Проблем с дроселова клапа? Моля помагайте!

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
didrobg
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 19:21
Автомобил:
Двигател:

Проблем с дроселова клапа? Моля помагайте!

Мнениеот didrobg » Съб 04 окт 2008 18:26


Здравейте, колеги!
За съжаление колата ми е болна:(
Няма да разправям какъв точно е проблема, за да не ви отегчавам.
Водих я на доктор ,на който имам доверие и който може би повечето
познавате(поне задочно) - Ваското 1. Според него проблема е или в компа или в дроселовата клапа като залага повече на клапата.Пoнеже нова е доста скъпичка не искам да купувам преди да е
сигурно, че проблема е наистина в нея. Ваското ме посъветва да потърся
някой със същия мотор като моя (1.4, MPI, AKK) ,с който да разменим клапите, за да стане ясно дали наистина е за смяна. Нося моятя (студена)
и я монтираме на друга кола (и тя трябва да е студена) ,палим и всичко веднага ще стане ясно.
Ако някой от София и околността реши да помогне ще му бъда много благодарен.
Айде със здраве и в сервиз да не влизате!




Потребителски аватар
nadia23
Мнения: 222
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 19:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nadia23 » Съб 04 окт 2008 18:53


Бих могла да ти помогна в четвъртък, ама моята е 1.4 АЕХ. Ако става-свирни на лични.
П.С. Имах може би същия проблем, оказа се дрисела /клапата/


didrobg
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 19:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот didrobg » Нед 05 окт 2008 15:36


nadia23, благодаря за предложението, но мотора ти е различен от моя и няма да стане работа. Всичко добро!!!


Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Нед 05 окт 2008 15:52


Според мен няма да работи 100% като я сложиш на друг мотор! За да стане ще трябва да я регистрираш в ECU-то! В какво ти се състои проблемът ако не етайна?


didrobg
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 19:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот didrobg » Нед 05 окт 2008 17:39


Съвсем не е тайна.Трудно пали като е студена(понякога на 4-5 път), а като запали задължително гасне поне 2-3 пъти. Смених температурния датчик, почистена е дроселовата клапа. Ваското прави диагностика и калиброва нещо ,но не запомних какво точно.Грешките, които дава са богата смес и бедна смес, което е противоречиво и затова според Ваското клапата се шашка нещо. Забравих да добавя,че понякога "клати" оборотите от да речем 850 до 1500-2000 за известно време (няма и минута) и се нормализират от самосебеси.


Потребителски аватар
smash_
Мнения: 232
Регистриран на: Пон 21 апр 2008 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот smash_ » Нед 05 окт 2008 18:14


Провери си ламбда сондата!


didrobg
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 19:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот didrobg » Нед 05 окт 2008 18:46


Ваското каза, че е наред


fasty
Мнения: 85
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 17:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fasty » Нед 05 окт 2008 20:42


Провери си налягането на бензиновата помпа . Ако е от помпата и имаш газова уредба , на газ не би ти го правила. Симптомите ти са същите като при мене, всичките . Вместо 3 bar ми даваше 1.5 .


didrobg
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 19:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот didrobg » Пон 06 окт 2008 19:07


fasty благодаря за съвета, мисля да те послушам! А преди малко свалях клапата, за да проверя какъв точно и е номера - 030133062А , а навсякъде, където се рових снощи последния знак е С. Някой знае ли дали това разминаване може да е о съществено значение. Днес проверих колко пари струва новата - 950 лв., така че П О М О Щ !!!


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 07 окт 2008 6:19


Опитай с нов уплътнител под клапата като за начало- около 12 лв е и според руския сайт се сменя при всяко сваляне на клапата. Може да ти смуче въздух оттам, а Ламбдата при студен старт не играе роля. Буквата на клапата според мене не е от съществено значение щом номерът е такъв, какъвто трябва. И аз съм с друга буква в момента и разходът ми спадна под указания в книжката- много важно че няма да вдигна вече 165 км/ч /и 140 са ми много/


didrobg
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 19:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот didrobg » Вто 07 окт 2008 18:42


Ами аз такова уплътнение не видях като я свалях и се чудя какво значи това - дали съм зле с очичките или някой преди мен е пипал там и не всичко е върнал. Благодаря за съвета ще я проверя тая работа!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта