Вентилатор на радиатора проблем
Вентилатор на радиатора проблем
Днеска като се прибирах и колата позагря и беше се включил вентилатора и я паркирах пред нас и отидох за хляб(забавих се към 15 мин ) връщам се и като минавам покрай колата и какво да чуя вентилатора още си бачка.Кой беше бушона на този вентилатор? Махнах захранването и естествено спря и после пак го пуснах.Запалих колата и оставих пак да загрее и да пусне перката и после изгасих колата и този проблем го нямаше.Този проблем от какво може да е?Дали е от датчика на перката?
- bisi-vraca
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- bisi-vraca
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Цъ! Не е той!
Когато колата не е на контакт към него няма как да отиде +12В...
Виновника е пак датчик за температура, но седи до испускателните колектори някъде.
Функцията му е като прегрее под капака на дигателя вентилатора да продължи да върти, за да охлади навсякъде. Не е задължително да е прегрял мотора, дори бих казал, че няма нищо общо.
На 2Е е почти до горивната рейка, едно стърчащо с кабелна обувка. Един извод само (другия е корпус).
На ABS моторите не знам как изглежда, но пак около колекторите го търси
Когато колата не е на контакт към него няма как да отиде +12В...
Виновника е пак датчик за температура, но седи до испускателните колектори някъде.
Функцията му е като прегрее под капака на дигателя вентилатора да продължи да върти, за да охлади навсякъде. Не е задължително да е прегрял мотора, дори бих казал, че няма нищо общо.
На 2Е е почти до горивната рейка, едно стърчащо с кабелна обувка. Един извод само (другия е корпус).
На ABS моторите не знам как изглежда, но пак около колекторите го търси

- lamer4e
- Мнения: 431
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
radotom написа:Цъ! Не е той!
Когато колата не е на контакт към него няма как да отиде +12В...
Виновника е пак датчик за температура, но седи до испускателните колектори някъде.
Функцията му е като прегрее под капака на дигателя вентилатора да продължи да върти, за да охлади навсякъде. Не е задължително да е прегрял мотора, дори бих казал, че няма нищо общо.
На 2Е е почти до горивната рейка, едно стърчащо с кабелна обувка. Един извод само (другия е корпус).
На ABS моторите не знам как изглежда, но пак около колекторите го търси

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ся ша ма караш довечера да меря!
Все пак- мисля, че е през реле. Ако не е- имаш бира от мен... ако дойдеш утре вечер в Пловдив
Еее... Извинявам се, в такъв случай!
А ламера да грабва жената и чаавето и да пали в четвъртък към... той знае към къде

Все пак- мисля, че е през реле. Ако не е- имаш бира от мен... ако дойдеш утре вечер в Пловдив

vaskoto1 написа:не е през реле бате радо. има си точец постоянно.
Еее... Извинявам се, в такъв случай!
А ламера да грабва жената и чаавето и да пали в четвъртък към... той знае към къде

Последна промяна от radotom на Сря 15 окт 2008 13:23, променено общо 1 път.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
не е през реле бате радо. има си точец постоянно. и понеже датчика поема целия ток и представлява една пластина, която се криви от температура и дава 2 клеми накъсо-ако поработи дълго време самия ток през нея я нагрява и я държи изкривена. ерго-перката бачка.
това не значи че е заминал-по скоро обърни внимание на перката-ако папка повечко ток- и нов да сложиш-ще го държи включен.
това не значи че е заминал-по скоро обърни внимание на перката-ако папка повечко ток- и нов да сложиш-ще го държи включен.

vaskoto1 написа:не е през реле бате радо. има си точец постоянно. и понеже датчика поема целия ток и представлява една пластина, която се криви от температура и дава 2 клеми накъсо-ако поработи дълго време самия ток през нея я нагрява и я държи изкривена. ерго-перката бачка.
това не значи че е заминал-по скоро обърни внимание на перката-ако папка повечко ток- и нов да сложиш-ще го държи включен.
Да може би е работила перката повечко и е останала клемата включена.И сега като се замисля имам проблем с термостата и трябва да го сменям тези дни...заради него се включва перката по често и затова може би е станал този проблем.Но след като изключих захранването на вентилатора от буксата към него и не го е правило този проблем.Да не отварям нова тема я кажете какъв термостат да си взема да нямам ядове после,че май е бъкано с ментаци.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта