Здравейте, колеги!
За съжаление колата ми е болна:(
Няма да разправям какъв точно е проблема, за да не ви отегчавам.
Водих я на доктор ,на който имам доверие и който може би повечето
познавате(поне задочно) - Ваското 1. Според него проблема е или в компа или в дроселовата клапа като залага повече на клапата.Пoнеже нова е доста скъпичка не искам да купувам преди да е
сигурно, че проблема е наистина в нея. Ваското ме посъветва да потърся
някой със същия мотор като моя (1.4, MPI, AKK) ,с който да разменим клапите, за да стане ясно дали наистина е за смяна. Нося моятя (студена)
и я монтираме на друга кола (и тя трябва да е студена) ,палим и всичко веднага ще стане ясно.
Ако някой от София и околността реши да помогне ще му бъда много благодарен.
Айде със здраве и в сервиз да не влизате!
Проблем с дроселова клапа? Моля помагайте!
Съвсем не е тайна.Трудно пали като е студена(понякога на 4-5 път), а като запали задължително гасне поне 2-3 пъти. Смених температурния датчик, почистена е дроселовата клапа. Ваското прави диагностика и калиброва нещо ,но не запомних какво точно.Грешките, които дава са богата смес и бедна смес, което е противоречиво и затова според Ваското клапата се шашка нещо. Забравих да добавя,че понякога "клати" оборотите от да речем 850 до 1500-2000 за известно време (няма и минута) и се нормализират от самосебеси.
fasty благодаря за съвета, мисля да те послушам! А преди малко свалях клапата, за да проверя какъв точно и е номера - 030133062А , а навсякъде, където се рових снощи последния знак е С. Някой знае ли дали това разминаване може да е о съществено значение. Днес проверих колко пари струва новата - 950 лв., така че П О М О Щ !!!
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Опитай с нов уплътнител под клапата като за начало- около 12 лв е и според руския сайт се сменя при всяко сваляне на клапата. Може да ти смуче въздух оттам, а Ламбдата при студен старт не играе роля. Буквата на клапата според мене не е от съществено значение щом номерът е такъв, какъвто трябва. И аз съм с друга буква в момента и разходът ми спадна под указания в книжката- много важно че няма да вдигна вече 165 км/ч /и 140 са ми много/
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: emovw и 47 госта