Защо не се произвеждат вече коли с карбуратори ?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
metalhammer
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Защо не се произвеждат вече коли с карбуратори ?

Мнениеот metalhammer » Чет 16 окт 2008 10:58


Интересно ми е вашето становище по темата :

Защо масово вече се произвеждат само инжекциони и натъпкани с електроника коли , а карбураторни не ?




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 16 окт 2008 11:00


Ми защото колега по този начин се вдига мощността на колата и се намалява разхода поне аз така си го обяснявам ако бъркам моля да ме извините


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Чет 16 окт 2008 11:01


хахаха
те и парните машини спряха да ги правят :)

прогрес му викат на това :)


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Чет 16 окт 2008 11:08


по сложни за настройка и по малко податливи на електронна намеса
минало им е времето вече просто


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Чет 16 окт 2008 11:16


One написа:
прогрес му викат на това :)


+ икономичност, прецизност, екология ... и други има ;)


Потребителски аватар
rexpitbul
Мнения: 1758
Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Мелмак

Мнениеот rexpitbul » Чет 16 окт 2008 11:17


rosen79 написа:Ми защото колега по този начин се вдига мощността на колата и се намалява разхода поне аз така си го обяснявам ако бъркам моля да ме извините



Много правилно разсъждаваш !!! Точно това е причината ;)


metalhammer
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 16:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот metalhammer » Чет 16 окт 2008 11:17


One написа:те и парните машини спряха да ги правят :)

Само да вметна офтопик в собствената си тема.

Колега имаше един филм - ядрена война - само австралия беше незасегната - нямаше петрол и електричество - хората изкараха парния локомотив от музея (естествено подържан перфектно работещ) и ползваха него....


Може би съм малко старомоден но нямам доверие на цифровата електроника - колкото по усложнено толкова повече проблеми.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Чет 16 окт 2008 11:24


До някъде е така но на един карбуратор ако му стане нещо докато намериш някой който "разбира какво прави с него" ще се ухарчиш и то много докато при новите коли закачаш кабела и компа ти казва всичко и отстраняваш проблема мигновено но и тук важи правилото че тоя дето ти гледа колата трябва да знае ко прави щото иначе лошо на днешно време сервизи колкото щеш но баш-майсторите се броят на пръсти за сажаление


Потребителски аватар
dermeister
Мнения: 805
Регистриран на: Пет 15 сеп 2006 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dermeister » Чет 16 окт 2008 11:57


То по тая логика, за "по-простото=по-добро", може да си бичим на пишещите машини и да си изпращаме писма и колети. Просто прогреса не може да бъде спрян, всичко ново, макар и по-добро, се посреща резервирано. Аз предпочитам да ми е по-лесно и удобно, въпреки че може да се наложи нещо да ремонтирам или сменя, заради сложността.


Потребителски аватар
Cee
Мнения: 1366
Регистриран на: Нед 09 юли 2006 10:49
Автомобил:
Двигател: AMX
Местоположение: София

Мнениеот Cee » Чет 16 окт 2008 12:55


Не е вярно произвеждат.Landrover, те са с карборатори на pierburg :wink:

П.П И всички по леки самолети който са с витлови двигатели,защото сигурноста при карборатора никой неможе да я постигне с инжекцион :wink:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pavcho2 » Чет 16 окт 2008 12:59


dermeister написа:То по тая логика, за "по-простото=по-добро", може да си бичим на пишещите машини и да си изпращаме писма и колети. Просто прогреса не може да бъде спрян, всичко ново, макар и по-добро, се посреща резервирано. Аз предпочитам да ми е по-лесно и удобно, въпреки че може да се наложи нещо да ремонтирам или сменя, заради сложността.


Мда прав си ... щеше да има телеграфен форум :lol:


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Чет 16 окт 2008 13:26


А бе, въпросът е деликатен.
Малко като "Защо всички ползват Windows?" :D


Потребителски аватар
amikus
Мнения: 828
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

re

Мнениеот amikus » Чет 16 окт 2008 22:43


Cee написа:Не е вярно произвеждат.Landrover, те са с карборатори на pierburg :wink:

П.П И всички по леки самолети който са с витлови двигатели,защото сигурноста при карборатора никой неможе да я постигне с инжекцион :wink:


Бла бла,още през 1939 почват да се използват самолетни двигатели с непосредственно впръскване на горивото производство на Даймлер Бенц с означение ДБ605 вграждани в МЕ109Е!!Отделно са имали екстрено повишаване на мощността чрез впръскване на водно-метанолова смес система MW-50Те са дали голямо предимство на немските изтребители пред английски Хърикейн които са били с карбуратори защото при тоно и други фигури когато самолета е наобратно карбураторния двг се задъхва...По темата щото всичко се прави на принципа карай 5 години и фръгай ей за това нема карбове затова и има телевизори примерно НЕО за 200 лева не като преди 14 години Сони за 400$ дето работи по -добре от НЕО-хиляда пъти всичко е за еднократна уботреба глобализация му се вика...


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 16 окт 2008 22:53


о боже....иди сега си земи и един лампов телевизор...може и една ютия на въглища :)


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Чет 16 окт 2008 22:56


Заради Лиан Раймс и Амейзинг Грейс.
И тоя клошар-жабар Вентури, дет не си е имал друга работа, ми да внимава в часовете по физика на флуидите, а и си е играл с тръби и потоци дорде е казал 'пържено сирене'.
Това, че налягането на флуида върху стените на съда е пропорционално на размера на съда и респективно на скоростта на флуида, не е от особено значение за модерните инжекциони... Мега-Смъртта разказа играта на тръбичките на Вентури... и на ефектите му в приложната физика...
Ама аз още се кефя кат се кача на файтон с карбуратор...
Тва е от съм стар и мъдър...



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта