Вентилатор на радиатора проблем

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Вентилатор на радиатора проблем

Мнениеот Orlio » Пон 13 окт 2008 17:08


Днеска като се прибирах и колата позагря и беше се включил вентилатора и я паркирах пред нас и отидох за хляб(забавих се към 15 мин ) връщам се и като минавам покрай колата и какво да чуя вентилатора още си бачка.Кой беше бушона на този вентилатор? Махнах захранването и естествено спря и после пак го пуснах.Запалих колата и оставих пак да загрее и да пусне перката и после изгасих колата и този проблем го нямаше.Този проблем от какво може да е?Дали е от датчика на перката?




Потребителски аватар
bisi-vraca
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 20 май 2008 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот bisi-vraca » Пон 13 окт 2008 17:24


Ако нямаш климатик- от датчика на перката. :D


Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Orlio » Вто 14 окт 2008 20:47


Значи датчика е почнал да се разваля....както си и мислех.Той къде се намира този датчик и кви пари е горе долу :?:


Потребителски аватар
bisi-vraca
Мнения: 29
Регистриран на: Вто 20 май 2008 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Мнениеот bisi-vraca » Вто 14 окт 2008 21:34


На радиатора е завит.


Потребителски аватар
lou
Мнения: 907
Регистриран на: Вто 23 сеп 2008 20:22
Автомобил: Passat Variant
Двигател: BMR TDI
Местоположение: Шумен

Мнениеот lou » Вто 14 окт 2008 22:27


Orlio написа:Значи датчика е почнал да се разваля....както си и мислех.Той къде се намира този датчик и кви пари е горе долу :?:


Завит е на радиатора струва около 25 лв оригинален


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 15 окт 2008 0:32


Цъ! Не е той!
Когато колата не е на контакт към него няма как да отиде +12В...
Виновника е пак датчик за температура, но седи до испускателните колектори някъде.
Функцията му е като прегрее под капака на дигателя вентилатора да продължи да върти, за да охлади навсякъде. Не е задължително да е прегрял мотора, дори бих казал, че няма нищо общо.
На 2Е е почти до горивната рейка, едно стърчащо с кабелна обувка. Един извод само (другия е корпус).
На ABS моторите не знам как изглежда, но пак около колекторите го търси ;)


Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Сря 15 окт 2008 8:34


radotom написа:Цъ! Не е той!
Когато колата не е на контакт към него няма как да отиде +12В...
Виновника е пак датчик за температура, но седи до испускателните колектори някъде.
Функцията му е като прегрее под капака на дигателя вентилатора да продължи да върти, за да охлади навсякъде. Не е задължително да е прегрял мотора, дори бих казал, че няма нищо общо.
На 2Е е почти до горивната рейка, едно стърчащо с кабелна обувка. Един извод само (другия е корпус).
На ABS моторите не знам как изглежда, но пак около колекторите го търси ;)
:no-no Има постояннен +12В


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19718
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 15 окт 2008 11:21


Ся ша ма караш довечера да меря! :lol:
Все пак- мисля, че е през реле. Ако не е- имаш бира от мен... ако дойдеш утре вечер в Пловдив ;)
vaskoto1 написа:не е през реле бате радо. има си точец постоянно.

Еее... Извинявам се, в такъв случай!
А ламера да грабва жената и чаавето и да пали в четвъртък към... той знае към къде ;)

Последна промяна от radotom на Сря 15 окт 2008 13:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 15 окт 2008 11:38


не е през реле бате радо. има си точец постоянно. и понеже датчика поема целия ток и представлява една пластина, която се криви от температура и дава 2 клеми накъсо-ако поработи дълго време самия ток през нея я нагрява и я държи изкривена. ерго-перката бачка.
това не значи че е заминал-по скоро обърни внимание на перката-ако папка повечко ток- и нов да сложиш-ще го държи включен. :idea:


Потребителски аватар
Orlio
Мнения: 491
Регистриран на: Съб 28 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Orlio » Сря 15 окт 2008 14:18


vaskoto1 написа:не е през реле бате радо. има си точец постоянно. и понеже датчика поема целия ток и представлява една пластина, която се криви от температура и дава 2 клеми накъсо-ако поработи дълго време самия ток през нея я нагрява и я държи изкривена. ерго-перката бачка.
това не значи че е заминал-по скоро обърни внимание на перката-ако папка повечко ток- и нов да сложиш-ще го държи включен. :idea:


Да може би е работила перката повечко и е останала клемата включена.И сега като се замисля имам проблем с термостата и трябва да го сменям тези дни...заради него се включва перката по често и затова може би е станал този проблем.Но след като изключих захранването на вентилатора от буксата към него и не го е правило този проблем.Да не отварям нова тема я кажете какъв термостат да си взема да нямам ядове после,че май е бъкано с ментаци.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kivetew и 65 госта