


Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
-
- Мнения: 727
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Няма да ви изненадам много но при Опел го има пак тоя проблем и месеци наред се борих, докато разбера че новия датчик за уреда на таблото, който съм сложил, неоргинален от 7 лева съпротивлението му е по-високо при дадена температура, отколкото стария.
Това с резистор от 22 ома последователно е ГЕНИАЛНО!!!!
Ако е водна помпа на кръстовищата яко ще отслабва парното.
Това с резистор от 22 ома последователно е ГЕНИАЛНО!!!!
Ако е водна помпа на кръстовищата яко ще отслабва парното.
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колеги смених водната помпа. Старата наистина имаше три счупени зъба. И развитието е, че вместо да падне темпертурата, взе да се качва над 100 градуса по време на път. Термостата вместо да отваря на 84 започна да отваря на 90 градуса. Не знам дали на "новия" термостат му е дошло времето или от повишеното налягане, което дава водната помпа се е прецакал.
- cvetelingeorgiev
- Мнения: 77
- Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
ма нямаш никви ядове и при мен е така, същият мотор. Щом ти работи перката не се плаши, тоя уред вътре на таблото е толкова неточе, че ако му се вглеждаш ще ти докара инфаркт. Моя ме лъже с около 5-6 градуса. Смених термостата на 68 градуса отваря напълно, следях температурата на голямия кръг. На таблото показва 70 а маркуча е само леко топъл тоест не е птворил напълно големия. На таблото стигна 75-80 и тогава се стопли. Гледа и бна колко ти изключва перката. Но общо взето щом ти бачката и двете скорости не се плаши, сипвай само бенз, обслужвай колата навреме и огън в цилиндрите!
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Yambol
Re: Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса
Колеги, темата (и други подобни) е доста стара, но и аз се боря с голямо загряване на моя 1.6 ABU. Сменил съм термостат, беше на 87*, сложих на 84*; датчик за температурата на двигателя (made in Luxemburg), два датчика за перката на радиатора - един нов и един от автоморга; също чисто нов радиатор, а преди седмица и водната помпа, макар че старата, която ми смениха преди 5 години, си изглеждаше абсолютно в ред.
При тези летни жеги при изкачване (винаги става така) или при градско със задръствания, или по магистрала със 130км/ч температурата все гони 100-те градуса, че и повече. И което е обезпокоително - лампата на маслото започва да свети, придружена с крайно изнервящ пищящ звук от зумера. Разбира се спирам, чакам на място 5-10 мин, пак тръгвам и ...пак така след малко, голям зор...
Не знам какво друго да направя - да продухвам охладителната система ли, гарнитура ли да сменям (не забелязвам отзад нещо като пара да изкарва)...
При тези летни жеги при изкачване (винаги става така) или при градско със задръствания, или по магистрала със 130км/ч температурата все гони 100-те градуса, че и повече. И което е обезпокоително - лампата на маслото започва да свети, придружена с крайно изнервящ пищящ звук от зумера. Разбира се спирам, чакам на място 5-10 мин, пак тръгвам и ...пак така след малко, голям зор...
Не знам какво друго да направя - да продухвам охладителната система ли, гарнитура ли да сменям (не забелязвам отзад нещо като пара да изкарва)...
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Yambol
Re: Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса
Като се замисля никой преди мен май не коментира проблем с налягането на маслото - докато при мен започва да дава сигнал с лампата и зумера. Явно наистина се загубва (намалява) налягането на маслото при по-голямо натоварване на двигателя - на баир, в жегата, при висока скорост по магистрала...
И може би намаленото налягане съответно водещо до по-лошо смазване, което от своя страна води до по-голямо триене и сътветно по-голямо загряване на елементите. И сигурно затова пък на свой ред се повишава темпратурата на охлад. течност.
Вие как мислите, колеги?
Трябва да си измеря налягането на маслото в главата - там, където е датчика за маслото.
Вече друг е въпросът, ако е ниско кое го кара да е така, но ... ще се мисли пак.
И може би намаленото налягане съответно водещо до по-лошо смазване, което от своя страна води до по-голямо триене и сътветно по-голямо загряване на елементите. И сигурно затова пък на свой ред се повишава темпратурата на охлад. течност.
Вие как мислите, колеги?
Трябва да си измеря налягането на маслото в главата - там, където е датчика за маслото.
Вече друг е въпросът, ако е ниско кое го кара да е така, но ... ще се мисли пак.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DrEbNiA и 60 госта