Отварям нова тема поради причината че преди седмица ми се наложи да чистя дроселовата клапа. Справих се успешно и сега всичко е добре - 700 обороти на празен ход, без пад на обороти при включване на консуматор/и. Не гасне по светофарите.
Интересува ме ПРИЧИНАТА за нагар по дросела и как ще може да се избегне това. За справка преди 12 месеца по дросела нямаше почти нищо. Карам с бензин ОМВ100 и ЕКО100(не ми харесва). Сипвал съм добавка за инжекторите на 5000км. Въздушния филтър беше доста замърсен (9000км). Маслото и то беше на 9000км.
Моля форумните майстори и колегите за мнение и коментар.
Поздрави
Причина за нагар по дроселовата клапа
-
martinvera
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
martinvera
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Anbuch написа:п.п. По-добре на 5000 км си чисти дросела ,отколкото да отстраняваш този маркуч
Защо, какво пречи да изкара маркуча отдолу под купето? Аз имах същите проблеми с нов дросел на АЕЕ и така си реших проблема. Тези дни го правих и на един АЕХ, защото клапата се шашваше от най-малкия нагар. С добре почистена клапа и изкаран маркуч колата пее
-
martinvera
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колегата Анбуч добре ти е казал да не вадиш маркуча на картерните газове -това не е Лада ако си запознат с двигателите -инжекциони като махнеш маркуча губиш подкартерното налягане отдруга страна ще ти мирише на изгорели газове в купето или на бенз и накрая ролята на тоя маркуч е да ти доизгаря недоизгорелите пари нщо не ти пречи да си чистиш дросела отвреме навреме -избора си е твои
-
martinvera
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Интресно ми е Ханс в Германия дето ги минава тези 5000км за два месеца дали чисти. Питам основно защото се чудя дали не е от бензина тук. Дали от Шел или от ОМВ Карера 95 уж с добавка, дросела да се чисти сам.
Последна промяна от martinvera на Сря 15 окт 2008 10:16, променено общо 1 път.
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
anonimko написа:Колегата Анбуч добре ти е казал да не вадиш маркуча на картерните газове -това не е Лада ако си запознат с двигателите -инжекциони като махнеш маркуча губиш подкартерното налягане отдруга страна ще ти мирише на изгорели газове в купето или на бенз и накрая ролята на тоя маркуч е да ти доизгаря недоизгорелите пари нщо не ти пречи да си чистиш дросела отвреме навреме -избора си е твои
Какво следва от това, че губиш подкартерно налягане? Що се отнася до миризмата, ако маркуча се изкара кадърно - миризма няма.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Тази тема няма да има край ,както темите : "еднополюсни или триполюсни свещи за газ" , "да махна ли катализатора", да махна ли маркуча за топъл виздух от изпускателният колектор" и т.н. Всичко си има своите предимства и недостатаци. За тези които са на мнение ,че маркуча за картерните газове трябва да се извади ,поне да запушват дупката в кутията на филтара ,че ако не я запушат все едно са без ваздушен филтър и после гледай какво се казва задръстен дросел (не мисля ,че колегата Каспар е пропуснал тази подробност ,но другите които четат темата да го имат в предвид ,чев съм бил свидетел на такива интервенции
)
п.п. Най отровните газове са тези от картера - добре отвеждайте маркуча назад и то с удължение ,че парното на колата вкарва всичко вътре!
п.п. Най отровните газове са тези от картера - добре отвеждайте маркуча назад и то с удължение ,че парното на колата вкарва всичко вътре!
-
martinvera
- Мнения: 86
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- grasshooper2087
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 19 сеп 2008 19:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разлог
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
grasshooper2087 написа:може ли някой да ми прати снимковия материал за почистване на дросела? grasshooper@ abv.bg мерси предварително
Ето ти темата:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... B%E0%EF%E0
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта