Да си резна ли катализатора?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Да си резна ли катализатора?

Мнениеот ostavime » Пет 03 окт 2008 17:58


Казват ми (хора, които са ходили на майстори разни), че е добре да си резна катализатора. Вярно ли е, че след около 100 000 км. е желателно да се смени или премахне?




Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Пет 03 окт 2008 19:29


Вярно е :>


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Пет 03 окт 2008 19:36


А какви са плюсовете и минусите от тази операция ?


Потребителски аватар
Tatrata
Мнения: 588
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: ABF
Местоположение: София

Мнениеот Tatrata » Пет 03 окт 2008 19:58


tisho_tch написа:А какви са плюсовете и минусите от тази операция ?

Плюсовете са, че колата не се замисля толко при рязко подаване на газ, по бързо достига максимални обороти..... абе общо взето разтоварваш малко мотора.
Минусите са за пред техническия преглед. Може да не са в позволените норми данните, които отчита компютъра на проверяващия !!!! Поне за други незнам.


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Пет 03 окт 2008 20:18


а дали ще се появи допълнителен шум, че това повече ме притеснява от някакви норми (поне засега) :) :?:


Потребителски аватар
Tatrata
Мнения: 588
Регистриран на: Вто 06 фев 2007 10:27
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: ABF
Местоположение: София

Мнениеот Tatrata » Пет 03 окт 2008 20:33


tisho_tch написа:а дали ще се появи допълнителен шум, че това повече ме притеснява от някакви норми (поне засега) :) :?:

Ако се сложи резонатор почти няма да има разлика. Малко по-плътен ще е :wink:


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Пет 03 окт 2008 22:03


а как да разбера дали е махан катализатора? защото гърнетата са ми здрави а много бръмчи от ауспуха

нямам ремуси и други такива глупости

дайте снимка да го видя тоя катализатор как изглежда :shock


Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

ре

Мнениеот ZEDYCUS » Съб 04 окт 2008 7:03


а как да разбера дали е махан катализатора? защото гърнетата са ми здрави а много бръмчи от ауспуха

нямам ремуси и други такива глупости

дайте снимка да го видя тоя катализатор как изглежда Shocked


И при мен много бръмчеше колега ,а беше външно здрав ауспуха(без дупки),оказа се че на резонатора вътрешностите му бяка изгнили направо издухани от 2 годишното каране на газ :D .Най лесно е да го провериш като раздрусаш ауспуха ,вътре ще се чува тракане като от турско дайре :D


Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Съб 04 окт 2008 7:14


sa6o46 написа:а как да разбера дали е махан катализатора? защото гърнетата са ми здрави а много бръмчи от ауспуха

нямам ремуси и други такива глупости

дайте снимка да го видя тоя катализатор как изглежда :shock


http://www.negudit.ru/katalizatory/

На руски е!


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Съб 04 окт 2008 18:21


Значи е желателно да го махна. Колега ми каза, че го режат и просто слагат парче тръба. Повишава се малко мощността. Предполагам обаче и разхода леко ще се вдигне в градски условия. Иначе офертата следната. Режат ми катализатора и дори ми дават пари, защото явно ги изкупуват. Мисля да направя процедурата тази седмица.


Потребителски аватар
sa6o46
Мнения: 134
Регистриран на: Съб 19 яну 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sa6o46 » Съб 04 окт 2008 19:03


мерси


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Съб 04 окт 2008 19:20


ostavime написа:Значи е желателно да го махна. Колега ми каза, че го режат и просто слагат парче тръба. Повишава се малко мощността. Предполагам обаче и разхода леко ще се вдигне в градски условия. Иначе офертата следната. Режат ми катализатора и дори ми дават пари, защото явно ги изкупуват. Мисля да направя процедурата тази седмица.

Колега, ако го резнеш няма да сбъркаш - мотора ще диша по-добре и навървява повечко. За разхода-няма да се вдигне-даже може и да намали малко, защото като се запуши филтъра на катализатора, мотора се тормози-повече газовете излизат по-бавно и трябва повече да я натискаш да върви, па и парички ще вземеш за тая шукария Успех! :wink:


Потребителски аватар
ostavime
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
Автомобил: Мазда
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ostavime » Съб 04 окт 2008 19:44


Радвате ме. Ще му видя сметката при първа възможност. После излитам. ;)


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Нед 05 окт 2008 2:59


ostavime написа:Радвате ме. Ще му видя сметката при първа възможност. После излитам. ;)


Много ми е интересно резултата какъв ще бъде... Пиши като оперираш колата.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Нед 05 окт 2008 10:16


пълни глупости пишете! !

Ако катализатора ти е здрав и не е запушен единственото, което ще постигнеш е по-шумна кола!

Прикаските 1001 нощ, ще тръгне повече, ще му бъдело по леко, щял да падне разхода .... Може да има нещо вярно, но само ако е съвсем задръстен, а е по-вероятно при запушване да го издухаш /натрошава се питата и изхвърча с изгорелите газове/.

Аз моя го махнах, защото ми казаха че дрънчал и най-вероянот бил на парчета вътре. Като го свалиха , си беше напълно здрав и през питата се виждаше, тоест не беше запушен.. Крайния резултат е ся ми бочи повече колата и си имам един здрав катализатор, който седи на топло мазата ...

П.С.
Така е Българиана винаги търси далаверата... Единя, обикновнно по-тъмния субект гледа как да се докопа до ценните метали за да изкара некой лев. Другия обикновенно по-интелигентния решава, че е по-умен от хората конструирали колата му и решава да ги излъже като махне гадната част, която му пречи да стане шумахер .... :) :) :)



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта