.......

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 13 окт 2008 20:53


.

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:24, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 14 окт 2008 18:35


.

Последна промяна от leonardo_vd на Вто 23 юни 2009 20:24, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Вто 14 окт 2008 19:29


madcap написа:Ех, радваш се ти вече, нямаш ли генерация, на колко мм ще я правиш, и с какъв блоу-оф клапан си :wink:

На клипа колата е със старата генерация на 50мм. сега ще правя по голяма на 63мм. Блоуоффа е стоковия, само че го оставих да съска навън.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Вто 14 окт 2008 20:57


това е когато миеха малкото дзверче, тука един чичко му мие пъпчето :lol:
Изображение
Изображение
а това правеше Иван докато гъделичкаха "малкия" :guinnes :beer :drunk
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Сря 15 окт 2008 10:55


niki7878 написа:Никой ли не се сеща, че темата стана 58 страници от които 55 са спам в чист вид?!?!?!??!
Питам се дали на който и да е от вас му е приятно да рови 58 страници с "браво евала" (не че е лошо) за да открие нещо полезно...
От днес в тази тема ще се трие всяко безмислено мнение а аз ще се постарая за ден два да я поизчистя, автора на проекта заслужава поне това.

Meн не ми пречеха похвалите и възхищенията на колегите, а точно обратното даваха ми стимул да продължавам, иначе до сега да съм я продал. Еми позачистере сичко то накрая ще останат само мойте мнения :lol: и още 10-тина най-много


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 15 окт 2008 13:56


leonardo_vd написа:Сега темата ми е заприличала все едно съм си писал сам :lol: Ако не му допада на някой че темата е една от най-актуалните в тунинг раздела и остави другото автор е пълен аматьор, нека я изтрие и готово.
Сега по темата да не е само спам. Тези дни ще е направена и генерацията, но се чудя какво крайно гърне да сложа, щото то ще си е единствено. А пък и не искам да бръмчи много та да може нормално да си се кара по улиците без да ме спира всеки катаджия.

Ванка само с едно гърне, никога колата, няма да е безшумна, няколко коли сме правили така и ти го казвам от опит, даже и ти може да си ги чувал по Видин. Разлика във вървежа има като си с права тръба ама и звука е :twisted:, пробвай с хубав резонатор отзад, поне ще вади плътен звук. тъкмо сега си в софия, намери от там и идвай да го качват на "малкия" :wink:

Последна промяна от racing_team_vidin на Сря 15 окт 2008 18:13, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Мнениеот doc_j » Сря 15 окт 2008 14:58


Мисля, че едно гърне като на MGM ще свърши идеална работа. Поне моите впечатления са такива - не беше много шумно, но пак си вадеше хубав плътен звук. И освен това пак си е от типа "права тръба", демек вредните завихряния са си малко.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Сря 15 окт 2008 21:03


Имайте предвид, че колата е турбо и по тази причина е доста по-безшумна от атмосферка, преди да пишете за 'вредни завихряния' или за шум...
По същата причина едно крайно гърне с висока пропускливост ще свърши задоволителна работа...


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Сря 15 окт 2008 21:49


kam_tod написа:Имайте предвид, че колата е турбо и по тази причина е доста по-безшумна от атмосферка, преди да пишете за 'вредни завихряния' или за шум...
По същата причина едно крайно гърне с висока пропускливост ще свърши задоволителна работа...

Имам го в предвид, но вярвам на ушите си, а повярвай ми не е от най-тихите в момента
П.П Колеги, Умолявам ви Не пишете в тази тема, освен ако това не се отнася за нея. Нека не направим така, че да заключат темата на Иван, доста труд и средства е хвърлил за тази кола. Все пак е първата МК1 с двигател 1,8Т в БГ, ОЦЕНЕТЕ ГО!!!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Чет 16 окт 2008 8:45


Да ви кажа и аз мислех че като е Турбо колата няма да бръмчи, ама :shock Бръмчи си малко по-тиха е от КР-а , но ще видим след направата на генерацията :wink: Та все още чакам предложения за крайно гърне, което да се събере в МК1 де :?


Потребителски аватар
dessident
Мнения: 346
Регистриран на: Чет 12 юни 2008 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот dessident » Чет 16 окт 2008 9:45


Какво ще кажеш за този модел.... Не казвам да е точно същия и на същата марка просто давам пример а и предполагам че ще стане за 1ката.
Така като гледам генерацията няма да е по малка от 60мм (вътрешен размер) а до колкото съм разглеждал има не малко фирми които предлагат такива гарнета точно с този входен размер.... (Все пак избора е твоя на мен ми допада :) )

Изображение


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Чет 16 окт 2008 10:50


Стокова генерацията е 55мм, а 60мм добре звучи


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4295
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 16 окт 2008 13:22


Имам едно приятелче с поло 1.4 16в преди беше с някакво китаиско такова "турбо гърне" и на скоро сложи ISOTA сега реве по "дълбоко" и учудващо по тихо. Та моето предложение е едно краино ISOTA :wink:


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 16 окт 2008 13:53


Аз съм за класиката... един краен REMUS и едно резонаторче по средата (ако чак толкова е необходимо) и ще заспи градът.... ако ще къстъмизирате генерацията, ползвайте алуминизирани тръби... по трудно се работи с тях, но пък си заслужава.


Потребителски аватар
racing_team_vidin
Мнения: 1840
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
Автомобил: BMW E65 Sport Package
Двигател:
Местоположение: Видин

Мнениеот racing_team_vidin » Чет 16 окт 2008 19:34


kam_tod написа:....един краен REMUS и едно резонаторче по средата ....

Напълно съгласен :handshake



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта