инфо за използване на съединител
инфо за използване на съединител
извинявам се за глупавия въпрос,но толкова знам!грешка ли е когато карам по магистралата със 120-150 км. при изпреварване да натискам съдинителя без да изключвам от скорост,също и когато има голям наклон не изключвам от скорост а просто карам само със натиснат съединител по 2-3 км.,от последното ми подобно каране забелязах че съединителя ми е вече много твърд,а и скоростите все едно нямат масло-стържат мисля!?!
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: инфо за използване на съединител
break написа:извинявам се за глупавия въпрос,но толкова знам!грешка ли е когато карам по магистралата със 120-150 км. при изпреварване да натискам съдинителя без да изключвам от скорост,също и когато има голям наклон не изключвам от скорост а просто карам само със натиснат съединител по 2-3 км.,от последното ми подобно каране забелязах че съединителя ми е вече много твърд,а и скоростите все едно нямат масло-стържат мисля!?!
Сестра ми кара така ... като реши, че трябва да намалява за нещо (извън града) веднага крака и отива на съединителя ... къса ми нервиците. На кръстовищата дреме с натиснат съединител ... Тоз при който е била на курсовете така я учел ... щото кат бил натиснат съединителя колата не можела да угасне


Мъжки ти що натискаш съединителя докат изпреварваш !?
И защо за първа кола си взел 150 к.с ?!
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
break написа:ми натискам го защото другите карат със 100-120 а аз като съм със 150 трябва да имам готовност за намаляване на скоростта,а относно това защо съм си взел гти за първа кола...ми не знам ти с каква си ,но ако се качиш на абф ще разбереш защо!!!
Момче возил съм се (някой съм и карал) на коли пред които ГТИ-то е направо пенсионерска кола.
И защо като трябва да имаш готовност за намаляне на скоростта натискаш съединителя. Как ги карате тия коли ве ... грам ли нямаш усещането, че като ти е натиснат съединителя колата спира по-трудно от колкото като си на скорост и нямяш ли усещането че губиш малко контрол над колата така.
Съединителят ти няма да искара дълго да знаеш ...
Последна промяна от webdude на Вто 07 окт 2008 10:45, променено общо 1 път.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При скорост от 150км при спиране с натиснат съединител и на хлъзгав участък си пътник към пирогов. Като гледам кви въпроси задаваш в тази и предишната тема май от съвсем скоро си шофьор и незнам с кой акъл дигаш такива скорости при такава скорост малко подхлъзване на колата и ако нямаш опит като шофьор и си аут но ти си знаеш
че нямам опит спор няма.затова и задавам такива въпроси-едно е сигурно че вече няма да карам по начин,по който съм карал досега ,малко пояснение-с тази кола съм вдигал 210 и ако не беше приятелката ми с мен сигурно щях да ускорявам до максимума (километраж 260) имам и чип,но не това е проблема,вече имах и произшествие на магистралата със 140 км в мантинелата,не съм горд с това(задрямъл съм зад волана за 2-3- сек.),питам защото искам да се науча да шофирам правилно,всеки знае какво обучение има днес при шофьорските курсове,сега се учим
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Щом искаш да се учиш ето ти малко уроци:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=69530
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 7%F5%EE%E4
Теми от които ще научиш доста, ако внимаваш
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=69530
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 7%F5%EE%E4
Теми от които ще научиш доста, ако внимаваш

Замисли се ,дали е уместно да караш със 150 и т.н. при положение,че задаваш подобни въпроси и дори през ум не ти е минавало ,че има и други начини да намаляш скоростта и да спираш освен простото освобождаване от скорост и чобанско натискане на спирачката.Та викаш яко е да караш ABF ,напълно съм съгласен с теб ,но в твоя случай колата може много неща,а ти явно не .Така ,че не насилвай късмета си преди да опознаеш колата и да понаучиш това онова
Потренирай спирания,доста по важно е да можеш да спираш бързо ,отколкото да можеш да ускоряваш.

- Stivi
- Мнения: 8378
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: инфо за използване на съединител
break написа:също и когато има голям наклон не изключвам от скорост а просто карам само със натиснат съединител по 2-3 км.,
Това направо кърти


- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vw16v написа:Замисли се ,дали е уместно да караш със 150 и т.н. при положение,че задаваш подобни въпроси и дори през ум не ти е минавало ,че има и други начини да намаляш скоростта и да спираш освен простото освобождаване от скорост и чобанско натискане на спирачката.Та викаш яко е да караш ABF ,напълно съм съгласен с теб ,но в твоя случай колата може много неща,а ти явно не .Така ,че не насилвай късмета си преди да опознаеш колата и да понаучиш това оноваПотренирай спирания,доста по важно е да можеш да спираш бързо ,отколкото да можеш да ускоряваш.
Ах колко съм съгласен с теб колега всеки може да ускорява бързо но са малко тея дето умеят да спират бързо всеки ден ги гледам такива състезатели по цариградското газ-газ и спирачка в некоя кола или рейс
- jetttlii
- Мнения: 1198
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
break написа:че нямам опит спор няма.затова и задавам такива въпроси-едно е сигурно че вече няма да карам по начин,по който съм карал досега ,малко пояснение-с тази кола съм вдигал 210 и ако не беше приятелката ми с мен сигурно щях да ускорявам до максимума (километраж 260) имам и чип,но не това е проблема,вече имах и произшествие на магистралата със 140 км в мантинелата,не съм горд с това(задрямъл съм зад волана за 2-3- сек.),питам защото искам да се науча да шофирам правилно,всеки знае какво обучение има днес при шофьорските курсове,сега се учим
Човече искрено и лично ме плашиш с написаното






Сам казваш какво е обучението на курсовете, защо караш така за бога? Когато пускаш на скорост използваш и двигателя за ограничаване на скоростта, я си помисли как ще спреш на спускане от 100 и за колко време

Абе хора мислете малко преди да направите нещо



Последна промяна от jetttlii на Вто 07 окт 2008 10:52, променено общо 1 път.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: инфо за използване на съединител
Stivi написа:break написа:също и когато има голям наклон не изключвам от скорост а просто карам само със натиснат съединител по 2-3 км.,
Това направо къртиСъединителя се натиска колкото си може ПО-МАЛКО а твоята практика е точно обратната-време е да смениш начина за ползване на този педал
Не го ли заболява левия крак ... аз съм толкоз мързелив, че като спра на светофар дърпам ръчна та да ми починат краченцата

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта