голф 4 обороти студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

голф 4 обороти студен двигател

Мнениеот tzon » Нед 05 окт 2008 20:01


притесняване голф 4 1.8 има как определя на какви обороти да запали студена ,в студено време и кое точно не ми е наред,значи сега като застудя сутрин на първото въртене загасва веднага а сек. втория път пали от ряз НО си пали някои пат на 1100 докато стане до кам 70 градуса и пада на 900 и загрява тогава по барзо ,но повечето пати ми пали и то както казах и си даржи 900 оборота и вече и времето за загряване е доста по дълго а я карам градско и ми дига така разхода все е студена , и така това скукач ли е какво е, но все по рядко се включва студена ,днес е 7 градуда не се включи , а оня ден на 17 палеше на 1100 ,та това ме притеснява .кои датчици да гледам?




mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Гледай датчика

Мнениеот mufin » Нед 05 окт 2008 21:42


за температурата на водата.


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Пон 06 окт 2008 10:24


:arrow:


Потребителски аватар
Каспър
Мнения: 2227
Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
Местоположение: София

Мнениеот Каспър » Пон 06 окт 2008 11:12


Автоматичния смукач не се включва или изключва. По-правилно е да се каже - система за регулиране на празния ход. Празния ход на колата се определя от компа на колата, който получава сигнал от датчици и командва дроселовата клапа (въздух) и инжекторите (бензин).Компа получава сигнал за това колко е загряла колата и така определя на какви обороти да работи на ПХ. В твоя случай притеснително е само първото палене. Смени си датчика за температурата на охладителната течност, ако не се оправи отиди на диагностика да ти погледнат дроселовата клапа, другите датчици на колата, налягането на бензиновата помпа и дали нямаш запушена дюза на инжекциона. Нормално е веднъж да пали на 1100, а друг път на 900.Това зависи от околната температура, респективно температурата на охл.течност.
Пиши за резултатите.


tzon
Мнения: 269
Регистриран на: Пет 06 юни 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот tzon » Пон 06 окт 2008 15:26


ходих на диагностика- данчик температура засмукв. въздух ,или така наречения дебитомер, 280 лева ама него купих сега ,та това ми е проблема ,скоро ще го реша.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта