въздух в системата...
въздух в системата...
Колеги, каква е причината за да се връща нафта към резервоара и по този начин да попада въздух във филтъра горивния имам предвид...от какво аджеба може да се получава тва връщане на нафта...ще бъда благодарен на компетентно мнение
Adnan написа:Проблема е щифчето на горивния филтър от там идва целия проблем.
Кое щифтче колега...обясни ми малко по ясно щот и аз имам съмнение да не се е прецакал филтъра щот съм сменил маркучлета, скоби, филтъра го свалях и продухвах и не е задръстен, проверих и свещите и пак пали трудно като иска помпене на педала на газта...та това ме навява на мисълта , че връща нафтата и мисля да й сложа един клапан до горивния филтър
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На горивния филтър където влиза маркучето от резервоара има нещо пласмасово и от него съответно излиза още един маркуч към помпата. Точно на тая пласмаса има едно щифче огледай го дали добре уплътнява.
Това често срещан проблем на ФВ ако може да го смениш най добре не кой знае много пари.
При тебе е мръсен горивния филтър, изчисти го или го смени което е подбрия вариянт.
Това често срещан проблем на ФВ ако може да го смениш най добре не кой знае много пари.
rosen79 написа:И аз имам май същия проблем като давам газ се виждат мехурчета в маркучетата които отиват към помпата а когато не натискам няма и незнам от какво се получава така ако някой знае мола да сподели.Извинявай колега че ти ползвам твоята тема ама няма смисъл да пускам друга такава
При тебе е мръсен горивния филтър, изчисти го или го смени което е подбрия вариянт.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Adnan написа:На горивния филтър където влиза маркучето от резервоара има нещо пласмасово и от него съответно излиза още един маркуч към помпата. Точно на тая пласмаса има едно щифче огледай го дали добре уплътнява.
Това често срещан проблем на ФВ ако може да го смениш най добре не кой знае много пари.rosen79 написа:И аз имам май същия проблем като давам газ се виждат мехурчета в маркучетата които отиват към помпата а когато не натискам няма и незнам от какво се получава така ако някой знае мола да сподели.Извинявай колега че ти ползвам твоята тема ама няма смисъл да пускам друга такава
При тебе е мръсен горивния филтър, изчисти го или го смени което е подбрия вариянт.
Мерси колега както винаги отзивчив

- 1z
- Мнения: 758
- Регистриран на: Нед 05 авг 2007 7:18
- Автомобил: seat ibiza
- Двигател: atd
- Местоположение: Русе Слънчев Бряг
rosen79 написа:А оказва ли влиание на вървенето и разхода това?
да върви по леко и аз залагам на щивчето(някой му викат клапанче) бях сминил само горивният филтар нямаше разлика и имаше мехурчета(балончета) като смених и това клапанче всичко се оправи , мисля че струваше 16 лв в ауто плюса бая ми свидеше да ги дам за тая смешна пласмаса но имаше ефект.
оппа не съм прочел правилно аз говоря за пласмасата под щифчето аз за щифче поллзвам едно гвоздейче

- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
И при мен проблема е същтия.А изхвърлих стария филтър и сложих дгуг които има само вход и изход и маркучите за връщащата нафта ги свързах с един щтуцер.Но пак си ги има мехурчетата и се съмнявам дали не е от онези съединения на маркучите които са след горивния филтър и на сондата на резервоара. Някои знае ли дали се продават нови такива ?
- sharky_88
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 16 сеп 2008 18:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
boi4eto написа:Огледаите си също хубаво маркучите,да не са напукани или протрити,защото аз имах подобен проблем.След смяна на всички маркучета всичко е ок.
аз при смяната на горивния бях пробил един от марку4ите и запо4на да пали трудно да вкарва въздух ,видях го къде е пробит и го скъсих малко

- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Ми като гледам от никаде не се вижда да са спукани. Съмнява ме че е от тия съединения на маркучите които са след филтъра и преди сондата на резервоара
Последна промяна от uBO_1 на Съб 11 окт 2008 12:19, променено общо 1 път.
- uBO_1
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
djdaka написа:http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?t=148
И там няма решение на проблема колега и аз сам точно по саштия начин като колегата от другия форум
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Понеже и аз съм със същия проблем и си карам така мога да кажа че съм опитал всичко (от сондата до помпата всичко смених само тръбите не) и чесно казано въздуха си го има,но само при високи обороти.Мисля да не е протрита някъде тръбата от сондата до помпата,но пък не капе от никъде!Иначе нямам проблем с паленето. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта