Интересно ми е вашето становище по темата :
Защо масово вече се произвеждат само инжекциони и натъпкани с електроника коли , а карбураторни не ?



Защо не се произвеждат вече коли с карбуратори ?
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 16:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
One написа:те и парните машини спряха да ги правят
Само да вметна офтопик в собствената си тема.
Колега имаше един филм - ядрена война - само австралия беше незасегната - нямаше петрол и електричество - хората изкараха парния локомотив от музея (естествено подържан перфектно работещ) и ползваха него....
Може би съм малко старомоден но нямам доверие на цифровата електроника - колкото по усложнено толкова повече проблеми.
- rosen79
- Мнения: 3203
- Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
До някъде е така но на един карбуратор ако му стане нещо докато намериш някой който "разбира какво прави с него" ще се ухарчиш и то много докато при новите коли закачаш кабела и компа ти казва всичко и отстраняваш проблема мигновено но и тук важи правилото че тоя дето ти гледа колата трябва да знае ко прави щото иначе лошо на днешно време сервизи колкото щеш но баш-майсторите се броят на пръсти за сажаление
- dermeister
- Мнения: 805
- Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
То по тая логика, за "по-простото=по-добро", може да си бичим на пишещите машини и да си изпращаме писма и колети. Просто прогреса не може да бъде спрян, всичко ново, макар и по-добро, се посреща резервирано. Аз предпочитам да ми е по-лесно и удобно, въпреки че може да се наложи нещо да ремонтирам или сменя, заради сложността.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
dermeister написа:То по тая логика, за "по-простото=по-добро", може да си бичим на пишещите машини и да си изпращаме писма и колети. Просто прогреса не може да бъде спрян, всичко ново, макар и по-добро, се посреща резервирано. Аз предпочитам да ми е по-лесно и удобно, въпреки че може да се наложи нещо да ремонтирам или сменя, заради сложността.
Мда прав си ... щеше да има телеграфен форум

- amikus
- Мнения: 828
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
re
Cee написа:Не е вярно произвеждат.Landrover, те са с карборатори на pierburg
П.П И всички по леки самолети който са с витлови двигатели,защото сигурноста при карборатора никой неможе да я постигне с инжекцион
Бла бла,още през 1939 почват да се използват самолетни двигатели с непосредственно впръскване на горивото производство на Даймлер Бенц с означение ДБ605 вграждани в МЕ109Е!!Отделно са имали екстрено повишаване на мощността чрез впръскване на водно-метанолова смес система MW-50Те са дали голямо предимство на немските изтребители пред английски Хърикейн които са били с карбуратори защото при тоно и други фигури когато самолета е наобратно карбураторния двг се задъхва...По темата щото всичко се прави на принципа карай 5 години и фръгай ей за това нема карбове затова и има телевизори примерно НЕО за 200 лева не като преди 14 години Сони за 400$ дето работи по -добре от НЕО-хиляда пъти всичко е за еднократна уботреба глобализация му се вика...
Заради Лиан Раймс и Амейзинг Грейс.
И тоя клошар-жабар Вентури, дет не си е имал друга работа, ми да внимава в часовете по физика на флуидите, а и си е играл с тръби и потоци дорде е казал 'пържено сирене'.
Това, че налягането на флуида върху стените на съда е пропорционално на размера на съда и респективно на скоростта на флуида, не е от особено значение за модерните инжекциони... Мега-Смъртта разказа играта на тръбичките на Вентури... и на ефектите му в приложната физика...
Ама аз още се кефя кат се кача на файтон с карбуратор...
Тва е от съм стар и мъдър...
И тоя клошар-жабар Вентури, дет не си е имал друга работа, ми да внимава в часовете по физика на флуидите, а и си е играл с тръби и потоци дорде е казал 'пържено сирене'.
Това, че налягането на флуида върху стените на съда е пропорционално на размера на съда и респективно на скоростта на флуида, не е от особено значение за модерните инжекциони... Мега-Смъртта разказа играта на тръбичките на Вентури... и на ефектите му в приложната физика...
Ама аз още се кефя кат се кача на файтон с карбуратор...
Тва е от съм стар и мъдър...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта