Крушките горят през ден

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Крушките горят през ден

Мнениеот T.Spark » Чет 16 окт 2008 18:41


Колата е поло 2001 6N2, дизел. За 1 месец съм сменил абсолютно всички крушки- стопове габрити, къси, дълги... по няколко пъти. В понеделник сложих нови къси (карам постоянно с включени фарове) в сряда изогряха. Спирам на светофар, идва един човек и ми казава, че стоповете ми не светят. Сменям ги и днеска единият не свети.

Мисля си за голям проблем в ел.инсталацията, но къде да погледна?
Може ли акумулаторът да дава много ток и затова да горят?

Последна промяна от T.Spark на Вто 11 авг 2009 13:51, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Geleto
Мнения: 2394
Регистриран на: Сря 25 яну 2006 10:12
Автомобил: Passat B4
Двигател: 1.8 MI 1994
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Geleto » Чет 16 окт 2008 18:53


Ток дава алтернатора! Него измери :idea:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 16 окт 2008 18:54


измери напрежението на акумулатора при работтещ двг


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Чет 16 окт 2008 18:56


Мерих го дава 14.5V без консуматори.
Притеснява ме проблем в инсталацията. Бушони не са ми горели - направо крушките (всичките в течение на кратък период).


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Чет 16 окт 2008 19:02


99.9% проблема ти е в регулатора на напрежение. Просто трябва да се провери напрежението между клеймите на акумулатора при запален двигател (както и при извфорсирването му на место до към 3000 оборота.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 16 окт 2008 19:12


T.Spark написа:Мерих го дава 14.5V без консуматори.
Притеснява ме проблем в инсталацията. Бушони не са ми горели - направо крушките (всичките в течение на кратък период).

бушоните е нормално да не горят, те горят при къси съединения или повишен ток/доста/ от номиналния.
Измери с още едно уредче, при форсиране, с товар без товар.


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Чет 16 окт 2008 20:13


Anbuch написа:99.9% проблема ти е в регулатора на напрежение. Просто трябва да се провери напрежението между клеймите на акумулатора при запален двигател (както и при извфорсирването му на место до към 3000 оборота.


Това е много "хубаво". Най-обичам да развивам повреденото и завивам работещото :)

Какви стойности да очаквам да се получат при натоварване и до към 3000 об/мин?


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Мнениеот moimoimoi » Чет 16 окт 2008 20:19


всичко над 15 волта не е нормално



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта