Табло с МФА на кола без такова

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Табло с МФА на кола без такова

Мнениеот °niksi° » Пет 27 юни 2008 23:05


Имам зор с една 3-ка ТДИ, оригиналното табло няма МФА, купих табло със МФА, лостче за МФА и т.н. Навързах нещата и се получи следното:
времето - работи
изминатите километри - работи
средна скорост - работи
разход - не работи /показва 0.00/
темп на маслото - не работи /сложил съм датчик където трябва, има буксичка за него, но явно някъде още нещо липсва по трасето/. Показва "---"
темп на въздуха - не бачка, няма датчик, но и даже на таблото тази ф-я се прескача.
Та зора е защо и как да се подкарат темп, на маслото и разходомера.
Колата е Г3 ТДИ. Има ли разлика в броя на кабелите от бушониерата на табла със и без МФА. По какъв начин се пресмята разхода - т.е. кой дава данните и откъде.




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Re: Табло с МФА на кола без такова

Мнениеот vasstop » Пет 27 юни 2008 23:09


°niksi° написа:Та зора е защо и как да се подкарат темп, на маслото и разходомера.
Колата е Г3 ТДИ. Има ли разлика в броя на кабелите от бушониерата на табла със и без МФА. По какъв начин се пресмята разхода - т.е. кой дава данните и откъде.
Трябва ти ЕКУ от кола с МФА, то дава данните Никси.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Табло с МФА на кола без такова

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 27 юни 2008 23:15


°niksi° написа:Имам зор с една 3-ка ТДИ, оригиналното табло няма МФА, купих табло със МФА, лостче за МФА и т.н. Навързах нещата и се получи следното:
времето - работи
изминатите километри - работи
средна скорост - работи
разход - не работи /показва 0.00/
темп на маслото - не работи /сложил съм датчик където трябва, има буксичка за него, но явно някъде още нещо липсва по трасето/. Показва "---"
темп на въздуха - не бачка, няма датчик, но и даже на таблото тази ф-я се прескача.
Та зора е защо и как да се подкарат темп, на маслото и разходомера.
Колата е Г3 ТДИ. Има ли разлика в броя на кабелите от бушониерата на табла със и без МФА. По какъв начин се пресмята разхода - т.е. кой дава данните и откъде.

:shock лостчето, каде го свърза? А иначе васстоп е прав трябва ти еку, и датчици.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Пет 27 юни 2008 23:31


Не мисля че ще е така направено да зависи от компира - все пак това е ТДИ и тук нещата са много по-прости :lol: :lol: :lol:

Сега сериозно - не мисля че немеца е чак толкова преиграл че да трябва и компира да е друг - все пак таблото си смята всичките тези работи.
Лостчето го вързах където трябва има си място в бушониерата където отиват кабелите.
А за датчиците - мислите ли че ще пробвам БЕЗ датчици и ще чакам да заработи. Датчик за маслото съм вързал но както казах не излиза другия край на жицата на бушониерата, а фабрично си я има над масления филтър обувката.

П.С. Утре няма да мога, но в Неделя ще се боря пак и ако се подкара нещо ще пиша.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Пет 27 юни 2008 23:34


°niksi° написа:Не мисля че ще е така направено да зависи от компира - все пак това е ТДИ и тук нещата са много по-прости :lol: :lol: :lol:

Сега сериозно - не мисля че немеца е чак толкова преиграл че да трябва и компира да е друг - все пак таблото си смята всичките тези работи.
Лостчето го вързах където трябва има си място в бушониерата където отиват кабелите.
А за датчиците - мислите ли че ще пробвам БЕЗ датчици и ще чакам да заработи. Датчик за маслото съм вързал но както казах не излиза другия край на жицата на бушониерата, а фабрично си я има над масления филтър обувката.

П.С. Утре няма да мога, но в Неделя ще се боря пак и ако се подкара нещо ще пиша.

разхода ти го смята компа, нали той контролира горивото, другото е на датчик. таблото едва ли само ще пресмята, то само извежда информацията.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Съб 28 юни 2008 0:07


Таблото ги смята :idea: При Голф 2 в таблото имаше една платчица мъничка и без нея не работеше борда и оборотомера-с нея всичко беше ток и жица :wink:


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Съб 28 юни 2008 0:08


Vladko написа:Таблото ги смята :idea: При Голф 2 в таблото имаше една платчица мъничка и без нея не работеше борда и оборотомера-с нея всичко беше ток и жица :wink:

:idea:

Последна промяна от racing_team_vidin на Съб 12 юли 2008 0:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 28 юни 2008 9:22


2 вида МФА са-едните (ВДО) имат трансдюсър за вакуум от мотора и така смятат разхода, а другите (мотометър) получават сигнал от компира.
външната температура-уцелил си табло от кола с климатроник-обикновено на него си пише външна темп и на таблото не я дават. :wink:


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Съб 28 юни 2008 9:25


Мото метър е таблото.
Ще огледам но колата нямаше климатроник доколкото си спомням.
Утре ще се боричкаме.


Потребителски аватар
gelezen
Мнения: 84
Регистриран на: Съб 17 мар 2007 16:35
Автомобил: Vw Golf IV
Двигател: BCB 2006
Местоположение: Добрич

табло

Мнениеот gelezen » Съб 28 юни 2008 12:09


Относно температурата на маслото,мисля,че отчита след 50-55 градуса и не минава през компа.Погледни датчика дали работи или нещо по замасяването и кабели.Аз съм на път да правя същата гимнастика но на Голф 2.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 15 юли 2008 22:10


1.Искам да попитам някой може ли да ми обясни( покаже на снимка) каде точно се намира буксата на бушониерата, нямам кабела който свързва лоста за чистачките с бушониерата и незнам как трябва да изглежда самата букса.

2. Как да си "направя" табло с мфа, Вентото ми е TDi, както знаете такова табло с MFA се намира много трудно
тук: http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 455&page=4
момчето прави някаква комбинация, но не разбирам, ако някой разбира ще съм му много благодарен да преведе 2-3 думички

тук:http://www.golf3.de/post6556.html, има обяснено всичко за преминаването към MFA ( на немски,разбира се)

тук същото: http://ck222s.bithal.de/neueseite/index ... t&gal_id=3


mirke1017
Мнения: 6
Регистриран на: Съб 27 сеп 2008 21:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mirke1017 » Сря 15 окт 2008 11:24


°niksi° написа:Не мисля че ще е така направено да зависи от компира - все пак това е ТДИ и тук нещата са много по-прости :lol: :lol: :lol:

Сега сериозно - не мисля че немеца е чак толкова преиграл че да трябва и компира да е друг - все пак таблото си смята всичките тези работи.
Лостчето го вързах където трябва има си място в бушониерата където отиват кабелите.
А за датчиците - мислите ли че ще пробвам БЕЗ датчици и ще чакам да заработи. Датчик за маслото съм вързал но както казах не излиза другия край на жицата на бушониерата, а фабрично си я има над масления филтър обувката.

П.С. Утре няма да мога, но в Неделя ще се боря пак и ако се подкара нещо ще пиша.
направи ли го ве4е и дали работи 4е и аз слагах ама разход температура масло и ваншна не показва


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 15 окт 2008 13:44


mirke1017 написа:
°niksi° написа:Не мисля че ще е така направено да зависи от компира - все пак това е ТДИ и тук нещата са много по-прости :lol: :lol: :lol:

Сега сериозно - не мисля че немеца е чак толкова преиграл че да трябва и компира да е друг - все пак таблото си смята всичките тези работи.
Лостчето го вързах където трябва има си място в бушониерата където отиват кабелите.
А за датчиците - мислите ли че ще пробвам БЕЗ датчици и ще чакам да заработи. Датчик за маслото съм вързал но както казах не излиза другия край на жицата на бушониерата, а фабрично си я има над масления филтър обувката.

П.С. Утре няма да мога, но в Неделя ще се боря пак и ако се подкара нещо ще пиша.
направи ли го ве4е и дали работи 4е и аз слагах ама разход температура масло и ваншна не показва

само разхода не може да се подкара, всичко друго тръгва, трябват ти датчиците :wink:


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Сря 15 окт 2008 17:45


За разхода ти трябва сигнал от ЕКУ.Погледни някъде инфо кой крак на ЕКУ дава Verbrauch signal.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта