Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Съб 26 юли 2008 19:31


има 70 и 110




Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Сря 15 окт 2008 13:57


Аз също съмн с този проблем вечер в най големия студ достига до 98 100
а през дена като е мноо жега на отворени прозорци и пуснато парно на 4 температурата е околко 98 градуса и вече се чуда какво да права :?


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот nikolai_an » Сря 15 окт 2008 15:42


сменяи термостата,моята причина за загряването беше тои!или поне го махни и покараи няколко дни така и виж дали пек ще загрява,остави я да работи намясто и виж на колко ти вкл.перката и си направи извод,но наи често е тои веднъж отвори после не .......вземи си качествен!успех!


Потребителски аватар
lamer4e
Мнения: 431
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 8:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот lamer4e » Сря 15 окт 2008 16:00


Колега от миналата година имам 6 термостата от най евтиния до най скъпия , а това с пробването без него и аз го бях решил въпроса е ,че откакто сложих климатичния радиатор от тогава зе да прави тез номерца и цяло лято карах без решетка :)


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Сря 15 окт 2008 19:24


Няма да ви изненадам много но при Опел го има пак тоя проблем и месеци наред се борих, докато разбера че новия датчик за уреда на таблото, който съм сложил, неоргинален от 7 лева съпротивлението му е по-високо при дадена температура, отколкото стария.

Това с резистор от 22 ома последователно е ГЕНИАЛНО!!!!

Ако е водна помпа на кръстовищата яко ще отслабва парното.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Чет 16 окт 2008 9:32


Начи на мене ми измериха температурата, която мери датчика чрез инфрачервен термометър.


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Пон 03 ное 2008 10:34


Колеги смених водната помпа. Старата наистина имаше три счупени зъба. И развитието е, че вместо да падне темпертурата, взе да се качва над 100 градуса по време на път. Термостата вместо да отваря на 84 започна да отваря на 90 градуса. Не знам дали на "новия" термостат му е дошло времето или от повишеното налягане, което дава водната помпа се е прецакал.


javor_bg
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот javor_bg » Пон 03 ное 2008 15:46


Премерете я тая температура най-накрая....


Потребителски аватар
cvetelingeorgiev
Мнения: 77
Регистриран на: Пет 08 фев 2008 16:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот cvetelingeorgiev » Пон 03 ное 2008 18:15


ма нямаш никви ядове и при мен е така, същият мотор. Щом ти работи перката не се плаши, тоя уред вътре на таблото е толкова неточе, че ако му се вглеждаш ще ти докара инфаркт. Моя ме лъже с около 5-6 градуса. Смених термостата на 68 градуса отваря напълно, следях температурата на голямия кръг. На таблото показва 70 а маркуча е само леко топъл тоест не е птворил напълно големия. На таблото стигна 75-80 и тогава се стопли. Гледа и бна колко ти изключва перката. Но общо взето щом ти бачката и двете скорости не се плаши, сипвай само бенз, обслужвай колата навреме и огън в цилиндрите!


pip2000
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Yambol

Re: Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса

Мнениеот pip2000 » Пон 16 авг 2010 22:56


Колеги, темата (и други подобни) е доста стара, но и аз се боря с голямо загряване на моя 1.6 ABU. Сменил съм термостат, беше на 87*, сложих на 84*; датчик за температурата на двигателя (made in Luxemburg), два датчика за перката на радиатора - един нов и един от автоморга; също чисто нов радиатор, а преди седмица и водната помпа, макар че старата, която ми смениха преди 5 години, си изглеждаше абсолютно в ред.
При тези летни жеги при изкачване (винаги става така) или при градско със задръствания, или по магистрала със 130км/ч температурата все гони 100-те градуса, че и повече. И което е обезпокоително - лампата на маслото започва да свети, придружена с крайно изнервящ пищящ звук от зумера. Разбира се спирам, чакам на място 5-10 мин, пак тръгвам и ...пак така след малко, голям зор...
Не знам какво друго да направя - да продухвам охладителната система ли, гарнитура ли да сменям (не забелязвам отзад нещо като пара да изкарва)...


pip2000
Мнения: 33
Регистриран на: Пон 16 авг 2010 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Yambol

Re: Голф 3, 1,4 ABD на кръстовища стига до 110 градуса

Мнениеот pip2000 » Сря 18 авг 2010 19:58


Като се замисля никой преди мен май не коментира проблем с налягането на маслото - докато при мен започва да дава сигнал с лампата и зумера. Явно наистина се загубва (намалява) налягането на маслото при по-голямо натоварване на двигателя - на баир, в жегата, при висока скорост по магистрала...
И може би намаленото налягане съответно водещо до по-лошо смазване, което от своя страна води до по-голямо триене и сътветно по-голямо загряване на елементите. И сигурно затова пък на свой ред се повишава темпратурата на охлад. течност.
Вие как мислите, колеги?
Трябва да си измеря налягането на маслото в главата - там, където е датчика за маслото.
Вече друг е въпросът, ако е ниско кое го кара да е така, но ... ще се мисли пак.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта