въздух в системата...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

въздух в системата...

Мнениеот boko » Пет 10 окт 2008 8:47


Колеги, каква е причината за да се връща нафта към резервоара и по този начин да попада въздух във филтъра горивния имам предвид...от какво аджеба може да се получава тва връщане на нафта...ще бъда благодарен на компетентно мнение




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 10 окт 2008 8:49


Проблема е щифчето на горивния филтър от там идва целия проблем.


boko
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Мнениеот boko » Пет 10 окт 2008 9:01


Adnan написа:Проблема е щифчето на горивния филтър от там идва целия проблем.

Кое щифтче колега...обясни ми малко по ясно щот и аз имам съмнение да не се е прецакал филтъра щот съм сменил маркучлета, скоби, филтъра го свалях и продухвах и не е задръстен, проверих и свещите и пак пали трудно като иска помпене на педала на газта...та това ме навява на мисълта , че връща нафтата и мисля да й сложа един клапан до горивния филтър


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 10 окт 2008 9:13


И аз имам май същия проблем като давам газ се виждат мехурчета в маркучетата които отиват към помпата а когато не натискам няма и незнам от какво се получава така ако някой знае мола да сподели.Извинявай колега че ти ползвам твоята тема ама няма смисъл да пускам друга такава


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Adnan » Пет 10 окт 2008 10:09


На горивния филтър където влиза маркучето от резервоара има нещо пласмасово и от него съответно излиза още един маркуч към помпата. Точно на тая пласмаса има едно щифче огледай го дали добре уплътнява.
Това често срещан проблем на ФВ ако може да го смениш най добре не кой знае много пари.

rosen79 написа:И аз имам май същия проблем като давам газ се виждат мехурчета в маркучетата които отиват към помпата а когато не натискам няма и незнам от какво се получава така ако някой знае мола да сподели.Извинявай колега че ти ползвам твоята тема ама няма смисъл да пускам друга такава

При тебе е мръсен горивния филтър, изчисти го или го смени което е подбрия вариянт.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 10 окт 2008 13:21


Adnan написа:На горивния филтър където влиза маркучето от резервоара има нещо пласмасово и от него съответно излиза още един маркуч към помпата. Точно на тая пласмаса има едно щифче огледай го дали добре уплътнява.
Това често срещан проблем на ФВ ако може да го смениш най добре не кой знае много пари.

rosen79 написа:И аз имам май същия проблем като давам газ се виждат мехурчета в маркучетата които отиват към помпата а когато не натискам няма и незнам от какво се получава така ако някой знае мола да сподели.Извинявай колега че ти ползвам твоята тема ама няма смисъл да пускам друга такава

При тебе е мръсен горивния филтър, изчисти го или го смени което е подбрия вариянт.

Мерси колега както винаги отзивчив :bowdown


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Пет 10 окт 2008 13:23


А оказва ли влиание на вървенето и разхода това?


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Мнениеот boi4eto » Пет 10 окт 2008 15:05


Огледаите си също хубаво маркучите,да не са напукани или протрити,защото аз имах подобен проблем.След смяна на всички маркучета всичко е ок.


Потребителски аватар
1z
Мнения: 758
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
Автомобил: seat ibiza
Двигател: atd
Местоположение: Русе Слънчев Бряг

Мнениеот 1z » Съб 11 окт 2008 9:03


rosen79 написа:А оказва ли влиание на вървенето и разхода това?


да върви по леко и аз залагам на щивчето(някой му викат клапанче) бях сминил само горивният филтар нямаше разлика и имаше мехурчета(балончета) като смених и това клапанче всичко се оправи , мисля че струваше 16 лв в ауто плюса бая ми свидеше да ги дам за тая смешна пласмаса но имаше ефект.

оппа не съм прочел правилно аз говоря за пласмасата под щифчето аз за щифче поллзвам едно гвоздейче :lol:


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Съб 11 окт 2008 11:15


И при мен проблема е същтия.А изхвърлих стария филтър и сложих дгуг които има само вход и изход и маркучите за връщащата нафта ги свързах с един щтуцер.Но пак си ги има мехурчетата и се съмнявам дали не е от онези съединения на маркучите които са след горивния филтър и на сондата на резервоара. Някои знае ли дали се продават нови такива ?


Потребителски аватар
sharky_88
Мнения: 68
Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 18:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sharky_88 » Съб 11 окт 2008 11:25


boi4eto написа:Огледаите си също хубаво маркучите,да не са напукани или протрити,защото аз имах подобен проблем.След смяна на всички маркучета всичко е ок.

аз при смяната на горивния бях пробил един от марку4ите и запо4на да пали трудно да вкарва въздух ,видях го къде е пробит и го скъсих малко :) сега е ок упех


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Съб 11 окт 2008 12:17


Ми като гледам от никаде не се вижда да са спукани. Съмнява ме че е от тия съединения на маркучите които са след филтъра и преди сондата на резервоара

Последна промяна от uBO_1 на Съб 11 окт 2008 12:19, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Мнениеот djdaka » Съб 11 окт 2008 12:17




Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Съб 11 окт 2008 12:29






И там няма решение на проблема колега и аз сам точно по саштия начин като колегата от другия форум


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Съб 11 окт 2008 15:58


Понеже и аз съм със същия проблем и си карам така мога да кажа че съм опитал всичко (от сондата до помпата всичко смених само тръбите не) и чесно казано въздуха си го има,но само при високи обороти.Мисля да не е протрита някъде тръбата от сондата до помпата,но пък не капе от никъде!Иначе нямам проблем с паленето. :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта