инфо за използване на съединител
инфо за използване на съединител
извинявам се за глупавия въпрос,но толкова знам!грешка ли е когато карам по магистралата със 120-150 км. при изпреварване да натискам съдинителя без да изключвам от скорост,също и когато има голям наклон не изключвам от скорост а просто карам само със натиснат съединител по 2-3 км.,от последното ми подобно каране забелязах че съединителя ми е вече много твърд,а и скоростите все едно нямат масло-стържат мисля!?!
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: инфо за използване на съединител
break написа:извинявам се за глупавия въпрос,но толкова знам!грешка ли е когато карам по магистралата със 120-150 км. при изпреварване да натискам съдинителя без да изключвам от скорост,също и когато има голям наклон не изключвам от скорост а просто карам само със натиснат съединител по 2-3 км.,от последното ми подобно каране забелязах че съединителя ми е вече много твърд,а и скоростите все едно нямат масло-стържат мисля!?!
Сестра ми кара така ... като реши, че трябва да намалява за нещо (извън града) веднага крака и отива на съединителя ... къса ми нервиците. На кръстовищата дреме с натиснат съединител ... Тоз при който е била на курсовете така я учел ... щото кат бил натиснат съединителя колата не можела да угасне
Мъжки ти що натискаш съединителя докат изпреварваш !?
И защо за първа кола си взел 150 к.с ?!
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
break написа:ми натискам го защото другите карат със 100-120 а аз като съм със 150 трябва да имам готовност за намаляване на скоростта,а относно това защо съм си взел гти за първа кола...ми не знам ти с каква си ,но ако се качиш на абф ще разбереш защо!!!
Момче возил съм се (някой съм и карал) на коли пред които ГТИ-то е направо пенсионерска кола.
И защо като трябва да имаш готовност за намаляне на скоростта натискаш съединителя. Как ги карате тия коли ве ... грам ли нямаш усещането, че като ти е натиснат съединителя колата спира по-трудно от колкото като си на скорост и нямяш ли усещането че губиш малко контрол над колата така.
Съединителят ти няма да искара дълго да знаеш ...
Последна промяна от webdude на Вто 07 окт 2008 10:45, променено общо 1 път.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
При скорост от 150км при спиране с натиснат съединител и на хлъзгав участък си пътник към пирогов. Като гледам кви въпроси задаваш в тази и предишната тема май от съвсем скоро си шофьор и незнам с кой акъл дигаш такива скорости при такава скорост малко подхлъзване на колата и ако нямаш опит като шофьор и си аут но ти си знаеш
че нямам опит спор няма.затова и задавам такива въпроси-едно е сигурно че вече няма да карам по начин,по който съм карал досега ,малко пояснение-с тази кола съм вдигал 210 и ако не беше приятелката ми с мен сигурно щях да ускорявам до максимума (километраж 260) имам и чип,но не това е проблема,вече имах и произшествие на магистралата със 140 км в мантинелата,не съм горд с това(задрямъл съм зад волана за 2-3- сек.),питам защото искам да се науча да шофирам правилно,всеки знае какво обучение има днес при шофьорските курсове,сега се учим
- Каспър
- Мнения: 2229
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Щом искаш да се учиш ето ти малко уроци:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=69530
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 7%F5%EE%E4
Теми от които ще научиш доста, ако внимаваш
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=69530
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 7%F5%EE%E4
Теми от които ще научиш доста, ако внимаваш
Замисли се ,дали е уместно да караш със 150 и т.н. при положение,че задаваш подобни въпроси и дори през ум не ти е минавало ,че има и други начини да намаляш скоростта и да спираш освен простото освобождаване от скорост и чобанско натискане на спирачката.Та викаш яко е да караш ABF ,напълно съм съгласен с теб ,но в твоя случай колата може много неща,а ти явно не .Така ,че не насилвай късмета си преди да опознаеш колата и да понаучиш това онова
Потренирай спирания,доста по важно е да можеш да спираш бързо ,отколкото да можеш да ускоряваш.
- Stivi
- Мнения: 8379
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: инфо за използване на съединител
break написа:също и когато има голям наклон не изключвам от скорост а просто карам само със натиснат съединител по 2-3 км.,
Това направо кърти
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vw16v написа:Замисли се ,дали е уместно да караш със 150 и т.н. при положение,че задаваш подобни въпроси и дори през ум не ти е минавало ,че има и други начини да намаляш скоростта и да спираш освен простото освобождаване от скорост и чобанско натискане на спирачката.Та викаш яко е да караш ABF ,напълно съм съгласен с теб ,но в твоя случай колата може много неща,а ти явно не .Така ,че не насилвай късмета си преди да опознаеш колата и да понаучиш това оноваПотренирай спирания,доста по важно е да можеш да спираш бързо ,отколкото да можеш да ускоряваш.
Ах колко съм съгласен с теб колега всеки може да ускорява бързо но са малко тея дето умеят да спират бързо всеки ден ги гледам такива състезатели по цариградското газ-газ и спирачка в некоя кола или рейс
- jetttlii
- Мнения: 1198
- Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
break написа:че нямам опит спор няма.затова и задавам такива въпроси-едно е сигурно че вече няма да карам по начин,по който съм карал досега ,малко пояснение-с тази кола съм вдигал 210 и ако не беше приятелката ми с мен сигурно щях да ускорявам до максимума (километраж 260) имам и чип,но не това е проблема,вече имах и произшествие на магистралата със 140 км в мантинелата,не съм горд с това(задрямъл съм зад волана за 2-3- сек.),питам защото искам да се науча да шофирам правилно,всеки знае какво обучение има днес при шофьорските курсове,сега се учим
Човече искрено и лично ме плашиш с написаното
Сам казваш какво е обучението на курсовете, защо караш така за бога? Когато пускаш на скорост използваш и двигателя за ограничаване на скоростта, я си помисли как ще спреш на спускане от 100 и за колко време
Абе хора мислете малко преди да направите нещо
Последна промяна от jetttlii на Вто 07 окт 2008 10:52, променено общо 1 път.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: инфо за използване на съединител
Stivi написа:break написа:също и когато има голям наклон не изключвам от скорост а просто карам само със натиснат съединител по 2-3 км.,
Това направо къртиСъединителя се натиска колкото си може ПО-МАЛКО а твоята практика е точно обратната-време е да смениш начина за ползване на този педал
Не го ли заболява левия крак ... аз съм толкоз мързелив, че като спра на светофар дърпам ръчна та да ми починат краченцата