шумна кола!
Прикаските 1001 нощ, ще тръгне повече, ще му бъдело по леко, щял да падне разхода .... Може да има нещо вярно, но само ако е съвсем задръстен, а е по-вероятно при запушване да го издухаш /натрошава се питата и изхвърча с изгорелите газове/.
Аз моя го махнах, защото ми казаха че дрънчал и най-вероянот бил на парчета вътре. Като го свалиха , си беше напълно здрав и през питата се виждаше, тоест не беше запушен.. Крайния резултат е ся ми бочи повече колата и си имам един здрав катализатор, който седи на топло мазата ...
П.С.
Така е Българиана винаги търси далаверата... Единя, обикновнно по-тъмния субект гледа как да се докопа до ценните метали за да изкара некой лев. Другия обикновенно по-интелигентния решава, че е по-умен от хората конструирали колата му и решава да ги излъже като махне гадната част, която му пречи да стане шумахер ....

Ако катализатора ти е здрав и не е запушен единственото, което ще постигнеш е по-шумна кола!
Прикаските 1001 нощ, ще тръгне повече, ще му бъдело по леко, щял да падне разхода .... Може да има нещо вярно, но само ако е съвсем задръстен, а е по-вероятно при запушване да го издухаш /натрошава се питата и изхвърча с изгорелите газове/.
Аз моя го махнах, защото ми казаха че дрънчал и най-вероянот бил на парчета вътре. Като го свалиха , си беше напълно здрав и през питата се виждаше, тоест не беше запушен.. Крайния резултат е ся ми бочи повече колата и си имам един здрав катализатор, който седи на топло мазата ...
П.С.
Така е Българиана винаги търси далаверата... Единя, обикновнно по-тъмния субект гледа как да се докопа до ценните метали за да изкара некой лев. Другия обикновенно по-интелигентния решава, че е по-умен от хората конструирали колата му и решава да ги излъже като махне гадната част, която му пречи да стане шумахер ....
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта
